![]() |
Vanaf hoe oud..........
vinden juliie dat je hier eigenlijk past/thuishoort op dit forum?
Is er een bepaalde leeftijdsgrens waarvan je zegt: onder dat zijn ze echt te jong voor een scholieren forum? |
Ik denk 12/13.
Naja, hangt ook wel een beetje van de persoon af misn. Als iemand van 11 post, denk ik dat diegene wel iets te jong is.. Die zit meestal nog in groep 8 ofzo, wat moet ie hier dan.. |
Ik denk ook 12/13, vanaf de middelbare school.
|
middelbare school, meestal 12/13
vaak merk ik ook wel hoe ouder de forummer is, hoe vaker er zerueize posts van hem/haar te lezen zijn (maar er blijven natuurlijk altijd uitzonderingen) |
gewoon vanaf de middelbare school. of je dan nog 11 bent maakt weinig uit.
|
+16, aangezien de meesten zich dan pas profileren als individu.
|
Citaat:
REIE |
14 ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
(bedoelde je dat?) naja... ik vind gewoon vanaf de middelbare school |
Citaat:
|
Citaat:
REIE |
Simpel: vanaf het moment dat ze aan de middelbare school beginnen.
|
Middelbare school, daarvoor kom je hier denk ik toch niet. Misschien door anderen, maar anders niet.
|
Citaat:
*heeft ondertussen een grote verzameling zeer volwassen-gerichte HP fanfiction afgewerkt* |
3
|
13 jaar ongeveer
|
14
maar verschilt denk ik per persoon |
Citaat:
misschien idee voor volgende wisselforum, een bruggenforum ofzo :D *supers op naam van stefanlovertje* |
Welgeteld 14 jaar, 3 maanden, 16 uur en 2 minuten.
Want dan slaat de klok 2 minuten over 4! |
Citaat:
Vanaf de middelbare school. |
Citaat:
Over het topic: denk rond de 14 ofsow, maar iedereen moet het zelf weten |
65+ graag
|
Citaat:
Ja, dat was echt heel ziek ja! :D |
'Alles boven de 11 rekt vanzelf'
... 'Alles boven de 2 geeft ook wel mee' |
Dat kan iedereen voor zichzelf bepalen.
Iemand van 12 kan veel 'volwassener' zijn dan iemand van 15. Als je het hier leuk vind is het toch best? |
Vanaf dat ze op de middelbare school zitten, alhoewel op sommige fora misschien 16+ beter is...
|
vanaf de middelbare; ook al is die persoon dan 11
|
het gaat neit echt om de leeftijd maar meer om de dinegn die ze posten
aardlingen onder de (ong)14 zijn meestal minder serieus en weten niet altijd waar ze het over hebben. dat kan heel irritant zijn , en het forummen wordt er niet leuker op |
ligt aan het persoontje... sommigen van 15 of 16 zijn nog te kinderachtig voor dit forum, anderen zijn misschien wat eerder op het niveau van dit forum...
|
Citaat:
|
Hmmm... 12/13. Vanaf het moment dat ze op de middelbare zitten idd :)
|
Ik kwam hier toen ik 12 was (Ik werd toen over 2 weekjes 13). Ik heb me geloof ik nooit echt kinderachtig gedragen of zo. (hehe, nou ja..af en toe misschien;))
Ik vind dat het gewoon totaal aan de persoon ligt. Je kan op je 13e al vrij volwassen zijn, of op je 16e nog gewoon kinds.. |
Citaat:
|
Tja dat ligt natuurlijk aan de persoon! Maar over het algemeen vind ik 14/15 wel een goeie leeftijd (y)
|
Citaat:
|
12
|
15 vind ik, geen idee waarom
|
vanaf 15 neem ik iemand pas ook wel wat serieus, geen idee waarom, want iemand van 14 kan dat in principe ook al wel zijn..
Ongeveer 13/14 is toch wel redelijk, als ze maar niet gaan overheersen :) |
Citaat:
|
Tot ze kind-af zijn. Leeftijd is per persoon anders.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |