![]() |
Hoe lezen jullie een topic
van beneden naar boven of van onder naar boven of van boven naar onder of van beneden naar onder?
ben benieuwd:D |
van links naar rechts..
|
Vaak alleen de laatste 2-3 reacties :D
|
een topic van 1-20 posts allemaal
een topic van meer dan 20 alleen de eerste 5 en laatste 5 ofzow... en daar tussenin ff kijken ofer iets staat dat me opvalt... welterusten |
Citaat:
|
Meestal alleen het topic zelf, dus niet de reacties van anderen...ja tenzij ik 'bekenden' zie posten.
|
Kijk r ff snel overheen.
|
Als het me boeit soms helemaal..
Anders alleen de eerste en de laatste 5 oid. |
Meestal helemaal :)
|
Ik lees eerst de 1e paar reacties.. Dan kijk ik van mensen waarvan ik denk wat zouden zij ervan denken.. En dan de laatste paar..
|
Citaat:
ja bij mij ook ja , ligt er ook wel een beetje aan hoeveel reacties er zijn hoor |
Eerst de titel en de eerste post, daarna meteen helemaal naar onder om de meest recente post te lezen.
|
eerst topic vraag en daarna van onder naar boven. *en van links naar rechts*
|
Hangt eraf hoe lang het topic is. Als ie kort is lees ik alles, van boven naar beneden. Als ie lang is lees ik soms van boven naar beneden, soms van beneden naar boven. Hangt eraf waar het over gaat.
|
tot 20-25 replys helemaal
met meer als het een interessant onderwerp is lees ik alles bij minder interessante topics lees ik vaka eerste paar eacties, de reacties van een x aantal mensen die ik altijd nuttige antwoorden vindt geven |
Meestal met het linker en rechter oog tegelijk. Maar soms ook niet, dan lees ik de topic helemaal niet en reageer ook gewoon niet. (y)
|
niet
|
Alleen de eerste reply (en eventuele quotes op mijn reply's) :o :rolleyes: voor de rest heb ik geen tijd en zin om dat te lezen :D
|
Eerst kijken of t onderwerp me interesseert, zoniet dan hoef ik niet verder te lezen, zo ja dan lees ik willekeurig een aantal reacties.
|
van onder naar boven
:o |
gewoon van boven naar beneden
|
eerst de lichtgele dan de donkergele posts :rolleyes:
|
bij hele grote topics lees ik altijd het nieuwste eerst.. en dan helemaal achterstevoren naar het begin :o
|
Gewoon met ogen dicht harra harra kris na verteld het me gewoon.
Op de fiets fiets ik zonder bel, licht,en zonder trappers. echt boeiend |
Citaat:
|
Als ik zelf een topic open, dan lees ik de reacties allemaal. Bij een topic van iemand anders lees ik vaak de eerste vijf en de laatste vijf. Mocht ik het interessant vinden, dan lees ik vaak het hele topic.
|
Ja, als het je eigen topic is, lees je ze natuurlijk allemaal, dat is logisch...
Doorgaans lees ik wel van links naar rechts, en de eerste 2 reakties en de laatste................ |
Citaat:
|
*heeft ff snel dit hele topic gelezen*
vaak alleen de eerste en laatste posts, ertussen in boeit me weinig, tenzij het mensen zijn die vaak controverciele/interessante dingen roepen. REIE |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |