![]() |
Brussel
heeft er iemand enig idee waar ik een kaart van brussel kan vinden met alle kroegen er op???
'k ga dinsdag met school naar brussel, een uur naar de centrale bank ofzoiets en daarna mogen we zelf wat doen dus de rest van de dag moeten we wat te doen hebben |
Geen idee.
|
|
Citaat:
OP DE OFFICIELE SITE VAN DE STAD BRUSSEL ___ U VINDT HIER INLICHTINGEN TERUG OVER HET GEMEENTEBESTUUR nee, daar heb ik wat aan :rolleyes: |
|
Citaat:
is toch beter om hier te vragen, want hier weet je bijna zeker dat 't is wat je zoekt, en dat 't wel bruikbaar is |
alsjeblieft:http://www.ilotsacre.be/site/nl/default_nl.htm
En als je dit niks vindt moet je via google maar ff zoeken op Brussel en plattegrond |
Ga gewoon naar de grote markt, daar rondom zijn goede kroegen.
REIE |
Citaat:
|
ik woon in brussel....
voeg me toe aan je msn of icq (zie mn profiel) en misschien help ik je wel. |
Citaat:
De grote markt is wel makkelijker te vinden dan een fijne bar in de Brusselse rand. REIE |
Belgisch bier is het beste!
Daar kan je zeker van zijn! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het valt mee hoor, en tis ook best leuk daar. Maar of brussels bier nou het beste ever is... |
Citaat:
|
Citaat:
REIE |
Het zou hier brussel moeten heten, dan was ik eindelijk is vrij........... er zit een dame voor het raam, lijkt of ze wil of ik iets zeg......... bla bla
goed nummer :D |
Citaat:
|
Citaat:
dan doe je toch echt iets fout :rolleyes: http://www.brussel.be/artdet.cfm?nLanguage=2 |
Weet iemand nog winkels in Brussel met uitsluitend vooraanstaande modemerken?
Ik ga er binnenkort een paar dagen naartoe. |
Citaat:
REIE Geen Brussels bier? En kriek uit de Zenne-streek (of hoe je dat ook noemt...) |
Citaat:
Veel landen zeggen dat ze zo geen straf bier hebben als in Belgie bv: tijdens euro 2000 de engelse supporters die kunnen drinken zeggen de meeste maar hun bier is ook niet zo straf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
daar ben ik wel eens geweest :cool:
|
Citaat:
Senna fan, kriek is ook bier met kersen. REIE |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |