![]() |
help Scooters
Wat moet je doen als er net en nieuwe accu in je scooter zit maar je kan hem neit meer staten. Ook niet meer met je kickstart (wat die eerst deed toen mn nieuwe accu er al in zat)???????
|
accu opladen :o
|
jah hoe dan??
|
Met twee draadjes (een aan de plus en een aan de min) aan de accu en die draadjes dan verbinden aan een sinaasappel en een citroen. Door de zuren uit die dingen kan je elektriciteit opwekken. :)
|
flikker hem in de sloot en koop een fiets :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wees een vent en spaar voor je rijbewijs, daar heb je veel meer aan dan die dure scootertroep.
Btw, je kan toch gewoon ff bellen naar de zaak waar je de accu gekocht hebt? |
Citaat:
|
Denk aan het milieu en ga lopen of fietsen.
|
Voor- of achterrem inknijpen, en op het knopje links van de gashandvat.
Tegelijk dus. Dan hoor je een soort.. IH IH IH IH HIHHIHHIHHIH BRHIHIHBRHIHIBRHIBRBRBRBRBR En dan staat ie aan. |
Citaat:
Of je moet niet kunnen kickstarten zoals ik :) |
Voor zover ik weet doet een kickstart niks met je accu.. Grote kans dat je met 't vervangen van je accu iets anders los getrokken hebt dus ;)
|
ja je scooter kan gewoon starten zonder accu. Heb je niks veranderd aan je scooter??
Anders moet je gewoon ff lang kicken, of misschien heb je per ongeluk je onstekings kabel losgetrokken, kijk na of er geen draadjes los zitten ofzo! wat voor scooter is het?? oh ja dit is niet de juiste plek om het te vragen probeer liever www.scooter-freaks.nl of www.scooterforum.net is geen reclame ja, want tis geen skolieren site, dus geen ledenverlies ofzo en het is mijn site niet ...........:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |