![]() |
Kleuren vertellen een persoon
OK, de vraag is dus. Aan welke kleur denk je als je aan iemand van het andere geslacht (of eigen), die je erg leuk vindt (vriend(in), of een maatje ofzo)
Ik denk dan aan licht-blauw |
Ik denk dan aan andere dingen? :confused:
|
Rood, omdat dat de kleur is die haar het mooist staat *zwijmel*
|
Gek genoeg moet ik aan Babyblauw denken ..:p
|
Ik heb niet zoiets met een iemand en een kleur.
Manuzhai |
vreemde vraag, waar is dat nou voor nodig? maar ja als je het persé wil weten ik denk aan eehh....wit?! waarom weet ik ook niet hoor!
|
Das denk ik bij iedereen anders...
Bij mijn ex was dat Deze Kleur. Maar bij mijn huidige vriend is het donkerbruin, maar zoals gewoonlijk hebben ze die kleur niet :) |
Blauw=jongen
roze= meisje jaja, slim hè? |
ik denk alleen maar aan blauw :) alles is blauw bij mij ongeveer dus jah... als ik aan m'n vriend denk denk ik ook wel aan blauw ofzo :)
|
kheb niet echt een kleur waar ik aan denk bij die persoon, er zijn wel kleuren die iets te maken hebben met die persoon ( licht blauw --> trui van hem die ik heb ,rood --> die kleur heeft hij aan op mijn lievelingsfoto van 'm enz..)
|
aan deze kleur.... bruin dus.... geen idee waarom
|
euhm, ik denk rood/roze/wit ofzo.. dat heeft ze het vaakst aan.
en dat staat er ook 't beste :) |
jah bietje vaag maar als ik aan m'n lief denk denk ik ook aan blauw ofzo of deze
|
Een hele mooie kleur diepblauw, de kleur van haar galajurk (die haar SUPERGOED staat ;))
Grtz, F |
zwart (heej, die kleur hebbe ze wel!)
|
Ik denk aan deze kleur als ik aan mn vriendeke denk, denk ik... Ik weet t niet zo goed eigenlijk. Als ik aan hem denk dan zijn dat niet van die kleurrijke gedachten :confused:
|
licht-geel
|
witte lichstralen die langs hem schieten...
net als een engeltjuh...:p:p ik weet nie... ik denk eigenlijk alleen maar aan zijn ogen.. de kleuren er om heen kennen me weinig schelen. ja alleen de kleur vanzijn ogen ofcourse :D:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |