![]() |
Hoeveel vertraging heb jij vandaag gehad
PFFffffffffffff echt weer een NS-dag
's ochtends 10 min vertraging van venray naar nijmegen en op de terug weg reden er gewoon geen treinen meer voor 2 uur :( Lang leve de NS |
10 min. :rolleyes:
Heb vandaag 3 min. versnelling gehad (y) |
heen: 7 minuten
terug: 5 minuten ARRIVA |
15 seconden, m'n brommer startte wat moeilijker door de kou :rolleyes:
|
5 minuten
door wind tegen op de fiets |
Citaat:
|
Heen: ruim een half uur
Terug: 5 minuten Gelukkig ging ik alleen vandaag met de trein |
20 minuten ofzo, kapotte trein op de rails nabij Meppel.
|
De trams reden niet GVD en toen ik in de sneltram zat was ie niet meer onder controle te krijgen dus moest ik toch maar op de tram wachten (die niet reed) en dat duurde dus best lang. Ik heb er in totaal een uur over gedaan om naar school te komen terwijl ik er normaal een half uur over doe :mad: (n). Normaal heb ik dus bijna nooit vertraging maar JUIST VANDAAG (ik had het eerste+tweede uur een proefexamen Engels en het was wel belangrijk om daar bij te zijn en dat te oefenen want zoiets krijg ik ook op mn eindexamen) wel, 20 minuten om precies te zijn. :( (het is allemaal goed gekomen maar dat terzijde)
|
mijn trein had ongeveer 5 minuten vertraging, maar dat vond ik niet zo erg, want toen kon ik gelukkig de trein nog halen en anders niet
|
0,0
Lang leve de fiets:) |
Niet.. k was een paar minuten eerder. :)
|
ben ik ff blij dat ik vrij had :)
|
de trein die ik wou hebben in Breda had 20 minuten vertraging.. dus heb k de intercity maar gepakt.. daardoor was ik zo'n 10 min later op mn kamer dan 'gewoonlijk'.
|
Ben de hele dag m'n bed nauwelijks uitgeweest, alleen om te eten en te forummen
|
Jij moet nog blij zijn dat je met een trein kon reizen jongeman! :p Ik moest met de fiets door dit koude weer.. en ja, ik heb wel wat vertraging gehad, ik was de kou en de snijdende wind niet meer gewend... :)
|
's Ochtends op Naarden-Bussum half uurtje vertraging met trein richting A'foort...
|
> 25 min. zwolle-groningen
|
Heen: Geen vertraging.
Terug: 6 minuten. |
heen: 40 fucking minuten
terug: 'slechts' een kwartier |
vrijdag naar deventer:
heen: 25 minuten terug: geen zatedag naar impulz heen: geen terug: geen |
10 min bij het opstaan....
|
Citaat:
|
geen, zit ziek thuis :D
|
Geen, ik ben met de bus gegaan (wel een half uur eerder dan moet, anders had ik waarschijnlijk 30 minuten vertraging gehad :))
|
ik ga nooit met de trein.
|
Citaat:
|
geen, ik had bedacht dat ik maar weer es ging fietsen
|
Net als gisteren weer 20 minuten dankzij die "fijne" NS
Was ik nog 15 minuten te laat in de les ook (niet dat dat erg was, want die les was toch errug saai! :D ) |
0 min. was lekker met de auto :p
|
3 min. Het fietst zo moeilijk zonder handschoenen bij -10 :p
|
Vanochtend een half uur, terug 10 minuten. :/ Blegh.
|
Gisteravond pakte ik de trein van Leiden richting Bergen op Zoom. Het was de bedoeling om om 22:35 te vertrekken. Rond 3 uur deed ik m'n voordeur open... :(.
Afgelopen vrijdag was het helemaal erg gesteld met de NS (heel de Randstad lag plat), waardoor ik van 10:30 tot 16:45 in de trein heb gezeten (hetzelfde traject). |
de trein ging zomaar halverwege stil staan voor zown 10 min met als gevolg dat ik me bus niet haalde en toen een half uur in de kou kon gaan wachten (n)
|
0 minuten, gelukkig reis ik de laatste maanden niet met de trein :p omdat ik stage heb. Dan ga ik altijd met de bus. Die heeft ook altijd wel vertraging, maar vandaag lag hij toen hij 's avonds op het station kwam voor op schema :) :D :p
|
heen; 30 minuten
terug; 5 minuten.. hehe |
Heen: 10 minuten
Terug: ruim 15 minuten (n) (Dat lijkt niet zoveel, maar heb daardoor wel allebei de keren m'n aansluiting gemist..) |
half uur, bus gemist
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |