Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Grappige dingen die op werk gebeuren... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=430821)

Bikinie-meisje 21-11-2002 21:59

Grappige dingen die op werk gebeuren...

Daar zit je dan: in Rotterdam, in de doelen op de 4e verdieping vast in de damestoilet, het slot was klem gaan zitten tussen twee schroeven. En dit gebeurde natuurlijk net allemaal voor en tijdens het dinerbuffet voor 2900 man. Ik heb daar een uur gezeten.

Ik had mijn uitzendburo gebeld of ze De Doelen konden bellen. Maar na een half uur was mijn held er nog niet :( GELUKKIG kwam niet veel later de schoonmaakster die de technische dienst erbij heeft gehaald (y)

Ik moet eerlijk toegeven dat ik een kwartier heb dubbel gelegen van het lachen daar in me eentje op de wc :)

BBEM 21-11-2002 23:18

klanten die om voor die kleine kut klusjes komen die rond sluitingstijd komen lekker het bos in sturen met een hoop geouwehoer das wel leuk :)

Shock 21-11-2002 23:35

Ervoor zorgen dat je een aluminium plafondplaat in een nog niet opgeleverd gebouw op je hoofd krijgt terwijl er een uitvoerder net wegloopt :D:D

Henri 22-11-2002 10:23

Citaat:

Shock85 schreef:
Ervoor zorgen dat je een aluminium plafondplaat in een nog niet opgeleverd gebouw op je hoofd krijgt terwijl er een uitvoerder net wegloopt :D:D
Het ging toch om grappige dingen? Of zie ik de humor er niet van in? :confused:

the exploding boy 22-11-2002 13:32

Ik had een vrouw aan de lijn die stiekem belde vanuit een psychiatrische inrichting :eek:

Bikinie-meisje 22-11-2002 13:35

Citaat:

the exploding boy schreef:
Ik had een vrouw aan de lijn die stiekem belde vanuit een psychiatrische inrichting :eek:
wat voor werk doe je dan

vakje27 22-11-2002 13:57

De hele dag zien dat de lift buiten werking is, terwijl je zelf 3 van de 4 keer gewoon met de lift van begane grond naar het dak kan :o
En dan die ene keer dat ie het niet doet, sta je op het dak en zie je allerlei Engelse managers met zenuwachtige Nederlandse kantoorlieden vertwijfeld naar het rode lichtje kijken (y)
(gebeurde mij bij een bedrijf waar we met mijn eigen bedrijf veel werk doen )

Sneeuwbalgevechten :D
Watergevechten :D
Iemand geconcentreerd zien lijmen en ondertussen een collega bij zijn voeten zien, die een paar druppels lijm op de schoenen gooit en deze vervolgens aansteekt :o

Quiana 22-11-2002 14:35

ik werk niet :p

WishfulDreaming 22-11-2002 15:13

Mensen die zijn vergeten groente/fruit te wegen en de winkel door gaan rennen

amor 22-11-2002 15:22

Mensen die al het heel erg heet is bij ons komen en zeggen die vogels acher dat plastic gordijn ziet eruit alos ie dood gaat hij zit helemaal te hijgen en te puffen en als wij dan zeggen hij heeft het gewoon warm net als u maar dat willen ze dan niet geloven. Dat gebeurt dan toch zo'n 2 a 3 keer op een warme dag.

Talon 22-11-2002 15:26

hm, bij het naar huis gaan 't alarm aanzetten, niet erbij nadenkend dat de schoonmaaksters nog komen :o
dag erop bleek dat er een inbraakmelding is geweest, en de bewaking voor de deur stond :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.