![]() |
Ik ga op vakantie en neem mee
Ik ga op vakantie en neem mee, mijn sokken
(doe mee) :D:P |
pff.. ik wil op vakantie naar een ver warm land met een wit strand en een hangmat en een superblauwe en heldere zee met veel kleurige vissen..
uhm ik neem mn bikini mee :) en sokken :confused: |
Ik ga op vakantie en ik neem mee:
Een tandenborsel, een bikini en sokken |
Ik ga op vakantie en neem mee...
m'n sokken, bikini, tandenborstel en een jonge god om mee te stoeien op het strand :p |
ik ga op vakantie en ik neem mee >>
m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge god om mee te stoeien op het strand :( en mn nieuwe rancid cd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
condooms :rolleyes:
|
m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge god om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd
condooms :rolleyes: en mijn vouwcaravan :rolleyes: |
m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge god om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd
condooms :rolleyes: en mijn vouwcaravan :rolleyes: een koffer om dit alles in te doen :) |
Ik neem esmeé mee, die is namelijk heel wat van plan volgens mij.. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd :) |
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd :) een portomonnaie met geld |
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon |
Citaat:
het was een vooroordeel weet je je nog :mad: :p |
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon een pogo stick ( just to show her a trick ;) ) |
Citaat:
(MSN doet et niet vandaar dat ik ineens weg ben. Die nieuwe versie is echt bud...) |
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen |
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen. :p |
stelletje meelopers..
ik ga niet op vakantie :p |
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij :D ) |
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij :D ) nagelknipper |
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ) nagelknipper en een fles zonnebrand met glittertjes :) ________________ |
Ik citeer: :D
"m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge god om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ) nagelknipper en een fles zonnebrand met glittertjes" Okeej en ook nog: - Een paar vrijgezelle vrienden - Goede zin :) |
mn PC natuurlijk ;)
|
cd's
|
Mijn vriendin
|
[QUOTE]Mr.Oizo schreef:
[B]m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge god om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ) nagelknipper en een fles zonnebrand met glittertjes, een paar vrijgezelle vrienden, goede zin, mn PC natuurlijk, cd's, Mijn vriendin En: Adressenboekje om iedereen die thuis blijft een kaartje te sturen:) |
ik ga ook op vakantie en neem mee; m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge godin om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ) nagelknipper en een fles zonnebrand met glittertjes, een paar vrijgezelle vrienden, goede zin, mn PC natuurlijk, cd's, mn vriendin, mn adressenboek en omdat ik niet iedere dag het zelfde aan wil, neem ik ook schone kleren mee ;) |
Hey misschien wil ik wel helemaal niet mee met jullie allemaal :mad: :p
|
Ik ga ook op vakantie en neem mee; m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge godin om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ) nagelknipper en een fles zonnebrand met glittertjes, een paar vrijgezelle vrienden, goede zin, mn PC natuurlijk, cd's, mn vriendin, mn adressenboek en omdat ik niet iedere dag het zelfde aan wil, neem ik ook schone kleren mee ;) En schoentjes om op te lopen. En mn tv voor in het vliegtuig. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |