![]() |
Hoe groot is jouw grootste chatlog?
Even ervan uitgaande dat iedereen msn-plus heeft hiero :p
Mijn grootste is die van deze maand (dus die wordt nóg groter) met euhh... raad eens 647 kb (y) |
Ik ben beter. ;) 653, met een heel lief meisje. :)
|
is dat alles? :D
Ik had het, alles is gewist nu, maar ik had met 1 bepaald persoon in de 800 kb gehaald :). Dat was echt een race of ik die ander met 700 kb kon overwinnen.. :) ik ben echt msnverslaafd geweest :| |
bij 6.52 Mb, mja, dat is dan ook wel met iemand met wie ik sinds april chat.
|
ik heb die niet aanstaan geloof ik.
|
Hoe zie je dat..?
Naja.. t zal wel niet groot zijn.. Kan WEER niet msn-en :r :mad: |
Waar kan je dat zien dan?
|
1.355 MB, is de log van een vriend.
|
Waar vind je dat... *gaat zoeken*
|
wat is een chatlog :confused:
|
Citaat:
een soort programmatje niet van ms zelf maar van iemand anders dat het niet doet samen met msn 5.0 volgens zijn site :confused: :o |
mijn chatlog met martijn1985 is 2.264 kb :o
edit: als je van die eindeloze discussie hebt schiet het wel heel snel op (lees ook in uitlegtopic :) ) |
ik heb het een keer voor elkaar gekregen om in 1 maand 5 mb vol te lullen met 1 persoon.
|
Ik heb ingesteld dat ik niet wil dat alle gesprekken opgeslagen worden :o
|
168 kb
|
:confused:
ik houdt geen chatloggs bij |
Ik heb MSN plus juist weer verwijderd omdat ik geen chatlogs wil. Bah, irritant.
|
met een goeie vriendin van me die verhuisd is... had ik 725, vink toch wel veel.... de rest is allemaal best weinig
|
Citaat:
|
Houd ik me niet mee bezig :o
|
*logt veel*
altijd bewijzen achteraf :) |
809 kB. met wolterB
|
Citaat:
En iedereen die niet weet wat chatlogs zijn: dat zijn .txt-bestanden met de gesprekken die je voert op msn. Bijgehouden door MSN-plus. En de mensen met tig MB... die snappen de vraagstelling niet, of die raggen graag op enter na elk woord dat ze gezegd hebben. :confused: Chat log met Annika is nu 661 kb. |
weet ik veel
|
Hmm, met een ander progje had ik wel chatlogs van een paar MB per persoon. Maar ik neem aan dat MSN Plus niet de nickname telkens meelogt en per maand opnieuw begint? Anders heeft zo'n vergelijking natuurlijk geen zin... :/
|
Citaat:
|
1,10 MB .. de gesprekken van mij en mn lieve vriendje :)
We hebben nu ruim twee jaar, maar de log staat nog geen twee jaar aan. Wel jammer opzich :) |
Een antiek met Poki; 490 kb.
|
#scholieren.log - 17,5 MB (18.350.080 bytes)
Das me oudste IRC log van s.com, daar komen nog een aantal MB aan nieuwere back-ups overheen... |
123 kb...was met ~Dark Voice~...grootste file met één enkel gesprek
1,17 mb is de grootste totale omvang...met Gothic :) Overigens is dit gewoon als standaard .TXT opgeslagen, niet één of ander raar formaat, daar gaat ook veel overhead inzitten he ;) |
Citaat:
Ik weet niet waar ik die logs moet vinden... |
Momenteel weer 18KB omdat ik ze laatst allemaal gedelete heb :)
|
:confused: Wat is msn+ eigenlijk? :o
|
46.7 MB (maar dat is dan ook wel 4 jaar)
|
Citaat:
|
MSN Plus
Citaat:
|
Citaat:
|
van deze maand tot zover is: 1000KB met een engelse en 1003 met m'n Canadese
|
Citaat:
|
213 kb
ik ben niet zo hip :o |
Logs zijn er om in te pakken.
# zcat /var/log/authlog.?.gz | grep ICMP | wc -l;cat /var/log/authlog | grep ICMP | wc -l Code:
267 Chatlogs: zal wel een ICQer zijn die ik al lang op m'n lijst heb staan. MSN zuigt hard. Pokkebedrijf. |
27,1 mb :>
log van #scholieren @ irc.scholieren.com Maar 't is een vrij nieuwe. Khad er eentje van 50mb ofzo lol :D Edit: kzie dat ie nu alweer een nieuwe aan 't maken is.. Aangemaakt op: zaterdag 6 april 2002, 19:09:16 Gewijzigd: vrijdag 6 september 2002, 0:34:24 Dat kan niet ,want ik zit nu ook op IRC.. geen idee welke log ie nu gebruikt om 't nieuwe in te pompen :p |
Citaat:
|
7156 kb, met een niet nader omgeschreven forummer. :D
|
Mijn November-archief (met Haar :)) is geworden: 813 kb. Ben benieuwd of we daar deze maand overheen komen. We zitten nu op 285 kb...
|
nu is mn chatlog met martijn1985 2.477kb :o
|
876 kb
|
ik ben dr echt van afgestapt die chatlogs, is zwaar irritant als heel je family weet hoe t werkt (n)
|
456kb... in oktober wat gecybersext met een bepaald persoon. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |