![]() |
zeg jij eerlijk tegen mensen wat je van ze vind?
k bedoel dus.... als je iemand niet mag; zeg je dat dan? :confused:
of vertel je tegen iedereen die je kent dat je hem/haar niet mag en hij/zij komt t via anderen te weten? k zeg t eerlijk; vandaar dat k gister bijna een klap op m'n oog had (n) |
als ze het vragen geef ik eerlijk antwoord, maar ik ga niet zomaar zeggen "ik mag jou niet" of het moet zo zijn dat diegene maar achter je kont (ach ja) blijft aan huppelen.
|
nee
maar het is wel te merken :) |
ligt draan hoe irritant diegene is en hoevaak je drmee in aanraking komt enzo.. :confused:
|
De enige mensen die ik daadwerkelijk niet mag, ken ik niet goed genoeg om het ze te vertellen. :p
|
misschien dat ik het niet echt met woorden zeg, maar het is altijd wel duidelijk te merken
|
Hoezo zou je het zeggen als mensen er niet om vragen, ligt beetje aan de situatie ook.
|
laat het meestal wel subtiel merken als ik iemand nie mag
|
Citaat:
|
Hmm.. Nee. Dat zeg ik helemaal niet. Dat merken ze wel.
|
Nee, je merkt het wel aan mij.
Als diegene het vraagt zeg ik dat wel gewoon.. |
Citaat:
|
mjah, dat merken ze vanzelf wel (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
dat bedoel ik :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
tja als ze erom vragen... als ik ze niet mag geef ik er gewoon geen aandacht aan...
|
Ik laat ze met rust als ze mij met rust laten.. maar als ze dat niet doen ben ik heel direct en zeg ik ook meteen waar het op staat ja (y)
|
Mensen die ik niet mag, mogen mij 4 van de 5 keer ook niet..
Dus zij zullen het niet aan mij gaan vragen of ik ze mag of niet.. En zoals meerdere al zeggen, ik laat het wel merken :) |
eigenlijk niet snel
k heb niet vaak een hekel aan iemand.. en als ik dat wel heb dan hoef ik er niets mee te maken te hebben dus is het ook niet nodig om 't te vertellen. hmz.. volgensmij komt dit vaag over |
It's all in my attitude.
|
Citaat:
|
Echt zeggen doe ik het niet, maar als ik iemand niet mag is het wel te merken.
In ieder geval loop ik het niet bij anderen te verkondigen zodat diegene om wie het gaat het via iemand anders te horen krijgt en niet van mijzelf, want dat vind ik niet helemaal eerlijk. |
ik ga het ze niet vertellen... als ze het vragen zal ik eerlijk antwoorden, ik doe meestal beetje schijnheilig of sarcastisch tegen die mensen...
|
soms wel soms niet ligt deraan
|
eh ik zeg het wel, maar op een zo subtiel mogelijke manier
|
Als ze me echt ergeren, verlies ik mijn tact wel eens ja.
|
Als ik me écht aan ze erger : dan zeg ik het, of laat ik het iig. heel duidelijk merken. "Wat ben jij dom ook he":rolleyes:
Maar als ik mensen aardig vind zeg ik dat ook, en dat komt gelukkig vaker voor. :) |
Nee, maar meestal kunnen ze het wel merken.
|
ik laat het meestal gewoon merken of ik negeer ze gewoon (y)
|
Als ik iemand niet mag dan zeg ik dat IRL niet direct. Ik zeg het vaak tegen een vriend die ik kan vertrouwen. Maar goed ik probeer wel zo veel mogelijk eerlijk te zijn en als ik het toch direct tegen die persoon zeg, probeer ik het te zeggen met zo veel mogelijk voorzichtigheid.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |