![]() |
Kan iemand me helpen?
Ik heb twee vragen over Vliegh.
"Was" Internationalist op dit forum. - Wat is z'n e-maiadres op dit moment. - Hangt hij nog wel eens op het forum rond. Ben jij Vliegh of weet je antwoorden op de vragen, reageer dan. Het is belangrijk Dochter II |
Noop.
|
nope hij komt me niet bekend voor en aangezien ik hier nogal vaak zit zal hij dan wel niet meer posten ( ik zit btw alleen op lifestyle LenO muziek kantine games feedback )
en om zn email te vinden zou je even de zoekfunctie moeten gebruiken maar die staat op het moment uit omdat het spitsuur is dus als je morgenvroeg ofzo onderin zn naam intikt vind je mischien wel wat ( moet je wel even alle berichten laten zien of die van een jaar terug dan heb je meer kans dat ie erbij zit) (y) |
Deze gebruiker bestaat niet! Je kunt dus niet het gewenste profiel bekijken.
Email van Internationalist is proza123@hotmail.com dus mail hem maar over je vragen. |
Vliegh ----> inter.
Vliegh schrijft gheen gedivhtjes meer en hangt ook niet meer op scholieren rond. Ik geloof dat hij nu van dag tot dag in de koffieshop (Glory) hangt en nog bij het postkantoor werkt. Iotje post af en toe nog eens wat, maar voor de rest helemaal niemand meer van martini. Groetjes van Boris. =zoon van Vliegh... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |