![]() |
Hoelang moet je GSM opladen tot hij volledig opgeladen is?
hm nou?
mijne een 3 a 4 uurtjes.. |
2 uur
|
anderhalf uur ofzo, en dat is met een grote accu
|
geen idee.. leg 'm om de 4/5 dagen 's avonds aan de oplader, k heb geen flauw idee hoelang het dan duurt voordattie weer vol zit
|
geen idee, is nog nooit helemaal leeg geweest
ik heb dan ook nog geen week een mobiel |
Ik heb geen idee.. Ik stop hem er savonds in als ik ga slapen en smorgens istie helemaal opgeladen..
Dus.. kweet het echt niet.. |
uurtje ofzo..
|
4 uur
|
1 uur en 10 minuten.
|
2 uur ofzo
|
paar uurtjes :) weet ik veel, toen ik er nog een had laadde ik hem altijd snachts op dus ik kon het niet bijhouden
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren :rolleyes:
Offtopic: verveel je je?? |
Uurtje of 2 denk ik
|
Tien.
|
60 minuten.
|
Uurtje of 2
|
drie kwartier.
|
uur of 3/4 :rolleyes:
batterij is oud |
Weet ik veel, ik laad hem elke nacht op :o :D
|
Citaat:
De mijne 1,5 uur. |
Citaat:
|
anderhalf tot 2 uur :)
|
Kwartiertje. En hij blijft zo'n 24 uur standby... :(
|
4 of 6 uur. Weet het niet precies. :o
|
2 uur, dan kan ie weer een weekje mee.
|
3à4 uur :)
|
Ik denk een uurtje of 3 a 4, maar precies weet ik het niet. Meestal leg ik 'm aan de oplader en als ik na een halve dag weer terugkom dan is ie vol.
|
De ene zo'n 3h, de andere weet ik niet want die steek ik zo nu en dan in de lader. En die 3de die gebruik ik alleen in noodgevallen, en opladen is al echt heel lang geleden dat ik het niet meer weet.
|
mijn mobiel is gejat, toen ik hem nog had zo'n 4 uur... liet hem meestal de hele nacht aan de oplader liggen :o
|
2-3 uur ofzo.
|
2,34 uur precies!
|
Jezus, weet ik veel... als 'ie eens een keer leeg is leg ik 'm aan de oplader als ik ga slapen en als ik wakker word is 'ie vol.
|
Na een half uur zegtie dattie al vol is (en ik geloof hem voor geen meter) en dan prik ik het draadje er opnieuw in en dan gaat hij nog 10 minuten staan laden..
En dan kan ik er weer 6 dagen tegenaan.. Mijn telefoon is geweldig, afgezien dat ik er niet mee kan bellen :) |
Citaat:
Heb ik al gezegd, maar 1,5 uur is niet zo lang he? Lucky me :) |
Ehm uurtje ofzo.. ik weet het niet precies, ik laad m elke dag fftjes op als ik ga slapen (bel nogal veel :o)
|
Geen idee. Als ie leeg is gaat ie de hele nacht aan de lader.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En hopla: weer een topic dat het DK-niveau naar beneden trekt.
Ongelooflijk, zulke nutteloze topics hier de laatste tijd. |
Citaat:
|
Bij mij duurt 't ongeveer 5/6 uur geloof ik. Akelig lang vind ik zelf maar goed.
|
Citaat:
|
hmm kweet niet,
ik leg hem altijd aan de oplader als ik ga slapen (als ie tenminste leeg is :P) en smorgens is ie weer vol dus..... |
ik geloof ongeveer 3 uur
|
Ongeveer 5 en een half uur.
|
lang..
|
Ik heb er geen een.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |