![]() |
Mensen opeten
Duitse man eet vriend op
12 DECEMBER 2002 - KASSEL (ANP) - De Duitse politie heeft een man gearresteerd die zegt zijn vriend te hebben vermoord en opgegeten, mét diens toestemming. De moord zou in 2000 zijn gepleegd, zei een woordvoerder van justitie gisteren. De 41 jaar oude verdachte vertelde een video te hebben gemaakt van hoe hij de een jaar oudere man ombracht, in stukken sneed en gedeeltelijk nuttigde. De macabere geschiedenis begon met een advertentie op het internet. Beide mannen zouden een voorliefde hebben gehad voor verminking en kannibalisme. De politie zegt de man op het spoor te zijn gekomen toen hij opnieuw een advertentie plaatste waarin hij vroeg om een slachtoffer, die bereid was zichzelf door hem te laten vermoorden en opeten. Naar aanleiding van de advertentie doorzocht de politie het huis van de dader en vond daar ingevroren menselijk vlees, botresten en de betreffende videobanden. Bron: http://www.deventerdagblad.nl/ Ik vind het werkelijk te ranzing voor woorden... Dat iemand zich vrijwillig door een ander laat opeten, YUK! Maar nu de vraag: Stel dat blijkt dat jouw lievelingseten gemaakt is van mensen...Wat zou jij dan doen? Het nog steeds eten? Het nooit meer aanraken? |
Ik hou sowieso al niet zo van vlees en zou het echt nooit eten
Gelukkig bestaat mijn lievelingsgerecht uit groenten en kaas :) |
Hahaha mooi verhaal.
Als mijn lieveningsgerecht uit "mens" zou bestaan, zou ik het wel laten staan ja. |
Citaat:
|
Geen ''stel'', niks ervan.
|
als t dan inmiddels je lievelingseten is... waarom niet ?
|
Citaat:
Beetje hypocriet vind ik dat. Wel vlees eten, maar zodra het mensenvlees is kan het niet. Wees dan ook consequent. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
koeien eten toch ook geen koeien
|
Citaat:
|
gadver :|
het idee lijkt me gewoon heel vreemd, een ander mens eten. maarja misschien eet ik wel dierenvlees en geen mensenvlees omdat ik gewoon met dierenvlees ben opgegroeid en dat redelijk normaal vindt. Van mensen eten hoor je niet zoveel :\ |
Citaat:
|
ach, je kan nooit oordelen voordat je het eerst geprobeerd hebt he :confused: :p
|
ja, ik hoorde et vanochtend op de radio :eek: .
Te ranzig voor woorden, ik kan het me ook echt nul voorstellen. |
DAMN, vrijwillig op laten eten... DAMN, nee bah... ranzig... nou ja, denk dat als iets mensenvlees blijkt te zijn wat ik eet... tja gewoon... zou laten staan en terugstappen op dierenvlees...
aah man... wat een gek... een advertentie plaatsen :eek: |
Bij ons in de krant stond ook nog erin, dat die ene man die dus is opgegeten zich eerst door die andere (met toestemming) heeft laten castreren, en ze zouden allebei één bal hebben opgegeten :eek: !!.......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie niet echt wat het probleem is....
|
ach... wat de boer niet kent eet ie niet...
maar ik ken genoeg mensen... dus ik zie 't probleem niet... (Ik ben danwel geen boer maar toch) |
Citaat:
REIE *eet nooit meer lange vingers, da's figuurlijk kannibalisme * |
Citaat:
|
MISSELIJK gewoon... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag bij biologie wel geleerd dat vrouwen bij de geboorte van hun kind de neiging (puur instinct) hebben om de moederkoek op te eten. http://www.jamezbrown.com/mysmilies/cwm/cwm/eek5.gif |
Hoe zou mensenvlees smaken dan :rolleyes: :p
Verder is t niet zo :cool: om mensenvlees te eten tenzij je geen andere keus hebt -*vind ik*- |
ik heb de avi's al van kazaa
;) |
'k Weet niet of ik mensenvlees lekker vind, want ik zou 't nooit uitproberen - ik kan dus ook niet zeggen dat mijn 'lievelingseten uit mensenvlees bestaat'.
Mocht ik 't toevallig wél weten, zou ik overgaan op pannekoeken... die zijn wél legaal ;) |
[QUOTE]Myself! schreef:
Dat bedoel ik niet:) Ik bedoel als blijkt dat die kaas en groente dus geen kaas en groente zijn, maar MENS blijken te zijn. Zou je het dan nog eten? [/QUOTE ...wát een belachelijke vraag... Citaat:
|
Dat je een mens op eet vind ik sowieso al vreemd. Maar dat je je op laat eten vind ik, eerlijk gezegd, nog vreemder.
|
't was een duitser... dus eigenlijk heeft ie gewoon een zwijn gegeten..
|
ipv chinezen gaat de mens dan 'mensen'..
dat is helemaal hip en "in".. ipv dat er een aapje door de tafel omhoog komt en de schedel daarvan word ingeslagen en eruit word gegeten... is het dan opeens je buurman.. (die je eigenlijk al niet zo aardig vond) |
Ik heb dat ook gelezen ja... echt te ranzig voor woorden gewoon. Hier kan ik serieus een eetmaal voor overslaan, bah :eek:
|
gewoon nog een beetjuh vragen :o
|
Naar 't schijnt smaakt menselijk vlees niet erg lekker....
|
bah
|
Nou.. waarschijnlijk zou ik het niet graag meer eten..
|
Citaat:
|
Ik hoorde t op tv ja.. :\
Als mijn lievelingseten van mensen gemaakt zou zijn.. Nouja, dat vind ik dan toch lekker, ik zou het wel blijven eten.. Misn vlak nadat ik het gehoord had, met moeite, maar dat slijt wel.. |
Ik ben het wel met the exploding boy eens! (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |