![]() |
Roltrap-haat
Ik baal zo zwaar van roltrappen..
ze zijn gemaakt om je 2x zo snel naar boven/beneden te transporteren maar iedereen blijft schaapig staan! :mad: Wie begint er met mij een revolutie? Maatregelen - Je schoenveter (bij voorkeur de hele schoen) op het eind door de trap laten opvreten zodat hij stilstaat - Altijd tegen de richting in lopen op een roltrap - Alle mensen van de trap af kegelen (in de trant van: *keiharde duw in de rug van een oud lief vrouwtje* 'oooh sorry het spijt me echt verschrikkelijk' en daarmee t Domino-effect ontketenen - Gewoon altijd de lift nemen COMMUNISME 4-EVER :p |
Gouden regel der roltrappen: links vrijhouden!
|
:\ Dan wacht je toch lekker..?
|
Sorry ik vat hem niet helemaal. Wat wil je nou eigenlijk???
Ik vind roltrappen wel relaxet, even uitrusten en toch vooruit komen... En je kan mensen kijken die naar beneden gaan als jij naar boven gaat, en dan gedag zeggen. Is leuk....... |
ik blijf ook altijd staan....ik heb geen haast :cool:
|
Ik wil snel doorlopen zodat ik niet hoef stil te staan want als ik stilsta ga ik denken en dan denk ik eraan hoe triest ik eigenlijk ben :( en hoe triest de wereld is en dan.. eeh.. *sniff*...
Bovendien zegt niemand mij gedag :D als ik zwaai en hard roep draaien ze alleen maar hun rug naar me toe gek he?! |
Citaat:
|
Citaat:
engeland = roltrappenparadijs |
ik heb zo;n hekel aan roltrappen die stilstaan :(
weet je hoe moe je wordt als je daarop gaat lopen :eek: |
Citaat:
REIE |
Het is maar wat voor leed in de wereld je bezig houdt..
:rolleyes: |
Citaat:
(als die ter uwer beschikking is) |
ze zijn wel makkelijk.
niet lopen en toch vooruit gaan (y) |
Citaat:
|
in parijs heb je die heeeleee lange en eentje die horizontaal is zon loopband --> die zijn wel kewl
|
Citaat:
|
roltrappen zijn lief :)
|
Citaat:
REIE |
Citaat:
Ten eerste: ik snap niet wat 't communisme hiermee te maken heeft? Ten tweede: helemaal niet 'communisme for ever' - het communisme is een bezewen flop... alleen halve zolen geloven er nog in. Zo! :p |
Citaat:
Ik vind ze trouwens eng :o Vooral die hele lange die heel steil naar beneden gaan... Dan loop ik liever :) |
ik trek altijd aan de noodrem :D
|
Citaat:
|
Roltrap => uitvinding van de eeuw :cool:
|
Citaat:
Ik val er vaak bijna af! |
of gewoon zoals in Londen en Moskou (in Brussel willen ze er aan beginnen maar dat lukt nog niet zo):
RECHTS van de roltrap blijf je als een schaapje staan LINKS van de roltrap is voor de drukke mensen die moeten/willen lopen. En zoalq ik al in Londen al heb voorgehad, als je aan de linkerkant blijft gapen, dan is er wel iemand achter je om je met een flinke duw in de rug er aan te doen herinneren dat je moet doorlopen! |
*denk aan de film mallrats*
"that kid is back on the escalator again!!!!!" |
Citaat:
|
Ik heb een liftenfobie dus daar ga ik niet zo gauw in, en als je een heel eind omhoog moet in een warenhuis ga ik echt niet met de trap .. :|
Roltrappen zijn voor mij een rustpunt tijdens het wilde winkelen (y) |
Citaat:
|
argh die mensen die tegen de richting een roltrap afrennen :mad: stomme kutmensen
|
roltrappen zijn :cool:
alleen hier mogen ze wel wat harder :o |
Citaat:
|
En dan zegt men dat de jeugd van tegenwoordig geen idealen heeft :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eeh.. over dat communisme.. weetikookwelhoor, Lenin-Stalin-Chroestjov-Brezjnev-Gorbatsjov, allemaal zwak gedoe, communisme sux zwaar... het was alleen maar om aan te geven dat t allemaal niet zo serieus bedoeld is.. Ik wou me alleen ff afreageren, en dan maar op roltrappen want als je over andere dingen begint te zeiken krijg je alleen maar van die heftige reacties.. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niemand doet duz mee aan de revolutie?
dan maar een nieuw plan, we gaan alle marsepein en chocolaai uit de v&d roven en er onze jas mee versieren... |
Citaat:
|
ik ben gek...
SO SHOOT ME! :D |
Citaat:
|
eeh.. nee... ik plan zoiets niet echt van tevoren... :confused:
en mislopen? ik vind juist dat t fantastisch gaat :D |
Citaat:
|
achja, dat is niet het eind van de wereld toch?
of voor jou wel? :p |
Citaat:
|
cool (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |