![]() |
ik ga op ziekenbezoek en neem mee...
ik ga op ziekenbezoek, griep
wat kan ik nu t beste meenemen? mama zei, een kilo sinaasappelen... |
en mammas hebben altijd gelijk :P
|
Citaat:
zou jij blij zijn met een klio sinaasappelen als ik bij jou op bezoek ging? |
Citaat:
|
Nou,
als je je slipje achterwege laat, is dat voor mij genoeg. Nu ik zo ziek ben enzo, heb ik niet de kracht dat allemaal opzij te drukken als je bovenop mijn mond gaat zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, een puzzelboekje of een leen die gene je disc-man met een leuke cd Heeft de zieke wat te doen, maar ik denk je bezoek op zich al goed genoeg is.. |
Citaat:
|
neee alsjeblieft geen fruit ofzo (n)
|
Fruit meenemen is echt flauwekul. Als je het fruit moet gaan eten als je al ziek bent, ben je te laat. Als je de bodem al kunt zien, ben je te laat. Wat onderin de kruik zit, voedt niet.
Anyways, neem jezelf mee. Is dat niet genoeg? |
Citaat:
het is altijd goed m fruit te eten als je nou ziek bent of niet dus dat slaat nergens op |
Citaat:
|
ik zou iets te lezen meenemen. Als je ziek bent verveel je je altijd een ongeluk.
|
Tja, ligt eraan wie het is! Laatst was ik bij mijn opa op bezoek in het ziekenhuis en toen hebben we wel bloemen en fruit meegenomen. Maar als ik bij een vriend(in) op ziekenbezoek ga, omdat hij/zij de griep heeft.. Dan neem ik niks mee eigenlijk! :D :o Tenzij hij/zij in het ziekenhuis ligt vanwege iets ergs ofzo.. Maar wat ik dan zou kopen weet ik niet?!
|
Citaat:
|
Jezelf, als ik ziek ben stel ik bezoek wel opprijs.
|
Citaat:
En fruit ja. :) |
een weekblad ofzo
|
Knuffelbeesten zijn ook gezellig... of leesvoer.
REIE |
een goed humeur
|
Citaat:
|
vrolijke bloemetjes? :)
|
een cadeautje ofzo.. fruit is een beetje afgezaagd
|
een kaart waar je een hele zooi vrienden/vriendinnen iets op hebt laten zetten voor de zieke :) Niet extreem apart, maar gewoon een kleine steun :)
|
een kussen..
denk hier maar even over na... jajajjaa |
Citaat:
dat lijkt me ook wel leuk om te krijgen als ik ziek ben ja |
een fruitmand
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |