![]() |
winsuitkering albert heijn
ik krijg 85% winstuitkering, maar ik weet nei waarover ze die 85% nemen..
Iemand enig idee?? |
De totale winst van Ahold dit jaar. Je bent binnen, jongen.
|
ohh zo en daar nemen ze 85 procent van en dat wordt weer verdeeld onder alle werknemers..
of heb ik et fout |
Ja volgens mij wel, maar hij zal iig lager liggen dan vorig jaar :p
|
Citaat:
(Jouw deel aandelen/totaal aantal aandelen) x totale bedrag dat uitgekeerd wordt aan aandeelhouders. trouwens: EcV??? |
Citaat:
|
het heeft iets met gemiddeld maandsalaris te maken geloof ik.
tenminste het hangt er ook wel vanaf hoeveel je werkt hoeveel winstuitkering je krijgt. ze hebben het me gister nog gezegd... :( |
rond de 25 euro ofzo
|
Citaat:
|
een gemiddeld percentage over je loon dat je het afgelopen jaar hebt verdiend.
De afgelopen jaren is het zelfs hoger geweest dan je gemiddelde maandsalaris. De vraag is alleen even of het over de winst van Ahold word bekeken of over de wisnt van AH. Ik zal dit jaar wel uurtje of 120 hebben denk ik maar ben heeeeel benieuwd ik ga dinsdag direct kijken :) Maar is ALTIDJ LEUK EXTRATJE :) |
Ik vind albert een schofterige werkgever :mad:
|
secundair is AH een van de beter dus ik zou niet te veel zeggen PC.
|
Krijg je dus de zogenaamde 13e maand uitbetaald.......
opbrengsten worden de kosten afgehaald= winst... de opbrengesten worden verdeeld in reserve(s) ,in de kosten (worden eraf gehaald) enz....... wat over blijft is voor de aandeel houders ..... en evt. personeel :) |
ik krijg sowieso al 13 keer per jaar loon, krijg per 4 weken, niet per maand...
|
ow...... ja maar normaal toch per maand....... naja boeit ook niet :D 13e maand = symbolische naam voor extra geld...... eigelijk boeit het ook niet waar het vandaan komt....... zolang je het maar krijgt ;)
|
Citaat:
en dan krijg je ook nog eens een kerstpakket :l |
en hoe was het nou 85% van je gemiddelde maaandloon :P
|
85%!!!??? :eek: Ik krijg maar 60 % en ik werk ok bij de Ah.. verschilt dat per filiaal nee toch? Wij kregen het officeel op een blaadje dat nu in de kantine hangt daarzo. (n)
|
Goh, zou het in twee jaar tijd misschien veranderd zijn :rolleyes:
|
jezus mina, kimmieejijeirrueur niet helemaal bij de tijd :nono:
|
rlx! kreeg ik dat maar! :cool:
Maar dat is voor geld en werk en recht , volgens mij :o |
Citaat:
|
Oh sorry mense zag t niet staan k keek alleen naar de eerste 4 nummers (n) dacht dat er 2004 stond haha :p
|
Citaat:
|
uhu ik zocht iets over de pauzeregeling want bij ons klopt het voor geen meter 6 uur achter elkaar werken en dan nog maar 15 min pauze :s (n)
|
Hier is maar een reactie mogelijk:
:D |
ja maar dan ga je toch niet op scholieren naar de pauze regeling van de albert heijn zoeken :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor een keer moet ik jullie gelijk geven :D |
In België is het zo dat je per 2uur werken, 5 minuten pauze krijgt. Of toch in de horeca (y)
|
Mocht de behoeft nog bestaan, mag je hem opnieuw openen op Werk, Geld & Recht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |