Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   als mensen in real life je post lezen op het forum... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=430895)

bertbart 27-11-2002 14:36

als mensen in real life je post lezen op het forum...

wat zou je dan doen?

Xia 27-11-2002 14:39

Gillend wegrennen en ze nooit meer onder ogen durven komen

(Als ze ze allemaal lezen he..)

WolterB 27-11-2002 14:41

dan blijf ik gewoon zo doorposten als ik nu doe

dr zijn ook een paar mensen irl die mijn psots lezen

Methuselah 27-11-2002 14:41

Citaat:

Myself! schreef:
Gillend wegrennen en ze nooit meer onder ogen durven komen

(Als ze ze allemaal lezen he..)

als ze dat zouden willen doen, zouden ze ff bezig zijn :D :o

ik denk niet dat hier mensen zijn die ik irl ken of die weten dat ik 't ben... toch niet veel iig :p

Xia 27-11-2002 15:28

Citaat:

Methuselah schreef:
als ze dat zouden willen doen, zouden ze ff bezig zijn :D :o

ik denk niet dat hier mensen zijn die ik irl ken of die weten dat ik 't ben... toch niet veel iig :p

Ja, dat klopt:o

Maar sowieso als ze al mn posts op DoP en Psychologie lezen :eek: Moet er niet aan denken. (dan zijn ze sowieso nog ontzettend lang bezig zijn..)

Conan the Librarian 27-11-2002 15:43

Mwah, kvind het niet zo'n probleem. :)

Alicia Silverstone 27-11-2002 15:56

Ligt eraan wie het zijn en hoe kinderachtig die zijn...
Er zijn nu ook wel een paar mensen die posts van me lezen en dat vind ik verder best.

Gothic 27-11-2002 16:03

Ik post niet echt persoonlijke dingen meer. Alleen m'n gedichten op DoP, daarvan zou ik niet heel blij zijn als ze dat zouden lezen eigenlijk, de rest boeit me niet

Evito 27-11-2002 16:05

Citaat:

bertbart schreef:
wat zou je dan doen?
Ain't happened since I died and came back
reincarnated ma nigga.

Aaaaaart.. 27-11-2002 16:13

Ik zou er niet echt mee zitten, omdat ik hier vrij weinig over mezelf bloot geef..

Evito 27-11-2002 16:17

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
Ik zou er niet echt mee zitten, omdat ik hier vrij weinig over mezelf bloot geef..
Betekent dat dat anderen niet mogen weten hoe jij echt bent?

Pla 27-11-2002 16:17

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:

kastdeur 27-11-2002 16:17

Citaat:

bertbart schreef:
wat zou je dan doen?
jah weetikveel

Evito 27-11-2002 16:24

Citaat:

ikheetfroukje schreef:
jah weetikveel
Wat is dat nu voor een fokking antwoord? Denk jij, oh zozeer op jouw mondje gevallen, nietszeggend Froukje, dat jij ook maar enig stuk verder breit aan deze kleurrijke draad?
Jouw breezer-antwoord is niet noodzakelijkerwijs een slecht of fout antwoord, mits zij maar goed onderbouwd zou zijn. Toch mis ik enige fundering. Maar ja, wie niet de kennis bezit een architect te zijn, kan geen fundering bouwen.

Aaaaaart.. 27-11-2002 16:27

Citaat:

Evito schreef:
Betekent dat dat anderen niet mogen weten hoe jij echt bent?
Nee dat betekent dat ik het vrij nutteloos vind, om hier allemaal persoonlijke informatie over mezelf vrij te geven..
Mensen mogen gerust weten hoe ik echt ben, maar daar moeten ze maar via msn of irl achter zien te komen..

Ik kom hier puur voor mn eigen vermaak en niet om zo echt mogelijk op jullie over te komen..

Evito 27-11-2002 16:32

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
Nee dat betekent dat ik het vrij nutteloos vind, om hier allemaal persoonlijke informatie over mezelf vrij te geven..
Mensen mogen gerust weten hoe ik echt ben, maar daar moeten ze maar via msn of irl achter zien te komen..

Ik kom hier puur voor mn eigen vermaak en niet om zo echt mogelijk op jullie over te komen..

Ik bemerk toch zeer zeker een oorzaak-gevolgtrekking in jouw antwoord wat zeker niet in de minste mate gevoed wordt door jouw voegwoordgebruik. Je zou er niet mee zitten, omdat je hier niet zoveel van jezelf bloot geeft. Als je dus wel veel van jezelf zou blootgeven zou je er wel mee zitten. Dat is wat je zegt. Wat dus weer betekent dat jij niet wil dat mensen die jij in het echte leven kent, weten wat je hier neerzet.

Aaaaaart.. 27-11-2002 16:36

Citaat:

Evito schreef:
Ik bemerk toch zeer zeker een oorzaak-gevolgtrekking in jouw antwoord wat zeker niet in de minste mate gevoed wordt door jouw voegwoordgebruik. Je zou er niet mee zitten, omdat je hier niet zoveel van jezelf bloot geeft. Als je dus wel veel van jezelf zou blootgeven zou je er wel mee zitten. Dat is wat je zegt. Wat dus weer betekent dat jij niet wil dat mensen die jij in het echte leven kent, weten wat je hier neerzet.
jongen jij zou wat meer buiten moeten komen, je bemoeit je te veel met mensen die je niet eens kent..

En als ik hier meer van mezelf zou blootgeven, dan zou ik er idd meer mee zitten als bekenden hier komen lezen wat ik post..

Evito 27-11-2002 16:38

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
En als ik hier meer van mezelf zou blootgeven, dan zou ik er idd meer mee zitten als bekenden hier komen lezen wat ik post..
Waarom?
Schaam je je voor jezelf?
Ben je bang dat mensen je ware aard leren?
Ben je bang jezelf te uiten en te tonen?
Bang voor sociale gevolgen?

kastdeur 27-11-2002 16:44

Citaat:

Evito schreef:
Wat is dat nu voor een fokking antwoord? Denk jij, oh zozeer op jouw mondje gevallen, nietszeggend Froukje, dat jij ook maar enig stuk verder breit aan deze kleurrijke draad?
Jouw breezer-antwoord is niet noodzakelijkerwijs een slecht of fout antwoord, mits zij maar goed onderbouwd zou zijn. Toch mis ik enige fundering. Maar ja, wie niet de kennis bezit een architect te zijn, kan geen fundering bouwen.

:cool:

Aaaaaart.. 27-11-2002 16:49

Citaat:

Evito schreef:
Waarom?
Schaam je je voor jezelf?
Ben je bang dat mensen je ware aard leren?
Ben je bang jezelf te uiten en te tonen?
Bang voor sociale gevolgen?

Jezus, verveel je je ofzo?
Mn vrienden kennen mn ware aaaaaaaart wel, dus daar ben ik zeker niet bang voor.. Toch heb ik liever niet dat mensen hier achter mn rug om gaan lezen wat ik hier post, omdat ik het zie als een soort inbreuk op mn privacy..

ff een voorbeeldje voor je..

Stel jij hebt een SOA, je post hierover op seksualiteit omdat je raad nodig hebt.. Een vage bekende van je leest dit, en begint dit rond te bazuinen.. Zou jij dat leuk vinden?

Ik heb totaal geen behoefte om mn leven hier op internet te posten.. Zoals ik al zei, als ik ergens mee zit dan ga ik naar vrienden of weet ik het zelf wel op te lossen..

Iduna 27-11-2002 17:08

Citaat:

Conan the Librarian schreef:
Mwah, kvind het niet zo'n probleem. :)
Ja, dit dus.

Nou ja bij sommige topics heb ik wel zoiets van, ik hoop niet dat 'ze' t lezen, maar aan de andere kant, weten ze niet dat ik ik ben. :)

de communiceerbeer 27-11-2002 17:09

de judorol

Dminor 27-11-2002 17:43

Eerst blijf ik nog vrij rustig, ik word alleen een beetje groen; daarna hou ik het niet meer en maak ik een driedubbele salto, waarna ik me achterover laat vallen en opgevangen word door toevallige omstanders.

Of weet ik veel.

Evito 27-11-2002 17:47

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
Jezus, verveel je je ofzo?
Niet uitermate. Ik houd bovenal van hoogstaande discussies.

Citaat:

Mn vrienden kennen mn ware aaaaaaaart wel, dus daar ben ik zeker niet bang voor.. Toch heb ik liever niet dat mensen hier achter mn rug om gaan lezen wat ik hier post, omdat ik het zie als een soort inbreuk op mn privacy..

ff een voorbeeldje voor je..

Stel jij hebt een SOA, je post hierover op seksualiteit omdat je raad nodig hebt.. Een vage bekende van je leest dit, en begint dit rond te bazuinen.. Zou jij dat leuk vinden?

Nee, dat zou ik niet leuk vinden,
maar het zou me ook niet werkelijk kunnen schelen,
omdat ik mij niets aantrek van mensen die daarover willen praten. Er is toch niets voor jezelf waarvoor iemand zich zou moeten schamen?
Misschien heb ik wel een ernstige ziekte die ik op heb gelopen na anale wurgseks met mijn vader.
Dan is het bij uitstek niet de ziekte waarvoor men zich zou schamen, maar wel de daad waardoor men de ziekte kreeg. En die daad is geschapen door niets minder dan je eigen karakter. Hij die zich wil schamen voor de dingen die hem overkomen, wil zich schamen voor zijn eigen karakter, zijn ik, en dat is nooit juist beste Aart.

WishfulDreaming 27-11-2002 17:47

kvind het niet leuk als ze dat lezen, gewoon omdat ik geen zin heb om uitgelachen te worden,ookal is daar eigenlijk geen reden toe. Ach ik vind het gewoon stom :|

the tourist 27-11-2002 18:33

Ik vind het op zich niet echt heel erg, alleen als ze echt persoonlijke dingen lezen wel (maar die post ik hier toch niet veel).

Onbekende 27-11-2002 18:37

Mensen die ik ken mogen mijn posts hier best lezen. Ik schrijf er geen grote geheimen in (heb ik die? vraag ik me opeens af). Ik ben op het forum niet heel anders dan in het dagelijks leven.

Optima 27-11-2002 18:38

then i will have to kill them

wat is daar erg aan?

Evito 27-11-2002 18:55

Citaat:

terror koe schreef:
Het ligt eraan wie het leest. Ik heb liever dat mijn opa mijn berichten niet leest op seksualiteit. Gelukkig is hij een tijdje geleden van een barkruk gevallen. En nee, hij kwam niet meer overeind.
LMFAO! Hahaha.
Dan leest hij het wel.
Hij staat misschien wel naast je als je typt.
:P

Quiana 27-11-2002 18:56

Hm, t boeit me eiglijk niezo meer..
Zolang het maar geen mensen zijn aan wie ik een hekel
heb ofzo, of van die roddeldoosjes..

scala 27-11-2002 19:11

tjah:p nix eigelijk want d'r lezen(nouja weet niet of ze dat daadwerkelijk doen haha) al mensen irl mijn posts:) ik denk dat er ook niet zoveel schokkends anders is, ofwel bart?;)

Piccola 27-11-2002 19:16

Dan denk ik uhoh :|

nare man 27-11-2002 19:31

Sja, wat dan? Ik zet niks op het forum waarvan ik niet wil dat mensen het lezen. Het enige risico is dat ik voor gek word uitgemaakt door medestudenten omdat ik nog op een scholierenforum zit, maar dat risico neem ik.

Optima 27-11-2002 19:36

Citaat:

nare man schreef:
Het enige risico is dat ik voor gek word uitgemaakt door medestudenten omdat ik nog op een scholierenforum zit, maar dat risico neem ik.
GEK!

:D

Shock 27-11-2002 19:44

Niks aan de hand :)
Ik sta achter alle dingen die ik hier post (uitgezonderd de melige verhalen op onzin, maar daarvan is het ook wel duidelijk dat het niet serieus is) en dingen die ik niet wil posten post ik niet, sim-pel :)

heavinly 27-11-2002 19:51

zou ik niet zo leuk vinden.. al weet ik dat er wel iemand van IRL is die meeleest :/
maar goed.. lang leve het meerdere nicks kunnen aanmaken

Tox 27-11-2002 20:40

ja ik weet dat sommige mensen uit IRL mee lezen en ja houd ik af en toe weleens rekening mee, kheb weleens gehad dat ik behoorlijk wat gezeur heb gekregen om dingen die ik geposted heb.

Tja ik vind het niet zo super erg, maar ja zijn af en toe ook persoonlijke dingen die ik daarom niet post.

Dr. Oetker 27-11-2002 20:50

ik geloof niet dat ik hier nou erg schokkende dingen post
en inhoud is vaak ver te zoeken in mijn posts

dus erg veel zorgen maak ik me niet :)

razkal 27-11-2002 20:59

Citaat:

Evito schreef:

Nee, dat zou ik niet leuk vinden,
maar het zou me ook niet werkelijk kunnen schelen,
omdat ik mij niets aantrek van mensen die daarover willen praten. Er is toch niets voor jezelf waarvoor iemand zich zou moeten schamen?
Misschien heb ik wel een ernstige ziekte die ik op heb gelopen na anale wurgseks met mijn vader.
Dan is het bij uitstek niet de ziekte waarvoor men zich zou schamen, maar wel de daad waardoor men de ziekte kreeg. En die daad is geschapen door niets minder dan je eigen karakter. Hij die zich wil schamen voor de dingen die hem overkomen, wil zich schamen voor zijn eigen karakter, zijn ik, en dat is nooit juist beste Aart.

Tering he, doe jij een LOI cursus Psychologie, of wat? Zelf geef je trouwens ook het meest nutteloze antwoord.

Embraced Pale Death 27-11-2002 22:03

Ik ben al herkend op straat door een forummer!

en ik weet niet meer wie

en het was heel lang geleden

boeiuh... ik blaat

Roos 28-11-2002 10:37

Oh maakt me niet zoveel uit, er staat hier toch niet veel persoonlijks.

bertbart 28-11-2002 12:13

Ik vertel op dit forum niet veel persoonlijke dingen over mezelf. Maar soms flap ik er wel een paar dingen uit waarvan ik later denk "ojee dat had ik maar beter niet kunnen posten".
Maar nu ik er achter ben gekomen dat er iemand meeleest, zal ik toch wat minder openhartig zijn;)

Fleurop 28-11-2002 13:15

Citaat:

WolterB schreef:
dan blijf ik gewoon zo doorposten als ik nu doe

dr zijn ook een paar mensen irl die mijn psots lezen

skyscraper 28-11-2002 23:03

boeit me eigenlijk niet zo veel. Ik weet sowieso van een aantal mensen dat ze weten wie ik ben op het forum. ( mensen die ik ook irl ken )

het dappere meisje 29-11-2002 10:07

gewoon geen dingen posten die anderen absoluut niet mogen lezen, dat hou je dan maar voor je

toch ?

Lethalis 29-11-2002 11:59

Gewoon doorposten :o :d

Smartie 29-11-2002 14:17

ach, waarschijnlijk komen de mensen die ik ken niet hier op het forum en als ze me wel kennen, hebben ze me herkent aan mijn nick ... :cool:

Rollo Tomasi 29-11-2002 14:55

Big deal. Hoewel, van sommige dingen kijken ze misschien vreemd op. :o :D

spacegirl 29-11-2002 15:10

niks, als ik niet wil dat ze t lezen zet ik t er niet op, ik ken namelijk een aantal mensen van t forum, die vorig jaar in mijn klas zaten, van hun heb ik details gelzen waarvan ik zo :eek: ging kijken, meer niet, is niet belangrijk.

[DnC] 29-11-2002 18:02

Staat toch niks boeiends hier van me, dus het zou me niks kunnen schelen wat die mensen dan lezen :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.