![]() |
Hoe relax jij?
Vind t altijd rustgevend om ff een stukje te gaan rijden met de auto en dan t lieft zo hard mogelijk. Muziek er bij aan. Dan span ik me eigenlijk in maar daardoor kom ik helemaal tot rust.
|
mja, als ik die mogelijkheid heb en ik krijg 'm ook mee, autorijden (y)
en anders gewoon muziek vollen bak open :o |
onderuit gaan liggen op de bank ('pobben' zoals dat hier heet :p), op mn kamer muziek luisteren (vaak ietwat te hard :o), forummen gebeurt ook best vaak..
|
Ik heb geen tijd om te relaxen. Tijd = geld en geld ga ik niet verkwisten met relaxen :P
|
Citaat:
|
gewoon op de bank voor de tv, of vervelen
|
beetje hangen of muziek luisteren ofsow computeren tv kijken..
|
tv aan, pc aan, muziek aan, zoals nu (y)
en feyenoord zien verliezen :( |
pc denk ik, alhoewel ik me dan vaak wel heel druk maak
sporten vink super fijn en als ik echt zo moe ben en rust nodig heb ga ik slapen.. maar dan moet ik me echt beroerd voelen.... |
Radio 4. :o
|
Sigaretje, kopje thee/glaasje wijn (hangt van het tijdstip af) chill muziekje, tijdschriftje of boek.
|
In bad zitten met een maskertje, lekker muziekje en een berg badschuim.
Op bed liggen een goed boek lezen. Hardlopen. Paardrijden. Beetje schrijven, huiswerk maken, dagboek enz. Internetten ;) Gezellig met pa&ma op de bank een wijntje drinken ( komt niet vaak voor, maar dan is het meestal wel gezellig ) |
Tv kijken, lezen, muziek luisteren, op bed/bank liggen.
|
muziek luisteren / computeren
|
Ehm, msn-en, forummen, sms-inbox lezen, sms-en, componeren, snaken, tetris, op het keyboard pingelen... (damn, waar zou ik zijn zonder de uitvinding van de chip :eek: )
En vroeger: Monkey Island I, II, III, IV, V, Grim Fandango en alle andere leuke adventuregames van LucasArts spelen... maar helaas heb ik ze allemaal uitgespeeld... :( |
Eerst even lekker op de wc zitten met een krantje. Dat ik helemaal leeg ben.
Vervolgens eventjes m'n E-Mail checken (hoezo neurotisch?). En daarna lekker op de bank liggen (als m'n vriendin er is lekker knus tegen elkaar) met een goed boek, en een lounch muziekje op de achtergrond. Uiteraard met een drankje (afhanklijk van het tijdstip variërend van koffie via icetea tot Jägermeister). |
in een stoel gaan liggen, computer en stereo aan en verder nergens aan proberen te denken :)
|
muziekje opzetten en op de bank gaan liggen
|
Op de bank liggen met een mooi muziekje aan! :)
|
Beetje tv kijken, op de bank liggen, computeren, naar mijn kamer beetje chillen > hangmatje, muziekje.. Of bed en een muziekje :)
|
Citaat:
|
Op bed gaan liggen en muziek luisteren of op de bank gaan liggen en een leuk tv-programma kijken..
|
Muziekje en pc'tje, dan kan ik wel weer tot rust komen
|
Een leuke film kijken of idd muziek luisteren en verder nergens aan denken (y)
|
Gewoon lekker ff voor de TV liggen, ff aan nix denken, ogen sluiten... ff rust dan. :)
|
in een lekkere luie stoel muziek luisteren en dan freecell spelen
op de bank liggen en een film kijken een stukje fietsen wat nu weer kan omdat mn fiets eindelijk weer heel is :) |
dat ligt eraan waar ik ben.
1. douchen 2. tegen pim aankruipen 3. boek lezen 4. slapen |
fietsen.
zingen, dat is echt lekker. Ik kan absoluut niet niet zingen, maar ik mag graag doen. Dat is echt ontspannen Muziek luisteren (als er niet mee mee te zingen valt :D) Boek lezen. |
Fietsen met discman
douchen televisie kijken (wel gericht kijken) Lezen |
Bub-bel-bad :o
|
met mijn hondjes over het stand lopen... of gewoon even op de straat gaan liggen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
door me te transporteren naar een tropisch eiland, met witte stranden in een hangmat met een jaarvoorraad ijskoude drank en felgekleurde vogels die om me heen vliegen en in de palmbomen een nest aan het bouwen zijn wat erg rustgevend werkt
|
uuh, beetje hangen voor de tv en naar stomme kansloze programma's kijken.
beetje computeren. naar bed en beetje lezen/muziek luisteren |
computeren (vooral MSN)
Op de bank liggen en TV kijken, maarja...ik kan ook TV kijken terwijl ik aan het computeren ben dus doe ik dat meestal :cool: |
Citaat:
ikke: tv-kijken/lezen/computeren |
Iedereen het huis uit tjoepen en cabaret gaan kijken of msnen, of op bed een dvd kijken of foto's gaan kijken en ga zo maar door
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op mijn bed gaan liggen, muziek luisteren en ondertussen in slaap vallen :) of mezelf uitgebreid gaan verzorgen en dan lekker in een huispak op de bank gaan liggen hangen
|
beetje op bank liggen muziek luisteren, boek lezen of beetje tv kijken of computeren net waar ik zin in heb...
|
fietsen met m'n discman op.
|
muziek op doen! en dan het meest cafe del mar of latin deluxe.. heel rlx (y)
|
Op een bank, met een dikke smerige weed joint.
Glas wodka met lemon ice thee en relaxede muziek. Een chickie erbij doet t ook goed! ;) |
Strand, squashen, douchen, liggen.
|
Citaat:
Da's vermoeiend. Zo'n balletje dat niet stuitert! :( |
bad
slapen lezen rustige muziek |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |