![]() |
msn namen
noem eens een paar leuke msn-namen voor mij. Ben deze nou wel weer zat: Miss Corleone, Blink182 voor all time(net als Stefan)(k)voor jou!!!(b) tje?:[ *heeft sileconenhaar*
|
Citaat:
ja gewoon je echte naam of je nickname |
iig niet 'stefan kus voor jou'.
Ik heb gewoon Roos/roosje/Rosanne, met soms nog iets korts erachter |
Ik heb gewoon Gothic (met bijv [TV] oid er soms achter)
Heeeeeeeeeeeeeeeel soms een zinnetje, maar dat houd ik niet langer dan een dag vol... |
'k heb altijd zinnen uit liedjes die gaan over hoe ik me voel ofzo, k heb nu: You Say You Need Me More Than Anything Else ,Well Go To Hell
|
dames en heren hier spreekt uw gezagvoerder: omdat de stewardes jarig is maken we nu 20 loopings enI will make you scream and beg for more......... dat soort crap
|
Citaat:
deze is wel leuk!, maar ik ga toch voor de naam, want dat is duidelijker |
Noem je zelf maar tim ofzo :D, doe ik ook :D
|
"ik ben geil" geheid dat je dan genoeg mensen heb om tegenaan te lullen :)
|
Verkort je naam :|
"Liek" |
ik heet Floor op msn...
neem gewoon je echte of nickname |
Joepie de poepie, ik ben 12 en heb MSN WHOOEEEIII :rolleyes:
Als je nou gewoon je normale naam neemt en dan iets kleins er achter doet; ipv een complete tekst... staat zo... BrEeZaH-aChTiG... [edit]16 jaar :eek:[/edit] |
Hou het gewoon simpel. Je eigen naam of je nickname. Ik ben zelf gewoon Ieke (mijn nickname dus)
|
"Osewiesewosewiesewallakristallakristosewiesewosewiesewieswieswieswies "
en anders gewoon "Ninh | <mp3liedjehier>" |
ik heb bijna altijd gewoon mijn eigen naam
die grappen erachter komen toch niet over (vb. bij jou *heeft siliconenenhaar*) en extreem lange namen vind ik ook irritant. of gewoon je bijnaam als je die een hebt :o |
Ik heb nu LiZaNnE.. lekker irritant!!
|
Mijn naam is Kimmy (*) en dan meestal
nog wat erachter.. *alsof dat wat helpt.. :\* |
Ik probeer altijd mijn MSN-namen zo kort mogelijk te houden, zoals een tijdje geleden: "Can you hear me (H)" heette ik toen. :) Maar ik ben de laatste tijd gek op het uitgaansleven in de tent Celabration in Maastricht. Op een gegeven moment zet ik erachter: de Cella rulezzz. :D
En nu ook, noem ik mezelf "(D) Malibu-colaatje (D)" (omdat ik Malibu-cola lekker vind :) (y) ) maar er komt automatisch weer iets achter: "BOERUH BOERUH" en nu dan "VEENDAM BOERUH" :D (MVV speelt morgen tegen Veendam, en ik ben MVV-supporter :D :rolleyes: ), dus ik probeer hem vaak kort te houden, maar automatisch prop ik er van allerlei dingen achter :D Probeer iets te vinden in je MSN naam dat verband heeft met iets waar je van houdt of lekker vindt of adoreert. Zo kort en bondig mogelijk en pleur er nog een paar leuke emotions bij zou ik zeggen :) Suc6! (y) |
ja dat is logisch dat je die zat bent (n)
|
ik heette eerst: aan het eind van m'n geld hou ik altij deen stuk maand over
en nu: are you the picture of perfect youth?? :confused: I don't :D |
Op dit moment heet ik Liesmens :rolleyes:
Ik heet meestal iets van Liesje ofzo, of een andere naam. Ik heb meestal geen hele zinnen (heb nooit inspiratie, en het hoeft voor mij ook niet zo nodig) |
ik neem altijd een zin over de situatie waarin ik me bevindt (gisteren bvb: in hevige gevechten met enkele weerbarstige potjesvragen), of een mooie zin die ik heb gehoord (nu = E ultreia)
ik zet er teenwoordig altijd een tekentje voor zodat iedereen makkelijk kan zien dat ik het ben: (--- (hamersmiley :D ) |
ik heb meestal zinnetjes uit liedjes. nu bijv:
"The only thing left in the room was the silence; can you still hear the breaking glass when it hits my face?" |
Citaat:
ice ice baby deze vind ik ook goed Citaat:
|
Citaat:
Ik heet "Emma (de Pemma)" Kort maar krachtig (ofzo) :) |
Mijn msn-naam :
Always look on the bright side of life |
ik heet nu: it's all fucked up
|
ik heb meestal ook een naam (emoticon)CoolJessy(/emoticon)
en dan een boel gezeik erachter nu heet ik uhm...(f)CJ(f) (L) Lalala beetje vaag maar dat ben ik ook dust.. |
If it ain't Dutch, it ain't much!
|
God made the ocean, god made the lake,
god made you, that was a mistake Haha.... Ik neem meestal gewoon een kort zinnetje of zo... |
M'n eigen naam of een bijnaampje die m'n vrienden gebruiken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
kneus...... |
Pff nu ik dit lees heb ik ook geen zin meer om mijn oude nickname te gebruiken :p
|
Citaat:
Ookal heet je gewoon Roos: (d)*~(l)Roos(l)~*(d) Verschrikkelijk is dat. |
Ik heb meestal Aurora met daarachter een zinnetje.
Goh. Wat interessant |
je eigen naam is wel saai hoor (n)
|
Mijn naam is: zzozz moppiej
Gwoon kort. |
gewoon iets herkenbaars, een korte nickname ofzo
|
Citaat:
maar dan RoZanne |
Op het moment heet ik op MSN:
Frey Ik vind het een leuke, unieke naam. Probeer maar eens uit. :) Ripper |
Citaat:
|
Ik heet op msn nu gewoon elskimo
|
Mijne is: ____(Neveneffect)
REIE |
¤ •°o.O G-§ú§ §iÑÐú$tRîɧ © O.o°• ¤
|
Citaat:
|
5 (y)
|
Change the world, vote Bob Saget!
of (ska)ap |
Mijn idee voor jou: Ogen dicht en letter intypen, dan nog een keer en neem wat het eerst in je opkomt. Ik heb vandaag nog een nieuwe gecreeerd: Tiara. Ik vinnem wel geineg
xx Tiara |
Momenteel ben ik Brazen ©, naar een liedje van Skunk Anansie (en ik bén ook brazen XP zoek maar op in het woordenboek). Meestal is het Morgause Nokami © en vaak nog met een zinnetje erachter....die óf slaan op hoe ik me op dat moment voel, óf op wat ik vind, óf die gewoon geinig zijn/mooi klinken. Krijg je vaak wel hele lange namen van magoe. Thh.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |