![]() |
Hoe vroeg ga jij er gemiddeld door de weeks uit?
uit je bedje dan, niet uit....Vandaag echt klote...6.00 op...
what about you? |
06:30uur
|
14:00 ofzo :p
|
Citaat:
|
maandag - donderdag: 6:20
vrijdag: 9:30 :p |
7:30
|
7.15...
|
maandag dinsdag: 8 uur
woensdag donderdag: 7 uur vrijdag: of 5:30 of 9:30 |
07:30
|
7.00
|
Normaal rond 11, 12u.
Als ik naar mn project moet hangt t ervan af hoelaat t begint. Is meestal rond 10u, om 8u rol ik dan mn bed uit :) |
verschilt, maar gemiddeld 7 uur - half 8
|
Half 9 - 9 uur. Behalve op donderdag, dan moet ik de trein van 9 uur hebben.
|
Tussen 6 uur en half 7 :(
|
Citaat:
|
Als ik het 1e uur op school moet zijn om 7.15, 2e uur 8.00, anders rond half 9. Vanmorgen was het 5.45 :(
|
Gemiddeld ongeveer 11 uur. De vrije woensdag haalt het gemiddelde nogal omhoog.
|
Of 7.20 of 8.00
|
Kben dr net uit :o
Maar als ik vroeg college heb, ga ik om 8 uur eruit. |
te laat, als ik vrij ben uurtje of 1, en als ik naar school ga ligt het er maar net aan hoe laat ik daar moet zijn, maar blijf wel zo lang mogenlijk liggen.
|
uuh, wekker om 7 uur... 7.30 of later uit me bed :P
Morgen moet ik om 06.00 uur opstaan..-->om 06.45 op school zijn :eek: *gaat naar londen* |
Ligt eraan of ik met een blokuur management moet beginnen, dan wil ik me nog wel eens verslapen...
|
gisteren was 't 14u, maar normaal gezien rond 8-9u, hangt er vanaf hoe laat ik les heb...
|
7 uur - kwart over 7
of: kwart voor 8 - 8 uur |
tussen 10 voor half 8 en half 8. maar vandaag om de een of andere domme reden om kwart voor 7 :|
|
Citaat:
|
nou eigenlijk zo ongeveer 11 uur... heerlijk dat studentenleven :p
|
Meestal tussen 7 en half 8. Behlave als ik niet naar m'n stageplek hoef, dan blijf ik lekker slapen tot een uur of 9 a 10 :)
|
Gemiddeld denk ik een uur of 8..
Soms 7 soms 9.. Morgen net zo laat als ik wil :) |
Citaat:
ik sta maandag tot en met vrijdag half 8 op.. tenzij ik een 1e uur vrij heb ofzow. zaterdag 6 uur.. en zondag 12 uur ofzo |
In principe wanneer ik wil maar probeer toch altijd wel om half 11 op te zijn
|
maandag & donderdag: 6.15u
dinsdag & vrijdag: 9 - 10u woensdag: 8u |
Maandag, dinsdag en woensdag 6:00. :/
Donderdag: Euhmz, niet, ben vrij. :| Vrijdag: Rond 8/9 uur ofzo, ik weet niet hoe laat ik moet beginnen. :| |
tussen half 7 en 7 uur.. :)
|
ligt eraan wat voor klussen we hebben... meestal moet ik er tussen 6.45 en 7.00 uit, maar met vroege klussen moet ik een half uurtje eerder
|
verschilt per dag
|
Citaat:
Naja, ff ontopic, een uur voordat mijn eerste les begint, morgen moet ik om half 12 op school zijn, dus staat mijn wekkertje om half 11 maar waarschijnlijk ben ik al wel eerder wakker.. |
om 7 uur
|
Half 7 of 8 uur.
|
maandag en vrijdag 6:30 dinsdag woensdag en donderdag 7:00
|
Half 8.
|
Meestal rond een uur of 10 want mn colleges beginnen altijd s'middags behalve op vrijdag dan moet ik er al om 8:30 uit
|
kwart voor 7 wekker, en dan binnen 5 minuten opstaan, dan kom ik precies bij de tweede bel m'n lokaal binnen lopen :p
|
8 uur
|
Meestal rond half 8.
|
één dag om 08:00, twee dagen om 10:00...dat is gemiddeld iets na half 10...en een weekend van vier dagen waarin ik er helemaal niet uit hoef.
|
kwart over 8/half 9
|
7 uur of 9 uur
|
8 uur
|
tussen 7 en half 9
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |