![]() |
heb jij vijanden ?
dus echt dat je zegt,die kan ik wel SCHIETEN ?
ik persoonlijk niet ,al denk ik wel dat wat andere mensen ( dames ) mij wel kunnen schieten kuche en jullie ? :confused: |
ik kan geen vijanden bedenken, maar er zijn vast een hoop mensen die mij wel kunnen schieten...
|
geloof het niet
|
juh wel een paar :o
|
nee
|
ik heb dat wel vaak bij mn skeikunde leraar
Offtopic: gaap |
er zijn mensen die mij kunnen schieten en er zijn ook mensen die ik kan schieten
|
Ik heb mensen die mij wel kunnen schieten. Andersom niet.
|
Ja een 'vriend' van mij, tenminste ik dacht dat hij een vriend was, die ik kan ik egt wel schieten!
|
Mwoah, 1, 2 misschien..
Wel meer mensen die mij kunnen schieten denk ik. :o |
enkele personen.
die wil ik wel afschieten :D ja ja ja! |
bij sommige personen zullen die wederzijdse gevoelens zeer zeker aanwezig zijn.
|
ja
toch wel een paar |
Citaat:
|
ja 2 personen waarvan ik zeg,tja die zou ik niet missen als ze er niet meer waren, maar dan moet er veel gebeuren dat ik dat gevoel krijgt, maar dat gevoel is na een paar dagen/weken/maanden soms zelfs jaren(heel extreem is dat dan) weg dus dat kan ik geen vijand noemen
|
ja
|
Nee, ik ben altijd sympathiek. :)
|
Citaat:
*kuch* |
Citaat:
|
|
jaaa, er is zo 1 persoon die ik wel zou kunnen vermoorden!!! Wat die mij ooit allemaal heeft aangedaan, vergeef ik haar van haar leven niet, al komt ze het vragen op haar blote knieën!!!
I really hate her!!! :mad: ok, nu terug rustig worden :D Knuffie, BadAngel |
hehehe
|
Niet dat ik weet.
|
Kzou niemand zelf vermoorden, dat zou dom voor mijn eigen zijn, maar er zijn wel 1 of 2 eikels op deze aardbol die ik persoonlijk ken en die niet zou missen als hen iets overkwam.
Verder ben ik zo een lief persoontje dat niemand me dood wilt. |
Neeuh :)
|
nouja, er zijn er wel een paar die ik zou kunnen 'schieten' ja..
figuurlijk dan :/ |
ja, twee
|
ik beschouw geen enkel mens meer als vijand
anderen beschouwen daarentegen MIJ wel als vijand :D |
Citaat:
|
Er komt even niemand bij me op..
|
2 personen, maar dat gaat vanzelf wel over. Ik moet ze ooit toch een keer tegen komen en dan vereffen ik de rekening wel.
|
Er zijn wel wat mensen die ik bloed-onder-de-nagels-uithalerig vind.. maar echt vijanden zou ik ze niet willen noemen. Of iemand mij als vijand ziet? Hmmm, vast wel, maar dan ook alleen omdat ik zo ontiegelijk sterk ben :)
|
Ja.. vrij veel zelfs.
|
Zover ik weet niet....
|
nee joh...schieten hoeft van mij bij niemand
|
mijn broer en vader:)
|
Zekers Wel dat ik vijanden heb.
Wel 10 of zo. |
beter een goede vijand, als een slechte vriend.
|
ja,
wel een paar.. maar op zich heb ik een hekel aan ruzie, dat ik mensen duidelijk niet mag.. komt dan meestal van de andere kant, waardoor zij dingen bij mij gaan flikken... En daardoor mag ik heb dan ook niet ja, i know klinkt vaag |
ja
|
Ja, en ik ben vast ook een vijand.
|
Mmm niet dat ik weet.
|
k heb wel een paar van die ventjes waar k altijd slaande ruzie mee krijg als k ze zie.....
|
Niet dat ik weet :)
|
Citaat:
|
Nee.
|
twee ja
|
ja
|
een paar
|
Citaat:
Daarmee wordt dus ook meteen duidelijk dat ik geen vijanden heb. Een hele grote vrienden groep heeft mij op een hele lullige manier laten vallen, en eerst wou ik ze eens goed terug pakken, maar ik ben nu wijzer. Zij hebben hun leven, ik de mijne. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |