![]() |
ligt er een achterliggende gedachte in jouw topics?
bijvoorbeeld, je opent een topic over de kat in bad doen en eigenlijk wil je weten hoe mensen over dierenmishandeling denken....is maar een stom voorbeeldje maargoed, ligt er een diepe achtergrond in (de meeste) van jouw topics?
|
meestal niet, ik probeer in topics (als ik ze al open) meestal zo direct mogelijk te zijn.
mn sig heeft wel vaak achterliggende gedachtes |
Neuh.. niet dat ik weet iig.
|
Soms hebben ze betrekking op hoe ik iets aan moet gaan pakken... maar dat kan ook direct. Meestal is het doel gewoon een leuke topic openen.
|
de helft van mijn topics zijn niet 'zomaar'... ze worden vaak zo raar, omdat ik niet zeg wat ik echt bedoel :o ;)
|
Nee ik typ gewoon wat ik denk en ik ga het niet onhandig verpakken
|
en iedereen ziet dingen anders, dan krijg je discussie
|
Stiekem heb ik nog bijna nooit een topic geopend, maar als ik dat zou doen zou ik het eigenlijk alleen maar doen om mijn eigen mening te laten horen, of als het niet zo heel serieus is om anderen over mezelf te vertellen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
niet bewust dan eh |
Idd niet bewust... Alhoewel, heel soms. Maar niet echt vaak...
|
ik open bijna nooit een topic en als ik dat al doe, dan zit daar geen achterliggende gedachte achter
|
mja soms wel heeel erg verstopt zeg maar, met als gevolg dat niemand het door heeft zeg maar.
Ohw en soms dan test ik ook een beetje of ik boeiend genoeg typ. dus dat het leuk is om te lezen, en om erop te antwoorden. ik zou bijna zeggen dat ik leer van elk bericht wat ik typ. Mja ik ben niet super goed in schrijven, maar tis echt verbeterd sinds ik hier ben... :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |