![]() |
Waar zou jij nu naar toe willen gaan
Waar zou jij naar toe willen als je kon kiezen uit elke plaats die je je maar kan bedenken en waarom zou je per sé naar die plaats toe willen?
|
Naar de maan :)
|
st geertruid...
|
In the middle of nowhere in de Australische outback.
|
Ridderkerk :p
|
Eindhoven
Omdat ik zwaar chagrijnig ben van t leren van mn tentamens en mn vriend me even op moet vrolijken. |
Naar bed...
maar ja..huiswerk, ouders..(n) |
Citaat:
|
Eindhoven...koopzondag
maarja, ik moet een uur bussen , en daar heb ik geen zin in, ik heb nog genoeg te doen |
naar ergens waar ik niemand ken
*droom*droom* |
L&R meeting
|
Naar mijn vriendje, om daar lekker tegen hem aan te kruipen en verder te slapen :)
|
Ergens waar het warmer is dan hier!
|
Vorden, als Ze daar momenteel is. Denk het wel. Anders Utrecht.
|
Parijs, gewoon omdat het een geweldige stad is (y)
*is verliefd op Parijs* :) |
Miami
|
Citaat:
|
naar mijn zonnetje :)
|
op het ijs, als het nog goed zou zijn ;) en anders in bed.
|
ik wil vandaag het huis niet uit en ik heb geen idee wat ik zal gaan doen. Misschien bel ik iemand, ik heb wel zin in bezoek :)
|
Citaat:
nogal flauw |
Venetie...
Omdat dat gewoon de meest prachtige stad op aarde is en ik hoop dat et weer daar iets beter is als hier :) |
Nieuw Zeeland
goed gezelschap en de zomer zet daar nu in ( ook mooie landschappen zie LOTR) |
Spanje :o
|
China... :)
|
Benye
|
Uhm.. turkije, spanje, ofzo.. in ieder geval waar het lekker weer is.. (geen idee of het daar lekker weer is, maar meestal wel)
En anders, dan wil ik gewoon hier blijven, dr is lekker niemand thuis dus.. |
Naar de stad en dan lekker stappen voor zover er te stappen valt :D
|
ik weet niet waarom maar ik heb echt zin om te zwemmen! :) of lekker in een bubbelbad chillen, maar helaas... zondagavond :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, dat hoeft ook niet persé ;) Maar nu weer Ontopic: Ik zou nu wel naar de Bios willen gaan eigelijk |
zandvoort. Strand :)
|
seychellen ofzo./
|
Naar het vuurwerk wat in de gemeente naast ons op dit moment wordt afgestoken.. kan het alleen horen.. :(
|
australië :)
|
Naar Italië en dan naar Marco. Omdat ik hem sowieso erg graag wil zien, maar ook omdat ik zoveel vragen enzo voor hem heb en zo nodig met hem moet praten.
of.. Weer naar Berlijn met m'n vrienden/vriendinnen. :) Omdat we daar in april de geweldigste tijd hebben gehad en dat willen we allemaal super graag nog ff fijntjes over doen. :D of.. Naar een land waar het nu boven de 25 graden is! :cool: :o |
het huisje van kitten
|
Citaat:
|
.. bed ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zutphen, even lekker op de bank hangen en kletsen met Wouter :)
|
Citaat:
maar in een groot bed kan het wilder :o ;) |
Strand, zee, zwembad kan ook..
|
Terug naar 1990
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Terug naar bed, heb veelste weinig geslapen :(
|
New York, omdat je jezelf kunt verliezen in the crowd daar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |