![]() |
wat was jij van plan dit weekend te doen maar heb je toch niet gedaan?
ik zou opruimen :o
|
Ik zou ook opruimen.. En nog wat dingen in huis,
helpen met de was enzo. K moet ook nog steeds pennen ed kopen, doe ik morgen wel ;) :o |
emzz mijn visjes eindelijk een schone kom geven...
en veel huiswerk doen.. |
Naar medusa gaan waar een paar mensen niet binnenkwamen :p
|
Leren voor mijn proefwerk over Lange Leidingen... 'wat je ziet is niet waar' :confused: :p
:/ Maar daar moet ik vandaag toch echt aan beginnen! |
Opruimen en huiswerk maken :o
Dit moet ik zo wel ff gaan doen, want ik moet straks naar een verjaardag en mn moeder zeurt al de hele week dat ik moet opruimen en ik moet morgen ook een verslag voor school inleveren... |
Ik zou heel heel veel gaan leren voor mn schoolonderzoeken Frans en biologie, maar et is er nog niet van gekomen... mijn zelfdiscipline ten top :o
Vanmiddag dan maar, maar ik vrees dat ik dan ok vrij weinig zin heb .. |
ja huiswerk maken zal er wel weer niet van komen he :P
|
Kamer opruimen en wiskunde maken. Misschien dat ik dat alsnog ga doen, maar ik wijnig zin en dan wordt het vaak niks.
|
mn hamster een schone kooi geven, en leren voor een herkansing natuurkunde
Maar het weekend is nog niet voorbij :) |
Al mijn plannen/wensen zijn uitgekomen dit weekend (y)
|
opruimen en huiswerk :(
|
Citaat:
|
konijnenhok schoonmaken
en de was doen dingen regelen iemand bellen maar ja het weekend is nog niet voor bij ;) |
conclusie schrijven over de oudheid, een keer op tijd gaan slapen en nog veel meer :D
|
Mijn liefde verklaren.
Huiswerk. |
-Kamer opruimen
-Werken aan het project -Naar mijn Oma gana -Uitgaan -Belastingtroep nakijken -Alles ordenen (vooral papieren van ibg, hes, werk, belasting enzo) |
Naar een verjaardag gaan en gaan skaten, maar dat kan allemaal niet meer, want ik heb mijn enkel verstuikt. :(
|
Ik heb alles gedaan wat ik van plan was
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou leren voor m´n Nederlands repetitie, maar ben er net achtergekomen dat mn boeken nog op school liggen :o
|
niks doen.. en heb ik ook gedaan.. :o
|
m'n stageverslag maken, dat heb ik tot nu toe tenminste nog niet gedaan :o
|
neuken
|
Huiswerk maken ? :|
Heel veel bassen? Andere nuttige dingen doen? :| |
Uitgaan, WINKELEN, huiswerk maken, open dag Kunstacademie, vriendje helpen verhuizen.. En toen werd ik ziek. :|
|
Huiswerk :o
|
opruimen, fiets maken, naar medusa gaan, stofzuigen, pc opnieuw installeren.
kortom, het was weer een nuttig besteedt weekend :rolleyes: |
Citaat:
Bijna alles wat ik van plan was is ook zo gegaan. Behalve het winnen van een wedstrijd en het schrijven van meerdere gedichten voor Sinterklaas, waar ik er maar 1 van heb waar gemaakt. |
Mijn geschiedenis en economie maken..
|
ik zou opruimen en heel veel chemie-oefeningen maken :o
|
ik zou het hele weekend niets doen
en nu had ik het in eens heel druk :) |
Citaat:
|
KCV samenvatting maken... en wi sommen
|
ik zou uitgaan en ik zou gaan leren
|
ik zou rustig aan doen en niets doen
|
Naar Kevin Masters:( We waren d'r bijna, na vrij lang zoeken enzo.. (maar we hadden nog maar een minuut ofzo voor het zou beginenn:o ) Toen nam m'n zus een verkeerde afslag en toen raakte ze nogal in paniek ofzo, doordat ze de weg in a'dam niet zo goed kent en ze vind het verkeer daar nogal een chaos en al die trams enzo, en ze durfde dus niet te keren..:S Toen zijn we naar Beverwijk gegaan (Zwarte markt) ehhe
|
En ik was trouwens ook nog van plan om m'n pws af te gaan maken, aangezien ik die vrijdag moet inleveren.. Is ook niet veel van terecht gekomen..:(
|
Zou zaterdag vriendje zien.. tot we elkaar achteraf volledig misgelopen bleken te zijn. Zou vervolgens gisteren vriendje zien.. tot mn ouders het nodig vonden ruzie te zoeken en me binnen te houden :rolleyes:
Oh ja en ik zou thema-bestendig gekleed naar hockeyfeest gaan zaterdag (had al wat bedacht) maar toch maar gewone kleertjes aangedaan en toen was ik zo'n beetje de enige :D |
uitgaan, moest weer veel te lang werken
|
Citaat:
Dit dus ook :D |
Citaat:
|
Tentamens leren. :p
|
Citaat:
|
Ik zou uitgaan..
heb ik niet gedaan :) |
Schrijven. Ik moet iets van 4000 woorden per dag en ik stel het mooi uit de hele tijd.
|
ik was van plan niet ziek te worden...
|
Citaat:
|
Een computerspel uitspelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12. |