![]() |
welke plaatsen heb jij een hekel aan?
ik aan mol, winterswijk en gouda :)
zomaar eigenlijk :confused: :) |
Ridderkerk :)
|
De Noordpool. En Amsterdam ook wel.
|
Citaat:
|
een hekel aan een plaats :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oldenzaal :mad:
Jammer dat ik er woon :( :p |
Soest :)
|
Citaat:
|
Amsterdam. Ik zou graag geld betalen om níet in Amsterdam te hoeven wonen als dat aan de hand zou zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gouda, bleeeh
|
Winschoten, Delfzijl, De Groeve, Drachten, Dordrecht...
|
Citaat:
|
Breda, Kampen en Volendam
|
Wat is er met Ridderkerk? En wat is er verkeerd aan Breda?? :confused:
|
Tja, weet ik eigenlijk zo snel nog niel, ik vind opzich venlo wel redelijk kut.
|
Eén woord:
Waddinxveen |
augustienigha ofzo
|
Aalst-Waalre en Amsterdam
Wat is er eigenlijk zo mis met Ridderkerk? Ik bedoel, ik zeg niet dat het een leuke plaats is want ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord, maar ben gewoon nieuwsgierig.... |
Voldendam
|
:confused:
alle plaatsen met een dubbele naam :p en ehm veghel, utrecht en pireaus? |
Elst, Dordrecht, Venlo, Zoetermeer, Hilversum *vraag me niet waarom*
En Urk en Volendam haat ik, omdat er domme sukkels wonen en ze BZN en Jan Smit hebben voortgebracht. |
Zwolle...
En ik heb geen idee waarom. Goh, wat een vooroordeel, ik ben er zelfs nooit geweest, maar op een of andere heel erg vreemde manier heb ik al vanaf de basisschool een hekel aan die naam en dus aan die plaats :D |
Citaat:
Citaat:
|
Rijswijk. :\
|
Volgens mij heb ik niet echt een hekel aan een plaats, maar ik zou tochniet graag in Volendam ofzo wonen..
Waarom?? Zie nare man :p |
Citaat:
|
:confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom Ridderkerk?
Ik bedoel, het is er saai, maar waarom heeft iemand nou weer een hekel aan die plaats? |
Ridderkerk!
Weet niet waarom ken het niet eens maar iedereen zegt het!:confused: |
waarom haten jullie die plaatsen dan? ik zou niet weten waarom je een plaats zou kunnen haten...ik vind bv almere soms wel es irritant omdat het er soms zo saai is & omdat 't zo burgelijk en ordinair is...maar haten, nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
heej ik wist niet dat je bij mij in de buurt woonde!... waarom een hekel aan die plaatsen??? (k woon in ulft trouwens) Ontopic: ik heb een hekel aan Mechelen omdat dat een super gat is en er niets te beleven is (k kom er eigeniljk ook nooit) |
Vriezeveen, Borne en al die kleine dorpjes in het Oosten des lands..
Én Ridderkerk natuurlijk :D Bleh, wie zou daar nou weer willen wonen... :rolleyes: (n) |
Ik haat Ridderkerk. :/
|
Ridderkerken sucks!!!
|
Almere, Purmerend, Zaanstad, Eindhoven, Urk, Kollum
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Enter
|
ik woon in ridderkerk :o
en ja het is een gat maar goed, Aalten vind ik echt vreselijk net als Peer, Urk, Staphorst, Volendam, Alblasserdam en meer waar ik nu niet op kom. |
winschoten ofsow
|
Ik haat bijna alle plaatsen. Amsterdam en Rotterdam kunnen ermee door.
|
Citaat:
|
Voorthuizen (saai kutdorp) Barneveld (staat mn school) tsjernobiel (ongezond) New York (laagvliegende vliegtuigen) Moskou (teveel rebellen)
dat was et wel ongeveer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |