![]() |
Wat doe je als je herhaaldelijk enorm je best op iets doet en je geen vooruitgang..
boekt?
Ik: heel boos zijn op mezelf en vind dat ik vreselijk faal..nu jullie |
Dat hangt er vanaf of het enigszins interessant is of niet :p
|
dan kan ik heel boos op mezelf gaan worden, maar omdat ik weet dat t toch geen zin heeft probeer ik het maar naast me neer te leggen en het óf opnieuw te gaan proberen of het er bij te laten
|
dan word ik ontzettend aggressief maar ga ik toch zo lang door totdat het lukt
|
ik voel me er waarschijnlijk klote door... ik kan er iig niet goed tegen...
|
Dan word ik kwaad op mezelf
|
Kwaad worden op mezelf... en de moed opgeven ook vaak, jammergenoeg... maar het ligt er ook aan waar het om gaat en hoe belangrijk ik het vind.
|
Laat me raden: rijles lukt niet?
En eigenlijk is het me nog nooit voorgekomen dat ik ECHT het gevoel had dat ik iets niet kon. en bij onbenullige dingen haak ik gewoon af, ik ga geen tijd en energie steken in dingen die tot frustratie leiden. |
Citaat:
|
Citaat:
go Knutselsmurfie (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vreselijk kwaad worden op mezelf en proberen te achterhalen waarom het niet lukt, blijven proberen
Als het dan echt niet lukt moet ik het er maar mee doen |
Ben dan razend, echt :mad: :mad: :mad: . Kan zijn dat ik dan met het ding gooi of zo. Of ergens in tegen stamp.
Maar na een paar minuten probeer ik me te kalmeren en rustig door te gaan, als het lukt... |
Ik ben ook wel boos maar blijf gewoon proberen door te zetten om het beter te doen. (y)
|
Als het na een paar keer niet lukt na hard proberen, geef ik op. Efficientie voorop.
|
Dan ga ik slapen. :)
|
ik stop er heel snel mee. tenzij het belangrijk is
|
De boel kort en klein slaan
|
Citaat:
|
Dust yourself off and try again.
|
Dan voel ik mezelf een enorme loser, ben ik boos op mezelf.. Zeg ik alleen maar dat ik een kneus ben..
|
Ik heb nog nooit m'n best voor iets gedaan.
|
Nou mensen poging 6 en alweer niet gelukt.. :( :mad: :(
|
Citaat:
|
schelden.... ik heb echt geen geduld om er dan nog mee door te gaan
|
Citaat:
Letterlijk opschrijven wat ik hoor van een Frans nieuwsbericht. Er zitten bij mij onwijs veel doorwerkfouten in..Ik bedoel 1/Les services publics of 2/Le service public nauwelijks tot geen verschil in uitspraak maar goed het was 1 en ik had versie 2 dan en heb je al 3 fout Nou ik totaal mag je 16 fout maken (op de 250 woorden) en ik heb er nu 28 (als ik zo'n fout als boven maar als 1 reken ipv 3 [wat dus in het echt niet mag] dan heb ik 15 fout) maar goed ik ben dus nu al voor de 6de keer aan het falen en ik heb het gehad :( |
Citaat:
|
Dan baal ik best wel en raak ik gedemotiveerd...
|
Citaat:
|
op een gegeven moment gaat het altijd beter bij mij... ik ben niet zo een opgever en ga gewoon door, soms ff pauze maar daarna weer door... kom ook weinig dingen tegen wat ik niet kan... als ik iets niet kan heb ik dat van tevoren al ingeschat...
|
T op een andere manier proberen, of kijken of ik me er omheen kan werken.
|
ik doe nooit ergens echt m'n best voor dus ik zou het niet weten :o :(
|
Afstand ervan nemen :/
Of zo verdomd geobsedeerd raken dat het gewoon gáát lukken, op wat voor manier dan ook :o |
Heel erg chagrijnig worden en of dom doorgaan tot het lukt (waarover gaat het hier eigenlijk?) of tegen dingen gaan schoppen ofzo :p
|
ligt er maar net aan waar het over gaat
|
chagerijnig worden en stoppen met mijn best doen of juist doorgaan
|
Chagrijnig worden, opgeven en mezelf de schuld geven.
|
Chagrijnig worden, héél chagrijnig. Maar niet opgeven als het belangrijk is ofzo. Als het om iets onbenulligs gaat... Jah, dan laat ik het zitten.
|
Ik zou boos worden maar doorgaan tot het wél lukt!
|
Citaat:
|
een tijdje opgeven en na een bepaalde tijd weer opnieuw proberen..
|
Heel kwaad/gefrustreerd/verdrietig worden op mezelf en vervolgens dan zoiets hebben van "Ik kan ook niets, laat ook maar" en dan vrij snel daarna zoiets hebben van "assik nu opgeef, dan kan ik inderdaad niets en dan faal ik inderdaad. Ik moet dit kunnen!!" en dan werkelijk ALLES doen om te zorgen dat het me lukt.
|
bestaat het om geen vooruitgang te boeken als je ergens echt je best op doet dan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |