![]() |
Hoe noem jij je kinderen?
als je nu een tweeling zou krijgen,
jongen-meisje jongen-jongen meisje - meisje maakt niet uit hoe zou je ze dan noemen??!! dingen als peper en zout, en prullen en bak mag je best zeggen, maar beetje serieus mag ook :D |
Mike en Mieke ;)
Nee.. ik weet niet.. Mike is wel een leuke naam vin k en verder.. Daphne is wel grappig.. |
Citaat:
was ook mijn idee... |
Deze is ook niet vaak geweest ofzo:
Fay Very Ies Sien Boris Jip Greg Zijn maar ideetjes hoor :p |
:rolleyes: sorry, ik zit hier nou eenmaal niet dagelijks...
|
Dat wordt nog een groot probleem :p
|
meiske: Laurence, Liesbet, ...
ketje: Sergeï, Zif,... 2-lingzusjes: Truus en Trees 2-lingbroers: Jules en Jim ;) Maar goed, in zulke gevallen is het toch meestal de vrouw die het laatste woord haalt. |
Citaat:
|
meisje: noa (of sterre, vind ik ook mooie naam)
jongen: michiel |
daar beslis ik niet alleen over :p
en zelf weet ik 't nog niet.. is ook nog niet van belang ;) |
Daar beslis ik niet alleen over he :)
Maargoed, ALS ik alleen zou mogen beslissen... Ehm... Casper, Cas, Jelmer, Daan Julia, Sophie, Amber, Amanda Dat vind ik wel mooie namen ja :) |
Citaat:
|
Als ik het alleen voor het zeggen zou hebben zouden het Engelse namen worden, of iig niet van die te Hollandse namen (Jan, Piet en dat soort varianten)
|
Citaat:
Was ist loss? |
Citaat:
|
Citaat:
|
sam
|
Kweenie zie het wel he, eerst nog maar een vrouwtje vinden, das voor mij al moeilijk genoeg :D
|
Voor jongen:
Ben Voor beide: Julian, Joshua, Joey( meisje roepnaam Josephine) meisje Maximillian met afkorting Max( in engels) Loes |
meisje: Maeve, Kira, Noa (maar iedereen noemt z'n kind Noa)
jongetje: had ik iets moois voor maar ben ik nu even kwijt |
2 jongens: 'k denk Lucas en Matthias
(of Lucas en Benjamin, of Lucas en Daniël, Luc en Daan...) 2 meisjes: Emma en Joëlle Jongen en meisje: Emma en Lucas edit: of Lucas en Marnix, Luc en Max... *twijfel* ;) |
Citaat:
|
Allebei Kees.
|
2 meisjes: Anna en Julia
2 jongens: Maurits en Bart jongen/meisje: combinatie van bovengenoemde |
Ook een leuke als je alleen een jongentje krijgt:
Nare Man :D |
kinderen
|
Citaat:
Jongen: Rens Meisje: Anne |
Citaat:
of Celine of Fay of Vivien.. |
wat willen jullie je kinderen wel niet aandoen :( Maeve? Zif? Ies? Sien? Doe normaal :(
|
De ene M en de andere V.
|
Citaat:
|
jongen-meisje
Lucas en Emma jongen-jongen Lucas en Diederik meisje - meisje Emma en Jasmijn |
P(h)uck
|
Citaat:
|
Bij nader inzien toch het ene meisje Kees en het andere meisje Klaas.
De topic van een aantal maanden geleden had bijna exact dezelfde Dawson's Creek-invloeden- en opmerkingen... :p |
Citaat:
|
Had ik laatst nog een discussie over met iemand =)
Heb zelf een aantal leuke namen in gedachten: Julia, Christine, Celine, Anna (of An), Fay. Om de een of andere reden ben ik minder goed in het bedenken van leuke jongens namen :o De enige leuke jongensnaam die ik zo kan bedenken is Sash. |
Meisjes: Julia, Daan (vind ik leuk voor een meisje, als ze dan officieel Danielle moet heten dan moet dat maar), Lore (hum... of is dat gemeen?), Marijn, alles met -ijn eigenlijk, behalve Marjolijn (of Marjolein... dat vind ik een stomme naam :p)
Jongens: Nikolaj, Kaj,... ik hou niet zo van jongensnamen. <edit> Oeh, Rozemarijn is ook een mooie naam :) |
Citaat:
|
Ik bedenk meestal alleen maar meisjes namen :o
Iets van Roos & Elnora ofzo. (en als het 1 meisje wordt: Sophie Elnoor Rozemarijn, wij noemen haar Roos :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
een kinderen krijg. ;) Namen? Geen idee.. verzin ik op dat moment wel. |
jongen-meisje: sebastiaan & natascha
jongen-jongen tobias & victor meisje - meisje cassandra & esmeralda |
(Li)
Jongens: Thom(as), Valentijn, Hugo, Max, Derk, Bram, Maarten, Olivier, Thijs, Ewout, Michiel, Job, Robin Meisjes: Isabelle, Eliane, Julia, Aleid, Eline, myrte, Emilie |
truus en tinus
|
Frank en Stein.
|
Casper en Hobbes.
*wilt geen kinderen, maar die namencombinatie is gewoon :cool:* |
2 jongens: Thijs en Jasper
2 meisjes: Zoë en Sam jongen en meisje: Thijs en Zoë jaja |
Ik weet het al wel (en tis ook al goed gekeurd, al menige gesprekken over gevoerd nl ;)), maar ik ga het lekker niet verklappen... :p
|
jongen-meisje->Renee en Marit
jongen-jongen->Renee en Maarten meisje - meisje->Marit en Vera |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25. |