![]() |
zou je heimwee hebben?
Stel dat je vanavond een foontje krijgt "pak alles in, morgen vertrek je voor 6 maanden/1jaar op uitwisseling naar Moskou/New York/vul maar in" Je weet dat je in die periode niet eens voor een weekend thuis terugkunt. Wat zou je ginder (denk je) het meest missen? Wat heb je spijt achter te laten? Zou je veel heimwee hebben?
IK: nou, ik zou mn verzameling boeken en woordenboeken missen. 2 of 3 vrienden. Mn ouders een beetje ook. Ik zou me ginder misschien een beetje verloren voelen, maar denk niet dat ik heimwee zou hebben. |
Tuurlijk misj e mensen wel, maar echt heimwee zou ik niet hebben.
Lijkt me juist erg :cool: Ik zou wel m'n kat echt heel erg missen dan. En daar waar ik altijd uitga ( verslaaf joh :o) |
Ik zou doodgaan van heimwee.
Ik zou het sowieso nooit doen, omdat ik niet tegen veranderingen kan. Alles moet altijd gelijk blijven in mijn omgeving, ik zou nooit aan een andere ineens kunnen wennen, tenzij ik me er een jaar op heb kunnen voorbereid. Ik zou mijn cd's missen, en mijn familie en vrienden en.... alles gewoon... |
zou geen heimwee hebben maar een jaar vind ik wel een beetje lang ik denk dat ik dan wel veel zou gaan missen....
|
k zou nie gaan... :(
|
ik zou het niet doen, heimwee krijgen en ik zou missen mijn vertrouwde omgeving; vriendinnen e.d.
|
ik zou blij zijn als ik voor 6 maanden hier weg zou kunnen..
|
- familie (met name zusje)
- mijn meesteresje :p - internet + enkelen die ik daarvan irl ken - en ergens ook wel mijn kamer + computer De omgeving zelf boeit me minder. Misschien ook wel omdat ik in mijn jeugd iets van 5 keer verhuisd ben. Op een gegeven moment verdwijnt dan dat hele 'home sweet home' idee. |
Citaat:
wat ik ga missen,m'n jointje,het samenwonen met de boys,sanne,m'n familie.. Heimwee ? neuh ! |
Citaat:
|
mensen
drumstel lokale muziekscene |
Citaat:
|
Ik zou mn vrienden missen denk ik.
Voor de rest zal ik niezo veel heimwee hebben, misn de taal enzo, hoewel dat ook wel went denk ik. |
Ik zou een jaar naar het buitenland gaan, maar dat heb ik niet gedaan gewoon omdat ik hier eigenlijk niet weg wil. Ik zou iig mijn vrienden en mijn ouders missen. Materiele dingen zou ik denk ik niet eens echt missen...maar meer gewoon de mensen om je heen.
|
'k Zou niet zonder m'n cd- en dvdcollectie kunnen.
|
ik zou geen heimwee krijgen nee
(we waren in groep 8 op kamp en na 2 dagen was er een jongetje naar huis gegaan omdat ie zn ouders mistte :D) |
Als ik naar Firenze zou gaan... Ajuus, ik ben weg! :o Daar doe ik geen moment moeilijk over! :p Pak alles in wat ik nodig heb of waar ik gewoon echt niet zonder kan ofzo en there I go! Ik zou mijn familie missen, maar goed, lang leve internet en de telefoon en pen en papier! :p Ik zou zo gaan. Lijkt me een geweldige ervaring. Het lijkt me zo gaaf en interessant enzo. :) Maar ik ga dit ook werkelijk doen als ik 18 ben dus jah...
|
Afrika (y)
Tis mn droom, ga het ooit doen maar of ik nu sterk genoeg in mn schoenen staan, ik weet het niet.. |
over een paar jaar ga ik emt mijn vriend naar amerika, hij moet er stage lopen en ik kan daar dan een half jaartje werken, ja ik ga t hier vreselijk missen, ik ben een thuis mens, ik heb een goede band met mijn ouders, dus ik ga t zeker missen
|
Als ik het er meteen naar mijn zin heb nie, anders wel.
|
Ik zou mn beste vriendin het meest missen. De rest van mn vrienden natuurlijk ook, mijn eigen bed en wc, mn cds (ik neem aan dat ik ze niet allemaal mee kan nemen), en heel misschien mijn ouders zelfs ook wel :|
Heimwee krijg ik overigens alleen als ik het niet leuk heb daar.. |
een paar mensen van internet
mensen/leraren van school Ik zou het daar iig erg naar mijn zin hebben :), heerlijk om hier weg te zijn |
ik zou een aantal mensen om me heen missen (vrienden / moeder)
ik denk dat ik voor zon lange periode het niet eens vol kan houden |
Annika :(
Ik zou echt niet gaan! |
Citaat:
|
Ik zou het niet kunnen, zou alle mensen hier veeeeel te veel missen.
|
Citaat:
Ik zou me eigen spulletjes onwijs missen.. en me vriend me ouders alles! |
bed, vrienden, p-chez, jou
|
Ik zou niet gaan. Er is niets mooiers dan thuis.
Mijn thuis welteverstaan. ;) |
Ik zou mijn hond heel erg gaan missen, en een paar vrienden . . . tjaa weet niet of ik zal gaan . . . ach ik ga gewoon ;)
|
ik zou vlug gaan,
misschien af en toe wat heimwee hebben, maar da's ook alles. |
missen...meer van kwijt zijn...niet echt missen in emotionele zin...
|
ik zou meteen gaan...
maar het liefste na mijn examen |
Ik zou niet gaan. Daar houd ik niet van.
En als ik zou gaan, miste ik niets. Alles wat ik nodig had in het leven, had ik immers bij me: Mezelf. |
Hmm.. Ik zou mijn katten missen, want die herkennen me vast niet meer na een half jaar weg zijn, of ze zijn heeel diep beledigd :(
|
Citaat:
|
denk dat ik alles zou missen wat ik hier nu heb, denk aan vrienden, de bands enzo, maar ook m'n eigen vertrouwde kamertje met alles daarin :).
|
Ik zou ook meteen vertrekken!
'k zou wel m'n vrienden en familie missen, maar heimwee...dat niet! Er is toch nog altijd e-mail, telefoon! |
Ik heb niet zo snel heimwee, zolang ik het goed heb op mijn nieuwe plek that is. Moskou zou ik dan ook niet snel doen, omdat ik daar zo 123 de voordelen niet van zie. New York eerder, maar ik moet er wel iets te doen hebben, zijnde college of werk oid. Nja, en dan zo stante pede vertrekken.. Denk het toch niet, al met al. Twee maanden is toch wel de minimum afscheidneemtijd..
|
jezou je woordenboeken missen zoeloe? O.o :confused:
k zou btw mn vriend missen, maar voor de rest zou k het hartstikke leuk vinden om een half jaar ergens ander te wonen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |