![]() |
Meest vreemde naam die je ooit gehoord hebt..
En die dus ook echt bestaat..
Ik hoorde laatst dat 1 of andere collega van een moeder van een vriendin van mij (ehm, het is minder ingewikkeld als het lijkt:D) een dochtertje had gekregen, genaamd Befke. Damn, dan baal je :) Ok, nu jullie! |
befke.. :D
die mensen hebben een hekel aan dat kind :D ;) raarste naam..jorrit (norrit) |
popke hendrik :(
|
Robbert-Jan ofzow? :rolleyes:
|
een excollega heet Zefanja. redelijk apart.
|
Citaat:
|
Murk, Pieteke
|
Verder is ook Yule een rare naam. Spreek uit: Joele
Geen Joule als in de fysica eenheid maar gewoon fonetisch. |
Storm...maar dan als voornaam. Maar als je op de klassenlijst van een gemiddelde basisschoolklas in de Randstad kijkt, kom je al meteen een hele hoop nog vreemdere tegen
|
Gras slaat tot nu toe alles :)
|
Gratje.
|
Citaat:
|
Lobke
Maja ik zag die naam later een x nog in een tijdschrift staan.. dus toch niet zo appart ?? |
jan julia. als 1 naam.
|
- Robrecht
- Nimue (spreek uit: Nimwee) |
Citaat:
Hahahaha, ik woon in belgie, ben nederlander, kom uit de polder in Noord Holland (geen kakker dus) en ga naar een Europese school met idd, veel kakkers. Maar juist deze Jaap Jan is helemaal geen kakker. Volgens mij komt ie uit groningen ofzo iets. Maar hij is totaal geen kakker. Ik zal eens vragen hoe hij aan zijn naam komt :D |
Citaat:
Zjaccan, Nieske, Truus |
Citaat:
|
Ooooeh, zeker weten Ragnar. En dan was er ook nog een meisje dat Ragna heette... Heel apart.
|
Ik ken ook een Ragnar.
En vaak vreemde combinaties, bv. Puck-Anouk, hoorde laatst een supervage maar die schiet me even niet te binnen. |
Stok en Tijger
(De kinderen van Herman Brood :D) |
Citaat:
|
Martijn voor een meisje? Tja ik ben er aan gewend... haar vader was het zat dat hij alleen dochters kreeg dus noemde hij haar Martijn. :S
|
Maïda, Loulou, Sharie, Byoux, Fire (vuur in het engels), Mercedes, Star (=meisjesnaam)
|
Klaas
|
Chasmir-Amadeus
|
Ik heb een zwak voor (bestaande) mensen met rare voor- en achternamen. Wat dacht je bijvoorbeeld van Bamber Delver. Of Tonko Dop. Kick Stokvis. En Arnon Grunberg is eigenlijk ook best raar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inge. Maar dan als jongensnaam. :D
En Anne. Ook als jongensnaam. :mad: ;) |
Durk en Yerke, zijn twee kennissen van mij, vink wel vreemde namen eigenlijk! En een meisje (!) uit me klas heet Timmy, maar da vink dan wel weer orgineel. En Sepher dat vind ik tog wel een vreemde naam. Je spreekt het uit als Pepper alleen dan met een S!!
Volgens mij was dat het wel... |
Ik heet zelf Ran mijn zus heet Liv en als ik een jongen was geweest had ik Thor geheten.
Kan niet echt snel op nog andere vreemde namen komen, maar ja ik vind vreemde namen nou meestal wel weer leuk. |
ik ken ene wopke
|
Citaat:
Sierk is toch wel de raarste naam. Samen met een jongen die Beffers van de achternaam heet. |
Shriyati
Bachtijar Azamat Mja, zijn ook allemaal buitelandse namen.. :) |
Citaat:
Viggo Waas is er nog zo een. Of een vroeger klasgenootje van me: Anders Floor.. bij elke nieuwe leraar die de namenlijst doornam werd hij als 'Floor' omgeroepen. Wat dat aangaat riep de naam Oscar Thomas ook menig maal verwarring op. |
lumke, belichje (betekent lijfje in het fries), agur (doet me altijd denken aan augurk :confused: ), indrek, remo, triin, elo, alo, tormi, tanel en zo kan ik nog wel even doorgaan
in friesland bestaan heel erg rare namen :D (dat ging overigens alleen over de eerste 2) |
Bulut... maar da's ook een Turk. Friese namen kunnen ook heel raar klinken. Djellerd ofzo. :confused:
|
Mien Jeucken en die trouwde met iemand van Billekes en die vrouw heet nu
Mien Billekes Jeucken (echt waar) (voor de niet dialect sprekende mensen onder ons, dit betekent mijn billen jeuken) En ik ken iemand die Broos heet |
Citaat:
dan moet je wel een hele erge hekel hebben aan je kind als je het met zo'n naam laat lopen :D |
Dada (voor een meisje).
|
Ik ken een Yola, maar daar houdt dan ook gelijk alles wel op eigenlijk....
Hoewel die naam wel uit het Kwakwakawakw' 's (ofzo :o) komt :D:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een oudleraar van mij heet trouwens Sipko... vind ik ook vrij vreemd :p |
jorian, silas, allard, bernadijn :|
niet zo heel fremd maar wel allemaal familie van me |
oja, Percijn heet mijn buurjongetje
|
een jongen die Jochem Thomas heet voluit...Dat was wel lastig...of een meisje Ngoya..best wel apart (spreek uit noja)
|
Moonray ofzo, één of ander kind van hippie-ouders.
REIE |
Een oud-lerares van mij kende een jongen en een meisje (broer en zus) van wie de ouders dol waren op woordspelletjes e.d. Die fetish heeft hun de belachelijke namen Abc (spreek uit: Abk) en Xyz (spreek uit: Ksijs) opgeleverd. Welke achterlijke idioot doet nou zoiets?? En was de ambtenaar van de burgerlijke stand bezopen ofzo? (n) :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |