![]() |
Expres niet open doen
Doen jullie dat weleens?
Dat er aangebeld wordt, en je dan gewoon niet open doet (omdat je te lui bent om naar de voordeur te lopen of omdat je gewoon geen zin in die persoon hebt)? |
Er wordt hier nooit gebeld ;)
|
ik doe eigenlijk altijd wel open geloof ik.... het is alleen altijd voor mijn broertje :(:mad:
|
Ik doe (buiten onmogelijke situaties, als ik onder de douche sta ofzo) gewoon altijd open, want hier heb je niet echt de mogelijkheid om te 'selecteren' (je zult dus eerst open moeten doen voordat je weet wie er staat).
|
Ja, als er patiënten voor de deur staan. Die willen altijd nog even hun medicijnen komen ophalen en soms heb ik dan geen zin om open te doen.
|
Als ik in a bad mood ben wel ja of als ik op dat moment verhinderd ben.
|
als ik al door het raam zie dat het weer zo'n vervelend figuur is met een collectebus duik ik snel even achter de bank :rolleyes: :p
|
Als ik net uit bed ben en nog met m'n ongewassen kop in pyama rondhuppel.. mjah dan laat ik ze lekker bellen! :p
En als ik vantevoren al weet/heb gezien dat het iemand is waar ik echt geen zin in heb ofzo. |
Je bedoelt met Sint Maarten? ;) :p
Ik doe altijd open :) |
ja, maar dat is niet moeilijk.
We hebben een poort, met daaraan een intercom. Op zich gaan ze wel weg als je niet reageert. Doen ze dat niet, dan dreig je het hek onder de 220 te zetten :D ik hoed me voor kijken luistergeld inners |
ik doe de deur altijd open
vind het eigenlijk wel grappig om tegen collectebussen of jehova getuigen nee te zeggen :confused: |
Citaat:
|
Nog nooit gedaan, bij mijn weten. Het gebeurt wel eens dat ik de bel echt niet hoor :)
|
alleen als ik nog in mijn bed lig doe ik hetn iet, maar moeten ze maar niet zo vroeg aanbellen. maar als ik gewoon de deur open kan doen, en er is niemand thuis, dan doe ik het wel. anders vind ik het zo zielig
|
ik doe altijd wel open
|
Citaat:
Maar ik doe zelf meestal wel de deur open.. behalve als er niemand thuis is en dr een een of andere loodgieter ofzo dreigt langs te komen.. ik heb niets tegen hun persoonlijk.. maar je moet altijd wat tegen ze zeggen... en ik hou er niet van om tegen mensen die ik totaal niet ken en waar ik totaal geen interesse in heb wat te zeggen.. Vandaar.. en Jehoa getuigen.. daar duik ik wel voor achter de bank (is echt gebeurt!).. sorry.. als ik ieman hiermee beledig.. |
Ach als ik geen zin heb, dan doe ik gewoon niet open en dan boeit t me niet wie er voor de deur staat...t zelfde geldt voor de telefoon.
|
Als ik in pyama rondloop doe ik niet open... maar zo vaak wordt er eigenlijk niet aangebeld.
Ik heb weleens dat sommige jongens me bellen en dat ik dan denk "neeeeee daar heb ik nou echt geen zin in!" :o En dan neem ik niet op.. :o Maar dat helpt meestal niet want dan blijven ze net zolang bellen tot ik wel opneem :confused: |
Citaat:
|
Bijna elke middag wel. ik woon ± 100 meter bij een basisschool vandaan, en elke dag lopen dus die kinderen langs ons huis, en ij hebben zo´n oude bel waar je aan moet trekken, dus elke middag zijn er weer kinderen die er zo nodig aan moeten trekken.......*zucht* :)
|
deur ga ik wel altijd opendoen, maar met de foon kan dat wel es voorvallen da'k geen zin heb om op te emen. ik ben niet zo voor telefoons
|
Citaat:
|
Ja, vaak genoeg, behalve als we mensen of dingen (zoals pakketjes) verwachten..
|
nee, dat niet, maar ik neem de telefoon weleens niet op als ik geen zin heb :o
|
:o ja, best vaak..
Maar dan doen anderen wel open.. ;) |
Kdoe zo ongeveer nooit open, behalve als ik door het glas van de duur de silhouette van de postbode herken (een neger met zo een grote tas, die is wel goed te herkennen) :D
Meestal bellen mijn vrienden wel als ze willen langskomen, of hebben we een afspraak. Verder komt er niemand op bezoek en dus kijk ik niet eens wie het zou zijn, vast wel ene met een spaarpotje in hand. Kblijf dus lekker zitten. |
Als ik in bed lig of onder de douche sta ofzo doe ik niet open, anders meestal wel.
|
als er nog iemand anders is die niet in bed ligt/ onder de douche staat/ ziek is en ik hebn geen zin om open te doen, doe ik niet open (zelfde met de telefoon)
maar anders doe ik wel open, als ik tenminste zelf niet onder de douche sta ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
Of als ik onder de douche sta ook niet... Oja, ook niet als ik op de WC zit :p |
Citaat:
ontopic: ik doe de deur eigenlijk altijd wel open, behalve als ik nog niet ben aangekleed...ik vind het nogal genant om in je pyama de deur open te doen, vooral als het al half 1 's middags is :o |
Nou, we reageren wel eens opzettelijk niet op de bel... Maar ik denk er nu wat anders over.. Inbrekers bellen ook vaak voordat ze hun gang gaan..... Direct denken ze dat ik niet thuis ben en breken ze in.. IEH.........
*dilemma* |
Citaat:
|
Ik wacht meestal tot iemand anders open doet, maar als dat te lang duurt (en er dus niemand thuis is) dan doe ik het toch maar zelf. :p
|
mn zusje rent altijd blij naar de deur..
|
Citaat:
|
Citaat:
een week later wassie er wweer, was 't iemand van de brandweer voor een bijdrage heheh:) |
Citaat:
van de brandweer :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
(Roos)
Ik doe altijd wel open, tenzij ik in de douche sta, of nog in bed lig. Telefoon neem ik niet altijd op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |