![]() |
DILEMMA.........wat doe je?
Sja, ik had effe niks te doen. En vraag me niet hoe ik nou weer hier op kwam, maar ok.
Stel, je staat achter de kassa bij de DA ofzo. En er komt een kind van 10 voor een pakje condooms. Wat doe je? A. Je verkoopt gewoon de condooms, omdat je liever hebt dat, als dat kind 'het' gaat doen, dat ie het iig veilig doet! B. Je verkoopt dat kind niet de condooms. Je vind dit absoluut belachelijk dat een kind van 10 deze komt kopen. Je loopt natuurlijk het risico dat ie 'het' als nog gaat doen, en dan dus zonder condoom! C. Iets anders, namelijk........... Ik zou toch A doen :( Nou, ben benieuwd wat jullie kiezen :D Massel |
gewoon geven die comdooms.
wat boeit het:) |
Ik zou ze gewoon verkopen. Veel 10-jarigen vinden het nog leuk om condooms met water te vullen en naar elkaar te gooien of andere fratsen ermee uittehalen.
|
hoe weet jij of dat kind 10 is :confused:
|
Gewoon geven, misschien is het wel voor iemand anders :)
|
heel hard lachen en dan toch maar a
haha ik vind het wel een goede eigenlijk :p |
Citaat:
|
C: Vragen voor wie ze zijn, als ze voor de ouders of een oudere broer/zus is, dan maggie ze natuurlijk nemen... maja eigenlijk gaat je dat ook niet aan. Maar waarschijnlijk zal je baas je daar ook wel op wijzen als je daar gaat werken, die zal dat welles eerder hebben meegemaakt en dan zal die zeggen wat je dan in die situaties moet doen en dan zou ik gewoon doen wat mijn baas zegt.
|
Citaat:
ik zou ook vragen waarvoor ie ze gaat gebruiken (misschien wel voor surprise :p ) |
Er wordt van mij als kassièr in dat geval niet verlangd dat ik me bemoei met andermans zaken. Daarvoor ben ik niet aangenomen. Gewoon verkopen....
|
Naar aanleiding van zo'n gebeurtenis zou ik discussie over normen en waarden weer aanzwengelen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik gewoon A zou kiezen, vooral vanwege dat risico bij dat je bij B noemt... en me er verder niet mee bemoeien, gewoon verkopen.
|
A
|
Citaat:
|
gewoon verkopen, boeie zijn toch niet jouw zaken.. en misschien is het voor z'n vader of moeder. :)
|
Citaat:
|
D'r is toch geen minimum leeftijd voor het kopen van condooms?
Althans, ik heb er nog nooit van gehoord en verkoop wel condooms... Ik kies dan ook voor A, mede omdat het mij gewoon niks aangaat wat dat kind gaat doen met die condooms. En krijgt het kind ze bij mij niet, dan wel bij een ander of doet het zonder.. Nou verdien ik er tenminste nog aan ;):p |
Gewoon verkopen, ik doe gewoon mijn werk :D
|
Ik zou het kind heel raar aankijken, maar wel gewoon verkopen..
|
Citaat:
|
a
|
a
|
Citaat:
tis gewoon grappig :D |
Citaat:
...."hoe meer stemmen ik krijg " ...hoezo dat? :/ |
"zijn wij daar lichamelijk al rijp voor jongeman??"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-----> B. Je verkoopt dat kind niet de condooms. Je vind dit absoluut belachelijk dat een kind van 10 deze komt kopen. Je loopt natuurlijk het risico dat ie 'het' als nog gaat doen, en dan dus zonder condoom!
|
C Ik zou zeggen dat ze op zijn :D
|
A
het gaat mij toch niks aan wat hij allemaal van plan is?? |
a
|
Citaat:
|
A denk ik
|
waarvoor heeft een kind van 10 condooms nodig? :confused: :D whihi! Keej, voor geslachtsziektes misschien, maar ik denk niet dattie al iemand zwanger kan maken *proest*
|
Ik zou de condooms gewoon verkopen. Zo heb je de kans dat 'ie het gewoon veilig doet. Wanneer je de condooms niet verkoopt, gaat 'ie gewoon ergens anders naartoe, of hij/zij doet het omveilig...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmpf...allereerst als ie aan komt lopen met condooms en jij zit achter de kassa is zeggen dat ze op zijn nogal dom?
Ten tweede, zoals gonzo zei, een kind van tien zal vast nog geen seksuele bedoelingen met condooms hebben...meestal is het al stoer om er een aan je vriendjes te laten zien ofzo. ik zou ze waarschijnlijk verkopen zonder iets te zeggen of vragen of ie weet wat dit zijn... overigens een kind van tien die condooms komt halen vind ik wel heel stoer :) |
verkopen is weer omzet he :P.
|
c) vragen en waarschijnlijk daarna verkopen
|
Antwoord A natuurlijk :P
Boeie.. goed voor de omzet, en ze passen waarschijnlijk toch niet :confused: |
A
|
Lekker niet mee bemoeien en gewoon verkopen.
Ik krijg ook vaak genoeg meisjes van 15 jaar aan de counter die een zwangerschapstest komen halen. Kijk ik ook niet meer raar van op.... |
waarom niet? het is niet jouw verantwoordelijkheid
Als dat kind die dingen wil hebben kan hij ze wat mij betreft krijgen |
A.
1. Het zijn mijn zaken niet. 2. Ik denk niet dat ie echt al sex gaat hebben 3. Als ie sex gaat hebben, dan liever met condoom dan zonder. |
...als ik sowieso al bij de DA, de Etos of een andere drogisterij zou gaan werken, wat er in dit leven ABSOLUUT niet inzit, zou ik ze gewoon verkopen voor ik ontslagen zou worden wegens werkweigering.
|
A, maar dan niet met de reden die jij hebt genoemd. Gewoon, je kan het zo'n kind niet verbieden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |