![]() |
get a life
vinden jullie deze uitspraak nou ook niet stront(ik ben nou eenmaal blijven hangen in de poep- en piesfase)vervelend?
Zo niet en ben jij ook zo'n 'true-er' die de uitspraak dagelijks gebruikt; ik vind jou héél stom. die uitspraak slaat gewoonweg nergens op. |
Citaat:
Maar goed, het maakt mij niets uit of iemand dat zegt, als het word gezegd is het meestal ook wel terecht. (naja, de keren dat ik dat lees/hoor, zo vaak word dat niet eens gezegd in mijn buurt..) |
Citaat:
|
ik gebruik het zelf héél zelden, dan meestal wel terecht vind ik.. maar mensen die het dagelijks zeggen, en dan meestal enkel om te steken, omdat ze niets beters vinden te zeggen, bah... moeten ze zelf zoeken achter een beter leven waar ze iets interessant te zeggen hebben :D
|
Citaat:
|
tis Engels en wordt dus al per definitie alleen gebruikt door mensen die geen leven hebben.
Verder kan het mij niet boeien of iemand dat tegen me zegt of niet. Alsof het zulken mensen ook maar ene reet kan schelen of ik een leven heb of wíl! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:confused:
|
ik kan jou niet uitstaan!!!
get a life!! whaa:D:D |
mjah
meestal zit er wel een 'kern van waarheid in'.. get a life.. Citaat:
|
Citaat:
of is dit een ander manier van zeggen 'get a life'? (n) wist ik dus.. suikerpoepke |
als iemand zich druk zit te maken om niks en daar lang mee doorvgaat vind ik het wel een gepaste uitspraak (y)
|
dan ben ik vanaf nu strontvervelend en vind ik mezelf true. ik gebruik die uitspraak heel vaak. like you care.
|
nooit gebruikt geloof ik
zou ook niet weten wanneer :confused: ik dacht trouwens dat het get alive was :s |
Citaat:
|
Krijg toch een leven..*zucht*
|
Citaat:
Ik erger me ook aan dat soort mensen die Engels sproeien als mest over een akker. REIE |
Citaat:
|
Jaa ik vind die uitspraak ook triest... Net als die "Talk to the hand" sh!t... ook zo triest
|
Normaal gebruik ik het niet, maar tegen jou zou ik het wel zeggen..
|
Ik gebruik het nooit en het heeft ook nog nooit iemand tegen me gezegd geloof ik. Maar ik zou me er ook niet druk om maken... ik vind mijn leven wel cool. Dus punt :)
|
Citaat:
|
Nou vond ik dat poep-topic dat je op Lifestyle had geopend echt ontzettend kinderachtig en (n), maar dit slaat alles! :mad: go buy yourself a brain and some dignity en donder alsjeblieft op van het forum (n)
|
mjah. ik hoor m zelden en gebruik m zelden dus.. :confused:
|
|
Citaat:
|
niet echt vreemd dat mensen zo reageren op jou met jouw poep- en piespraatjes :rolleyes:
grow up, fast please :rolleyes: |
idd..
|
|
Weinig hoogstaande discussie, voegt niets toe.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |