![]() |
beroemd/bekend
hallo lieve mensen/forummers
mijn ambitie is om bekend of nog liever beroemd te worden. om beroemd of bekend te worden is het noodzakelijk dat men tenminste mn nickname kent. een naam blijft beter hangen als je het opschrijft. zie hier mn vraag: zouden jullie als jullie dit gelezen hebben mn naam in deze topic schrijven/noteren. ik zou dan zo kunnen zien hoeveel mensen mijn naam hebben gezien en hebben gelezen. zo krijg ik naamsbekendheid en zal ik een stap dichter bij mn droom zijn: BEROEMD!!! bijvoorbaat dank (gelieve 1x posten) |
Square
zodus |
We want more , Square !!
We want more , Square !! We want more , Square !! We want more , Square !! We want more , Square !! We want more , Square !! |
waar slaat dit nou weer op. duidelijk geen leven.
maar ja ik doe dit alleen om je een plezier te doen en omdat je het zolief vraagt SQUARE TEVREDEN??! |
haha dies goed. beroemd zijn. maarja je moet toch ergens beginnen, waarom niet dan bij scholieren.
kijk dit is de spirit en om je te steunen: SQUARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
Square, jongen, ik vertaal em zelfs voor je.
Vierkant. Ziezo. |
Citaat:
|
Square
|
Citaat:
|
:rolleyes:
of winkelhaak, ruit |
T lijkt me vreselijk om bekend te zijn. Daar gaat je annonomiteit, overal herkent worden... walg. Maargoed, wat jij wilt ;
SQUARE |
It's hip to be square. ;)
|
Square :rolleyes: :p
|
H
|
Citaat:
:cool: BEDANK LIEVE MENSEN, IK ZAL JULLIE ALLEMAAL OPNOEMEN TIJDENS MIJN AWARD UITREIKINGEN, IK ZAL JULLIE NOOIT VERGETEN, DOOR JULLIE ZAL IK GROOT WORDEN, WAT BEN IK ZONDER JULLIE NOGMAALS BEDANK :cool: :cool: (ga gerusverder met het noteren van mijn naam) |
Vooruit omdat ik me verveel ;) :
SQUARE |
SQUARE :rolleyes:
Zo, dit was goed voor jou 'bekendheid' Dit is goed voor mijn aantal posts.. :rolleyes: |
jeej
Square |
sorry... geen zin in :o
|
Ik verpest het natuurlijk ik stem op me zelf omdat ik van plan ben om 2 wereld records te verbreken.
1 ik ga proberen 5 liter yoghurt in 10 minuten op te eten. 2 ik ga proberen om met 8 slokken surinaamse jenever 200 meter te kunnen lopen zonder te vallen. |
STAND VAN ZAKEN:
LORENZO30 5 STEMMEN :confused: :confused: SQUARE 11 STEMMEN DMINOR 5 STEMMEN SPANNEND |
Het spijt me, Conan... :o
Vrienden? :o :) |
Het spijt mij ook conan
maarre vraagje? waarom mag square wel blijven: is het zijn charme? charisma? avatar? graag antwoord want dit is een beetje dicriminerend even goede vrienden? |
Dit voegt niets toe.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |