Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Ik ga op vakantie en neem mee (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=430891)

Tox 27-11-2002 10:56

Ik ga op vakantie en neem mee

Ik ga op vakantie en neem mee, mijn sokken

(doe mee) :D:P

heldin 27-11-2002 11:00

pff.. ik wil op vakantie naar een ver warm land met een wit strand en een hangmat en een superblauwe en heldere zee met veel kleurige vissen..

uhm ik neem mn bikini mee :) en sokken :confused:

LittleStar3 27-11-2002 11:02

Ik ga op vakantie en ik neem mee:
Een tandenborsel, een bikini en sokken

stout! 27-11-2002 11:04

Ik ga op vakantie en neem mee...

m'n sokken, bikini, tandenborstel

en een jonge god om mee te stoeien op het strand :p

qghp 27-11-2002 11:09

ik ga op vakantie en ik neem mee >>

m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge god om mee te stoeien op het strand :( en mn nieuwe rancid cd

stout! 27-11-2002 11:12

Citaat:

mat-ice schreef:
ik ga op vakantie en ik neem mee >>

een jonge god om mee te stoeien op het strand

Daar komt dat vooroordeel dus vandaan:p

heldin 27-11-2002 11:14

Citaat:

stout! schreef:
:D

qghp 27-11-2002 11:43

Citaat:

stout! schreef:
zo gaat eht spelletje daar kan ik ook niks aan doen ;)

Esmée 27-11-2002 13:54

condooms :rolleyes:

bertbart 27-11-2002 14:05

m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge god om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd
condooms :rolleyes: en mijn vouwcaravan :rolleyes:

WolterB 27-11-2002 14:42

m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge god om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd
condooms :rolleyes: en mijn vouwcaravan :rolleyes:

een koffer om dit alles in te doen :)

Aaaaaart.. 27-11-2002 16:01

Ik neem esmeé mee, die is namelijk heel wat van plan volgens mij.. :D

stout! 27-11-2002 16:06

Citaat:

mat-ice schreef:
zo gaat eht spelletje daar kan ik ook niks aan doen ;)
Maar het komt je best goed uit:D!

Esmée 27-11-2002 16:08

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
Ik neem esmeé mee, die is namelijk heel wat van plan volgens mij.. :D
Hahah :D

Pla 27-11-2002 16:19

condooms en mijn vouwcaravan

een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd :)

WolterB 27-11-2002 16:22

een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd :)

een portomonnaie met geld

JFK 27-11-2002 16:28

een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld

M'n telefoon

qghp 27-11-2002 20:56

Citaat:

stout! schreef:
Maar het komt je best goed uit:D!

het was een vooroordeel weet je je nog :mad: :p

qghp 27-11-2002 20:58

een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon

een pogo stick ( just to show her a trick ;) )

Knutselsmurfie 27-11-2002 21:09

Citaat:

Tox schreef:
Ik ga op vakantie en neem mee, mijn sokken

(doe mee) :D:P

Hmmz, ik hoop wel dat je daarmee je mooie Engeland-sokkies bedoelt die je van mij hebt gekregen :)... hehe

(MSN doet et niet vandaar dat ik ineens weg ben. Die nieuwe versie is echt bud...)

Siyabonga 27-11-2002 21:50

een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick

en veel boeken om te lezen

Ciao Che 27-11-2002 21:54

een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick
en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen. :p

Talon 27-11-2002 22:01

stelletje meelopers..

ik ga niet op vakantie :p

Eaglewing 27-11-2002 22:08

en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij :D )

Cytherea 28-11-2002 12:20

en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij :D ) nagelknipper

Hecatomb 28-11-2002 13:50

en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ) nagelknipper en een fles zonnebrand met glittertjes :)

Mr.Oizo 28-11-2002 17:27

Ik citeer: :D

"m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge god om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd
en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ) nagelknipper en een fles zonnebrand met glittertjes"

Okeej en ook nog:
- Een paar vrijgezelle vrienden
- Goede zin :)

FlorisvdB 28-11-2002 21:57

mn PC natuurlijk ;)

BBEM 28-11-2002 22:03

cd's

skyscraper 28-11-2002 22:44

Mijn vriendin

Boeing 747-400 29-11-2002 12:56

[QUOTE]Mr.Oizo schreef:
[B]m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge god om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd
en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ) nagelknipper en een fles zonnebrand met glittertjes, een paar vrijgezelle vrienden, goede zin, mn PC natuurlijk, cd's, Mijn vriendin

En:
Adressenboekje om iedereen die thuis blijft een kaartje te sturen:)

McM@dj 29-11-2002 13:11

ik ga ook op vakantie en neem mee; m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge godin om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd
en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ) nagelknipper en een fles zonnebrand met glittertjes, een paar vrijgezelle vrienden, goede zin, mn PC natuurlijk, cd's, mn vriendin, mn adressenboek en omdat ik niet iedere dag het zelfde aan wil, neem ik ook schone kleren mee ;)

Esmée 29-11-2002 13:14

Hey misschien wil ik wel helemaal niet mee met jullie allemaal :mad: :p

Quiana 29-11-2002 13:36

Ik ga ook op vakantie en neem mee; m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge godin om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd
en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ) nagelknipper en een fles zonnebrand met glittertjes, een paar vrijgezelle vrienden, goede zin, mn PC natuurlijk, cd's, mn vriendin, mn adressenboek en omdat ik niet iedere dag het zelfde aan wil, neem ik ook schone kleren mee ;) En schoentjes om op te lopen.
En mn tv voor in het vliegtuig. :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.