![]() |
nog anderhalve dag...
...en dan heb ik vakantie.
Afijn, ik ga die tijd lekker relaxed doorbrengen op mn stage, heb ik wel verdiend :) Hoelang moetne jullie nog, of hebben jullie al vakantie? |
wát !? ga je je vakantie doorbrengen op stage?
ik ben gelukkig van mijn stage af over 1.5e dag |
Citaat:
Die anderhalve dag ga ik lekker relaxed doorbrengen :) |
Mijn vakantie is een uur geleden ingegaan.. :cool:
Morgen alleen kerstviering, maar daar ga ik toch niet heen.. |
(Roos)
Mijn vakantie is ook ongeveer ingegaan. Ik moet morgen wel naar school, maar i kheb geen les omdat ik een aantalvergaderingen heb en kerstviering. :) |
Ik heb gewoon geen vakantie
|
Ik heb *NU* vakantie!
|
als je het aan een willekeurige moeder vraagt: "Je hebt altijd vakantie"
:rolleyes: |
Ik moet nog een dagje, maar ik denk niet dat het er heel erg inzit dat ik daar naar toe ga.
|
Mijn vakantie is net begonnen. (y)
|
Ik heb geen vakantie :|
|
Nog 1 uurtje ofzo:o (rapport ophalen)
|
ik heb morgen kerstviering en daar doe ik zelf aan mee, maar ik heb geen lessen meer (y)
|
Ik moet nog door tot vanavnd 21.15 (moet werken) Vanavond begint mijn vakantie dus
|
Vanavond heb ik nog kerstviering, en dan heb ik vakantie :):)
|
nog 1 proefwerk van drie uur
|
Morgen kerstontbijt + Open Podium, geen lessen meer.. En eigenlijk heb ik deze week alleen maandag en dinsdag echt lesgehad, vandaag vrij. :)
|
Vervroegd vakantie, meisje van mijn school is vermoord...
|
Citaat:
|
Het is nu eigenlijk al wel vakantie.
Morgenvroeg op school nog kerstontbijt (waar ik al om 8 uur (!!!!)moet zijn om te helpen smeren :mad: ) Na het kerstontbijt nog wat optreden-dingetjes, en dan is het VAKANTIE!!!!!!!!!!! :):) |
morgen nog 2 uurtjes les en dan blok-vakantie
|
Citaat:
Dan, eindelijk, vakantie. |
Vakantie!
Morgen vrij, eigenlijk nog kerstviering, dat zou dus nog 35 minuten betekenen.. |
Ik heb vakantie en daar ben ik heel erg blij mee!!! :D (y) :D
|
Citaat:
REIE |
Morgen nog vier uur met verkort rooster. Dat houdt dus in dat ik tot 11.25 uur les heb :)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, eigenlijk is de vakantie idd al begonnen :) |
Vandaag sinds 10.45 officiele vakantie!! Laatste examen achter de rus, physica.
Jullie?? |
Ik moet morgen verdomme nog van 0900 tot 1145 tentamen Burgerlijk recht I maken :(
En dan ook nog in januari nog vier tentamens...'t wordt weer een heel ontspannen kerstvakantie :( |
Citaat:
|
Khep nu VAKANTIE!(y)
|
morgen nog naar school toe, geen les (vandaag eigenlijk ook niet echt les)
|
ik heb sinds maandagmiddag om 12 uur vakantie :p
|
Vanaf gisteren vakantie. :)
|
Morgen tot twaalf uur, waarvan 2 uur les en 1 uurtje musical met Annika.. :D :o
|
Morgen is mijn laatste dag, ik heb nog wel lessen maar ik ben wat vroeger uit dan normaal.
|
morgen laatste dagje, 12 uur uit!
|
ik heb sinds 2,5 uur vakantie :)
|
morgen om half vier
|
Citaat:
interpreteerd staat eigenlijk inderdaad ook niet echt zo nou ik er beter naar kijk, maar ik keek er neit echt naar ...lopen veel leuke meiden langs op mijn stageplek die mijn aandacht afleiden :D |
Citaat:
Die tijd wijst wel degelijk terug op 'vakantie'. |
ik heb morgen een kerstontbijt en dan heb ik vanaf 11.00 vakantie
|
Ik heb morgen nog een laatste tentamen, daarna staan ze met de auto op mij te wachten om meteen door naar zwitserland te rijden :)
|
Wij hebben morgen van 9 tot 12 een volleybaltoernooi en daarna nog een broodmaaltijd en dan hebben we vakantie
|
Nog een halve dag, 2 uur les, daarna met school naar een museum. Ben ong. 1 uur uit
|
morgen nog 1 dAgje en die heb ik besloten heel relaxt aan me voorbij te laten gaan en dan VAKANTIE!!!!!!!!!!!:d
|
gaat heel stiekempjes.. nou ja niet echt ... al sinds vrijdag niet meer naar school
dit jaar 3 weken kerstvakantie :cool: naja heb ik niet voor gekozen ofzow... |
Citaat:
|
ik heb al een week (sinds vrijdag) vakantie :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |