Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   hebben jullie ook zoveel dingetjes (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=430905)

het dappere meisje 28-11-2002 22:05

hebben jullie ook zoveel dingetjes

ik was laatst mn kamer eens aan het opruimen

en tot mijn grote verbazing (jaja) deed ik eens een laadje open en ik vond allerlei leuke prulletjes , die ik in de afgelopen jaren heb verzameld

maar is dat bij jullie ook zo?

en gooien jullie snel wat weg?

ik heb het dan echt over de ' prulletjes' he ;)

BBEM 28-11-2002 22:20

ik kwam laatst een doos tegen met allemaal geriptje spulletjes van me oude school

PV 28-11-2002 23:31

ik heb laden vol :/ ik bewaar de stomste dingen.. bonnetjes, telefoonkaarten, NS-kaartjes, kledingkaartjes enzo..

Tofke_H 28-11-2002 23:47

Altijd een vuilbak vol als ik opruimen :o

WishfulDreaming 29-11-2002 06:38

ja van die dingen die te dom zijn om te bewaren, maar waarvan het ook zonde is ze weg te gooien.. :(

SpiT 29-11-2002 06:53

Ja, ik moest laatst mn bureau uitruimen omdat die mijn kamer uit ging. Damn, wat kwam ik veel tegen :eek:. Ik was vroeger echt zo iemand die niks weg kon gooien en elk klein dingetje bewaarde in de hoop dat ik het ooit nog ergens voor kon gebruiken :p. Maar, zo ben ik nu niet meer zo heel erg.

Pla 29-11-2002 10:33

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
ja van die dingen die te dom zijn om te bewaren, maar waarvan het ook zonde is ze weg te gooien.. :(
mja inderdaad :)

stout! 29-11-2002 10:47

Ja dat heb ik wel. Eén keer per jaar (meestal aan het eind van de zomervakantie) ruim ik mijn kamer helemaal op (dus ook alle kasten en laatjes enzo) en dan kom ik echt een hoop 'troep' tegen. Maar ook leuke troep:D waardoor dat opruimen altijd zo'n 2 dagen in beslag neemt.

damaetas 29-11-2002 11:26

Citaat:

Tofke_H schreef:
Altijd een vuilbak vol als ik opruim :o
of twee :o

maar grote lenteschoonmaak in mn kamer doe ik niet zo veel.

ik heb toen ik op kot vertrok een hele doos dingetjes meeverhuisd, anders is het zo leeg en zonder rommel he de eerste tijd. :rolleyes:

Quiana 29-11-2002 11:44

Toen ik ging verhuizen heb ik heel veel zooi ontdekt.. :o
Stomme prulletjes van de basisschool zelfs nog.. :)
Ach ja, heb alles in een paar dozen gestopt die
wel ergens op zolder staan..
Ik gooi dingen niet snel weg. :o :D

euro 29-11-2002 12:47

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
Ja je doet er echt hélémaal niets mee, maar toch is het leuk om te bewaren, en dan stop je ze maar weer terug...om ze een jaar later weer terug tevinden bij de opruiming, en weer terug te stoppen :D

martijn1985 29-11-2002 12:52

Offtopic: *gaat origineel antwoord geven

Nee, ik gooi heel makkelijk dingen weg. Soms iets te makkelijk :o....

de communiceerbeer 29-11-2002 12:53

mijn kamer ligt vol (n)

Esmée 29-11-2002 13:15

ja verschrikkelijk en ik gooi ook nooit dingen weg...

the exploding boy 29-11-2002 15:50

Citaat:

Esmée schreef:

Miracle 29-11-2002 16:25

Citaat:

Esmée schreef:

superpoepdoosje 29-11-2002 16:26

ik gooi ook nauwelijks dingen weg

de gedachte "hier zal ik later spijt van krijgen, nodig zul je het hebben.." spookt op dat soort momenten door m'n hoofd..

en als ik wel iets weg gooi, blijk ik het later dus ook echt nodig te hebben

grr.

Cytherea 29-11-2002 16:35

Citaat:

euro schreef:
Ja je doet er echt hélémaal niets mee, maar toch is het leuk om te bewaren, en dan stop je ze maar weer terug...om ze een jaar later weer terug tevinden bij de opruiming, en weer terug te stoppen :D
Precies.. ik heb ook van die oude beltegoed kaarten liggen enzo maar als ik die inruil krijg ik 10 euro gratis beltegoed.. ben alleen een beetje te lui om dat te doen.. maar goed dat zijn geen prullen dan

WolterB 29-11-2002 17:14

oud papier gooi ik zonder problemen weg, andere dingen niet zo heel snel tenzij ik er nix meer mee kan doen

nica 29-11-2002 17:20

Ik heb teveel dingetjes die ik nooit gebruik, maar waarvan ik het zonde vind om ze weg te gooien. Ik heb tijdens mijn grote-kamer-opruim-plan 8 van die grote ikea dozen gevuld met spullen die ik nooit gebruik.

Roos 29-11-2002 18:16

Ik gooi dingen die ik echt niet nodig heb best snel weg, maar toch is het altijd een rotzooi :D

the tourist 29-11-2002 18:30

Valt wel mee eigenlijk, ik moet ze altijd opruimen van mijn moeder :o

Mr.Oizo 29-11-2002 21:26

Neu heb geen prulletjes op mijn kamer :D want ik ruim altijd standaard 1 keer per week mijn kamer op, dan kom ik ook geen rommel tegen :p

ZHAzha 29-11-2002 21:34

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
Neu heb geen prulletjes op mijn kamer :D want ik ruim altijd standaard 1 keer per week mijn kamer op, dan kom ik ook geen rommel tegen :p
(y)

mja ik ook.. elke vrijdag komt de schoonmaakster me kamer dweilen enz. en dan zorg ik dat ik me kamer donderdag avond helemaal schoon heb.. en netjes.
In me kast staat een hele grote doos vol met bioscoop kaartjes brieven, liefdesbrieven, oude agenda's enz.
En die gooi ik mooi niet weg.. veelste leuk om later terug te lezen :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.