![]() |
Welk zijn de gekste mailadressen die je kent?
De gekste, origineelste, liefste, noem maar op... aub, wel echte mail@, niet zomaar verzinnen, anders heeft het ook geen zin meer.
Ik ken dus echt wel een: stom_parkiet@X.com zegoezitdahier@X.com ritsaandeverkeerdekantvanjebroek@X.com krankipipi@X.com Kga strax eens mijn e-adressenboek doorbladeren, ik ben zeker daar nog wat leuks in te vinden. :d |
hmm, ik heb in msn:
ikroel@hotmail.com roderickjanphiliphein@hotmail.com verder allemaal redelijk normaal :) |
tomatensoep_met_balletjes@X.com oid.. :p
|
|
|
schopt_bipsen@....... :p
|
|
|
beetje_vaag_maar_wel_lekker@een_bekende_mailprovider.com
En dat adres is nog waar ook :) ;) |
|
donn_eweesp@hotmail.com
ik wil graag de nep-fans voorzijn, kijk donn-e.cu2.nl :D |
man_met_snor@hotmail.com (en hij heeft dus geen snor :confused: )
i_am_against_david@hotmail.com goedemorgenmiddagavond@hotmail.com goedemorgenmensen@hotmail.com mamasmooiste@hotmail.com |
Idontgiveaf_uck@blablabla
miereneukerindeboesboes@blablabla |
|
something like.. vrachtwagen_achteruitkijkspiegeltjes_monteur@bladiebla
*zwaait naar Stefan* |
ikbenheelergdommaartochookweerslim@...
|
|
|
|
uhm... cookiemonster121@x.com
Lindezeemeermin@x.com rastamanbastian@x.com heppiem@x.com koninglard@x.com--> ja je zal jezelf maar geweldig vinden.. mistergoomood@x.com cuciaociao@x.com wel apart allemaal... |
offtopic: @ cytherea, die rastamanbastian is volgens mij de email van de broer van een vriendin van mij! hahaha toevallig waar woon je?
ontopic: vissenkoppensoep@blabla meer nie eigeluk :) |
okiedokiedo@hotmail.com :cool:
|
binladenteruginjegrotikzeghetnietmee...ad@hotmail.com van iemand ooit gezien op het net weet niet of die wel echt bestaat. :eek: :p :)
|
|
|
|
die van BenchMarc :p
|
ow en vrachtwagenachteruitkijkspiegeltje, dies ook wel apart :)
|
ksnap_er_geen_REET_van@
Iemand van het forum heelmooineusgat@ Me broertje :) huggiej@ Weer iemand van hier. ;) Ik vergeet er vast een paar... :) |
|
ik had ooit: vijfendertiggroenebloemkolenzingenvalseliedjesoverwhiskeyencola@....co m
|
|
|
gieterjan@hotmail.com :confused: (y)
|
lekkergeil666@hotmail.com... die had me een keer toegevoegd om een geil gesprek te houden :S
en dan nog een paar rare emailadressen: shake_ya_ass_fast@x.com (eigenlijk wel een goede voor mij, zie avatar :D) henkdenederlander@x.com :P ikdoeketchupopmijntosti@x.com (of iets in die richting.. :p) |
(jongen heet ilie) iliegaal@...
domme_kleine_jean@... derbypils@.... wietus@... wennogwa@... (w en nog wat, hij heet wouter) rio_diggeneiro@... (mn broer, wordt digge genoemd) moortga@... (voor de kenners/liefhebbers :D ) nouja, de zijn degenen die op mn msn staan. |
|
|
Ik heb ooit eens hyperbinoculairemassaconstructie@hotmail.com aangemaakt, maar ik ben het wachtwoord vergeten :D.
|
ikhaatspruiten@blahblablaaah
mijn adres... vind iedereen zo orgineel :D |
blue_haired_psycho_legato@blabla, de mijne :o verder gekke_bekken_en_rare_zompige_geluiden van iemand hier op het forum, en when_life_gives_you_lemons_make_lemonade :D*edit( oja, en: mariellezit@achterdepc.nl :D
|
iets als
the man your mother warned you for @ zwart is best donker @ en een worm heeft geen @ |
|
en iedereem van wie het emailadres genoemd is, heeft er weer een stel stalkers bij..
:rolleyes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |