![]() |
Zou jij forumbaas willen zijn ??
Ik zou het niet weten, maar eigenlijk heb ik maar heel weinig tijd en ik vind het veel leuker om alle fora af te struinen :o
Wat jullie ?? |
nee
|
Citaat:
|
tuurlijk wel joh.. maar dan niet van sport ofzo.. of psychologie-gedoe, das niks voor mij
onzin daar voel ik me beter thuis :o :p |
Citaat:
|
Nee, kost te veel tijd
|
alleen forumbaas+ :p
|
Ik twijfel.
Aan de ene kant is het leuk om mee te helpen met het op rolletjes te laten lopen van zaken. Aan de andere kant perk je je vrijheden in (zo kun je bijvoorbeeld minder provoceren - één van mijn favoriete hobby's). |
Nee.
Ik ben het geweest van Sport en Actualiteit en Nieuws, maarja veel te veel gezeik van medeforumbazen als je niet het goede voorbeeld stelt. En ik had er ook geen tid meer voor. Er gaat veel tijd in zitten. |
voor een dag lijkt het me wel grappig, maar voor langer: nee! Al dat gezeik van die lastige forummers als je een topic sluit, je steeds moeten bedenken of je een topic wel of niet sluit en de reden verzinnen. Daar ben ik veel te lui voor.. ;)
|
hmm ben het geweest op muziek/liefde en relatie & sexualiteit. Het was wel even leuk, maar gewoon teveel werk. En je mag geen mensen afzeiekn :S
|
Jawel, maar dan eigenlijk alleen van DoP, aangezien dat mn favo. forumgedeelte is en ik daar gewoon het meeste kom. Maar ja, aan de andere kant..het vergt wel veel tijd.
|
nee
|
Ik ben het bij een ander forum, maar sindsdien ben ik nooit meer geweest. Het beangstigt me om zoveel macht te hebben, haha...
|
Citaat:
|
Nee. Heb een te druk sociaal leven daarvoor :o.
|
vind ik wel heel hypotetisch...
|
ja.
|
Citaat:
|
nee
|
op onzin mischien :D maar dat is ook het enigste topic
en op die wisselforums kan ook nog wel maar die andere liever niet... |
alleen van sport misschien.
|
Ligt eraan van welk subforum
|
Citaat:
|
af en toe wel
als ik een stopic zie staan die echt nergens op slaat zou ik die af en toe wel dicht willen doen, maja dan kan ik alleen een berichtje achterlaten op feedback. t lijkt me best wel wat, maar t nadeel is dat je echt mega actief bezig moet zijn en je heel netjes aan de regels moet houden (wat over het algemeen niet echt een probleem hoeft te zijn) en dat gaat met modem meer dan een probleem worden |
Jawel hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeeeeeeeel misschien, alleen lifestyle:)
|
ja, of ik het weer zou willen worden..
Het heeft z'n leuke kanten, maar ook z'n niet leuke kanten |
neee
|
mwah denk het nie
|
Ik weet zeker dat 3/4e van de mensen die nu nee zegt, Ja zouden zeggen als Jon het vraagt :D
|
nope, hoogstwaarschijnlijk niet. Oftewel een heel rustig subforumpje, moderne talen bvb.. omdat bijna alle topics me daar boeien.
|
Ben aardig lang FB geweest op Sexualiteit. 't was best leuk voor een tijdje, we hadden een leuk fb-clubje op dat forum, maar ik begon het 'management' van het s.com forum op een gegeven moment behoorlijk zat te worden. Ben ik er samen met Chimera mee gestopt. Nooit echt spijt van gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
Citaat:
|
echt niet
|
Nee, daar word ik nog internetverslaafder door :)
|
Citaat:
|
Nee, dat kost me te veel tijd (en ook geld, aan internettikken).
Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee.
|
ja hoor, k ben op 2 andere forums ook al moderator(voor e 'kenners': freeworldforum en funkybytes) en op eentje supermod(forumbaas + zou je kunnen zeggen denk k ;)) op Zedonite..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |