![]() |
hoe een gezelschapspel op de markt brengen?
Hallo, ik ben een 17-jaar oud brein dat zich reeds vele jaren heeft beziggehouden met het maken van zelfgemaakte gezelschapspelletjes. Nu zou ik er één van mijn collectie op de markt willen brengen.
Is dit mogelijk? Zoja, weet iemand hoe ik dit moet aanpakken (in gedachten houdend dat ik de kopierechten over dit spel wel wil behouden, die ik nog wel moet aanvragen) en hoe ik kopierechten kan krijgen over mijn zelfgemaakt spel? vleerhond |
Iets bij de Kamer van Koophandel ofzo?
of BumaStemra? :o Of heeft dat alleen met muziek te maken? En bekendheid is ook belangrijk, dus wellicht reklame... |
nee eigenlijk niet
heb zelf nooit eerder een spel uitgebracht misschien een reclamebureau een advocaat een fabrikant met spelletjeservaring opbellen? |
k zou et niet weten...
mischien naar zo'n uitgever van speletjes gaan of bestaat/kan dat niet :confused: |
wat voor een spel is et eigenlijk :)
gwoon zomaar een vraagje |
het moet kunnen, zou alleen niet zo snel weten hoe.
Duur geintje, dat wél. |
|
Stap naar Jumbo toe ofzo, 't gaat je toch niet alleen lukken (te duur) lijkt me...
|
lijkt me neit echt haalbaar in je eentje eigenlijk
|
Ik zou mailen naar een speluitgever.. Kijk gewoon op een doos van monopoly of dat soort spelletjes.. En dan kijken of ze geintresseerd zijn in jou spel..
Zoiets.. :confused: |
Vraag het eens aan Pinky. :rolleyes:
|
ga naar een groot spellenfabrikant, zoals MB of een ander groot bedrijf. Zij kunnen je vast wel vertellen hoe het allemaal werkt, maar kijk wel uit dat ze er niet zomaar met jouw ideeen vandoor gaan.
|
MB of Jumbo (bestaan die nog?) zou ik zeggen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |