![]() |
ouders manipuleren
Op welke manier manipuleer je je ouders om uiteindelijk toch je zin te krijgen?
|
Citaat:
verhuizen :o :D ;) |
Mijn ouders en ik kunnen het goed vinden en er bijna nooit iets wat ik niet mag ofzo. Als er toch iets is ga ik heeeeeel erg zeuren.
|
Citaat:
|
Heb ik niet nodig, manipulatie.
|
ik ben enigskind
ik ben een voorbeeldig student oftewel: ik krijg hoe dan ook altijd mijn zin |
ik ga schreeuwen
en ja dat helpt :P |
Zeggen dat ik ziek ben, als ik niet naar school wil... (dat is niet zo vaak hoor :o ) en anders ga ik gewoon hysterisch worden. Jammer alleen dat mijn ouders daar alleen maar pissiger van worden ipv dat ze mij mn zin zouden geven :mad: maargoed, het lucht op dat wel :D
|
zeggen dat het allemaal best goed komt en dat ze zich niet druk moeten maken. vaak ist ook een kwestie van 1 keer heel erg gek doen, dan kun je (als het goed afgelopen is) de keren erna ook je gang weer gaan :)
|
Citaat:
|
Door niet naar ze te luisteren.. :p
|
Net zolang doorzeuren tot iets mag... :o
|
doorzeuren (maar wel met argumenten)
|
Citaat:
|
in eerste instantie gewoon proberen te overtuigen met goede argumenten waarvan ik weet dat ze er gevoelig voor zullen zijn...
en als dat niet lukt zielig doen en drammen :D |
Citaat:
oftewel: ik ben een verwend nest.. :rolleyes: |
Gewoon doen. :p ;)
|
Citaat:
ik w8 rustig op het moment dat ze iets van mij nodig hebbeb, dan pak ik ze terug :D |
Pfff, heb ik verschillende manieren voor, niet zo moeilijk.
|
heel erg lang zeuren:p
|
Met hele goeie argumenten komen :confused:
|
Ik woon alleen met mijn vader en die snapt de helft van de dingen waar ik het over heb toch niet dus dan denkt ie "zaaaal wel"
en..hopla :) |
Een mes op m'n pols houden
Deze reply is net zo zinloos als dit topic, maipuleren is voor mensen die iets niet kunnen krijgen en het daarom op een psychische manier iemand aanvallen |
ik laat anderen iets voor me opknappen via andere zorg ik dat ik iets mag
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerder als; op een subtiele, onopvallende manier iemands gedachten een bepaalde kant opsturen. |
wat hebben mijn ouders met mijn zin krijgen te maken?? :confused:
doe lekker wat ik wil... :p |
Citaat:
happert |
ze d'r uit lullen
|
(roos)
Met argumenten komen natuurlijk, en als dat niet werkt heel zielig kijken :( ;) |
tegen je moeder zeggen...."maar van pappa mag het"
en dan naar je pappa gaan "maar van mamma mag het" Nou zo kreeg ik vroeger altijd mijn zin..en nu hard gaan gillen dat ik 18 ben, en serieus en hard studeer. |
De discussie aangaan natuurlijk, ze worden altijd moe na een tijdje (y) Indien niet, met een tegenvoorstel komen, zo van 'dan hoef ik dat en dat niet meer per se'
|
Doe ik niet, kan ik ook niet :D :rolleyes: ben ik veel te braaf voor :D ;)
|
(Li)
Drammen:D |
ik begin altijd heel asociaal met : Paaaaaaaaaaaap
en dan is het : ze moet weer iets van me en dan zeg ik het , en het mag gewoon bijna altijd. en anders ga ik in discussie, maar wel een zinvolle, en ik ga zolang erover door discussieren totdat ze me uiteindelijk toch laten gaan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |