![]() |
`Je postcode of je leven`
`Je woonplaats + postcode of je leven`
Als een onguur type dit tegen jou zeggen, zou je het dan geven in deze gevallen? 1. Onder bedreiging van een vuurwapen 2. Onder bedreiging van een steekwapen 3. Onder bedreiging van zijn enorme borstkas en harde vuisten ? Ik weet het niet precies. Ik ben nogal een persoon van principes, en ik twijfel zeker over de gevallen 2 en 3. Bij 1 neig ik toch iets meer naar 'ja'. |
Iemand die mijn postcode EN mijn woonplaats nodig heeft lach ik recht in zijn gezicht uit... :rolleyes:
|
Idd... met postcode moet je wel erg ver heen zijn wil je de woonplaats niet kunnen achterhalen...
|
Maar stel dat er één cijfertje een beetje onduidelijk is, dan zit je mooi met de gebakken peren..eh..postcode!
|
Citaat:
als hij bijvoorbeeld hoort: ik kom uit nijmegen en mijn postcode is 611* dan kan hij nog de halve stad door fietsen |
7006 CA Doetinchem
|
:rolleyes:
Iedereen die me naam kent, ken ook mijn postcode in het postcode-boek opzoeken :rolleyes: |
Citaat:
er staan zeer weinig namen in het postcodeboek... dat terzijde ja hoor. Ze komen maar hierheen :confused: |
mijn leven..
ik zal echt nooit mijn postcode geven :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :p |
wat een hilaaaaaaaaarische parodie.
|
Direct mijn postcode geven en fluitend naar huis lopen :D
|
liegen of gewoon geven. tegen geen van de drie dreigementen kan ik op.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zult maar een zwerver zijn... REIE |
Ik laat me liever doodschieten dan dat ik me postcode geef, dat begrijp je.. :rolleyes:
|
Citaat:
volgende keer zal ik eerst het forum doorlezen en dan pas reageren |
Whehe.. :D :\
Best hoor, van mij mogen ze die hebben.. :S |
ik zou m'n oude postcode geven :o
3086 NT of 3076 SK (of was het nou 3075? ik weet 't niet meer) |
eh, ik zou eerst heel hard weg proberen te lopen denk ik........ :p
|
Get serious :)
|
Citaat:
Zou jij dan zomaar je postcode geven??? Dat doe je toch niet, ik bedoel, dat is iets wat niemand mag weten (vind ik) |
:d :d
|
Ik denk dat ik eerst heel hard zou huilen, omdat dit niet leuk is. En daarna zou ik hopen dat de dief zou zeggen: "sorry, mijn fout".
|
1. Onder bedreiging van een vuurwapen
Wapen afpakken en en richten maar, en anders laat ze maar schieteb, kogel is niet zo pijnlijk.. 2. Onder bedreiging van een steekwapen wegrennen, dit gebeurt meestal door buitenlanders 3. Onder bedreiging van zijn enorme borstkas en harde vuisten afgeven, ik heb toch nooit geld erop staan :D |
m'n thuisadres of m'n kotadres? :o
|
:rolleyes: leuk verzonnen topic! Ik lach me suf :rolleyes: Ik geloof niet dat ik een kaartje hoef te krijgen van iemand die mijn postcode en woonplaats onder bedreiging van me heeft ontfutseld. Trouwens, zonder huisnummer begint de overvaller ook bitter weinig denk :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pfff.. wat maakt het uit? 1030 Brussel, en wat dan? mijn adres zit denk ik bijna overal in mn profielen. Dat ze maar afkomen :D
(als iemand om mijn PINcode of mn leven zou vragen, dat zou pas een relevante topic zijn) |
Citaat:
|
5256KT
Oudheusden (veel plezier met zoeken naar dat kutgat hier in de polder) |
Citaat:
|
They may take my life, but they'll never take my Postcode! :D
|
Citaat:
http://pim.scholieren.com/images/fun...or-dummies.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow, er heeft al één iemand opgemerkt dat de overvaller zonder huisnummer niks kan beginnen. Kneuzen. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik las eerst pincode :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou de verkeerde postcode geven, en dan heeeeel hard wegrennen ;)
|
Ik ben gewoon totaal een ander mens geworden....
|
daarom is het handig om de postcode van een politiebureau uit je hoofd te kennen...
|
ik zeg dat ik geen adres heb omdat ik een proffesionele kickbokser ben die on tour is :D :D :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |