![]() |
Forummers opeens tegenkomen...
Vanmiddag kwam ik nare man tegen op het station hier in Zutphen. :o
Eerder zag Tampert me een keer in Zwolle op het station (ik zag hem niet :D). Welke forummers ben jij toevallig ergens in het land tegen gekomen? :o |
geen
in de auto kom ik nooit een onbekende tegen... en al helemaal geen forummer... (dus ook geen forumster..) |
Ik raak forummers wel eens "opeens" aan... maar opeens tegenkomen... niet echt...
|
Citaat:
dus :rolleyes: :p |
kubstudent in de trein, maar hij herkende me toch niet. Volgens mij heeft niemand mij ooit ergens zien lopen, toch?
|
echt heel toevallig maar ik kwam vandaag opeens secreet tegen :S :rolleyes:
|
Martin - STP - kom ik ineens heel vaak tegen op het station in Zwolle, en Ieme ben ik 1x zomaar tegen gekomen op mn school :)
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Forummers komen mij soms zomaar tegen, maar ik kom nooit forummers tegen :confused:
Frozen_Tearss kwam mij in Dordrecht nogal ns tegen zegt ze :) |
geen idee
zou ze niet herkennen ook |
Euhw....op mijn werk kom ik wel eens heel toevallig forummers tegen :o
(wat ze in dat gat moeten weet ik ook niet) en wanneer ik uitga vaak...maar voornamelijk word ik herkend en hoor ik het later pas :mad: (volgende keer ff hallo komen zeggen dan maar...dan gedraag ik me wat beter misschien) |
Niemand denk ik, denk niet dat iemand me zal herkennen. :p
|
diana's-acolyte, maar die woont maar een aantal km verder ofzo. Een keer had ik echt even wat afgesproken en de andere keer zag ik haar in dr woonplaats :) in het centrum (y)
Verder niemand eigenlijk |
Nobody :)
|
mickael, verder niemand
|
yup, bij concerten weles, of hier in zoetermeer :) owjah en op pinkpop en lowlands enzo (y)
|
mclaren op pinkpop
albundy op pinkpop albundy op het waterlooplein shadowlady op pinkpop roosjes (niet meer forummend?) op pinkpop cemetaryslut op pinkpop mortischa op lowlands ufke op groezrock harrie84 en nog andere harries (??) op groezrock zo'n langharige kerel op de opendag Kunstac. Utrecht ufke en raahh op pukkelpop ff nadenken, ik ben nog steeds enkele vergeten |
(S)
Punkyfish! In de stad :cool: Wist alleen niet zeker of ze het wel was, maar later bleek ze het wel te zijn... |
nog nooit iemand tegen gekomen
|
Geen idee meer hoe ze heet..
Lovegirl ofzo.. Ik zat in de trein, begon ze over een McLaren te roddelen met d'r vriendinnen.. Ze wist dat ik het was.. Ik taaide 'm maar af |
iamcj...heel opeens en toevallig soms...
Ik kom btw wel zo nu en dan mensen die ik irl ken toevallig tegen op het forum...das ook heel vaag... |
Cemslut vaak bij uitgaan, Exploding boy soms ook
Mjah necrodopey toch meestal wel 5 keer per week ;) En Creep dagelijks op school. En even denken, op Lowlands heel veel mensen. En ik kom Aisa af en toe wel tegen in Amsterdam en keertje bij concertje. |
Bloempjuh kom ik elke dag tegen ;)
en kat 5 dagen in de week en soms marianne22 En een keerjte tofke_h, draakiej en devotee in het ziekenhuis bij bloem Maar echt toevallig tegenkomen.. nee... |
Nooit.... Wel kom ik soms mensen in 'uit het echt' tegen op het forum....
|
Ik ben weer zijn naam vergeten :D:o
Met Wouter iig op Utrecht Centraal |
Ik gok dat ik morgen iemand op Rotterdam Centraal tegen ga komen...
|
Citaat:
|
Ik kwam ratsja en iamre18 tegen op het station in Maastricht. :)
|
(Li)
Mortisha laatst in Leiden Alex een keer op de golfbaan En dat was het volgens mij wel:) |
Acid Star op rock werchter denk ik, maar zij heeft mij niet gezien.
En had ze me gezien, dan had ze me zeker niet herkend (ik post niet al te veel :)) |
OnlyMe in de trein;
wat een kabouter :o |
Opeens tegen?
niet echt... er loopt er 1 op school rond... maar ik loop totch altijd verdwaasd rond daar dus let er niet op... En er zijn 3 forummers die ik geregeld zie... |
niemand :)
|
op school wil ik fender en drommelsch wel eens 'toevallig tegen komen'
|
ik zie Dutchian geregeld naast me zitten in de klas :D
En Q zie ik ook wel elke week als we onze wekelijkse ronde over de Struytse Hoeck maken. |
ik heb t wel een paar x gedacht, maar k weet 't nooit zeker..
alleen italianboy wist ik zeker omdat ie toen bij me op school zat |
OH en n00dles, peperkorrel, onlyme en nanaki ook wel regelmatig natuurlijk. En niet te vergeten Screenager
|
Ja, ik weet nog, ik liep ooit de klas in en ik zag 4 forummers.
REIE |
hehe, weet niet hoe de meesten hier eruit zien, en vice versa is dat ook zo denk ik :)
|
Mensen die ik niet 'in het echt' ken? Nee, maar niet alsof ze mij herkennen, en ik hun...
|
Ik ken 2 forummers irl. Verder denk ik soms wel eens als ik in Leiden of Den Haag loop wel eens van 'heeeej... die lijkt wel op...' maar geen id of ze het dan ook waren :)
|
oh ja
dystopia in sittard met crypera dystopia op pinkpop |
Ik kom heel vaak birthmark en idolles tegen. En mad athlete ook. Maar verder mensen die niet in Nijmegen wonen? Nee.
|
ik hoop miro ooit een keer tegen te komen ;)
|
Ik zit hier nog niet zo lang, dus ben nog niet echt veel forummers tegengekomen.
Ik geloof dat Paperz bij mij op school zit, maar ik weet niet hoe die eruit ziet, dus ik weet ook niet of ik 'm al eens ben tegengekomen :) |
Gebeurt me nooit denk ik (zou ze niet herkennen als ik dat wel deed :p )
Geen id of er wel Forummers in het wonderschone Almelo wonen :confused: Alleen Azaziël kom ik vaak tegen, maar das mijn broer dus dat telt niet :rolleyes: |
Citaat:
|
alle mensjes die weleens in eindhoven in de stad komen, voornamelijk onzin bezoekers
|
Eindhoven is dan ook een onzinnige stad
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |