![]() |
Stelling over het forum Dating
Stelling: Mensen die veel posten op het forum Dating om aan een vriendin te komen en ingaan op dit soort berichten zijn best wanhopig en kansloos..
|
laat ze toch..
en wie zegt dat ze het ook allemaal serieus menen moeten ze zelf weten |
hoe kansloos ben je dan wel niet als je je over die mensen druk gaat maken..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Het grote "ik quote mezelf" topic :confused:
Gaat nog een rage worden.... :o |
Ach, waarom niet.. wie weet wat je tegenkomt... :)
|
Waarom, heeft leerlingen.com dan een succesvolle datingservice? Wij nog alleen maar een datingforum maar ik heb het idee dat dat niet lang meer zal duren (ook een datingservice bijvoorbeeld).
|
Je weet inderdaad maar nooit wat je tegenkomt, je kunt het altijd proberen toch?
Ik kan me goed voorstellen dat mensen zo denken.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
laat ze lekker... als je geen zin hebt om die dingen te lezen, lees je ze toch niet? probleem opgelost :)
|
Citaat:
|
Ja, en? Like I care. :\
|
Citaat:
|
*grin* Anders is even niemand het met je trieste stelling eens. :D
|
t kan volgens mij best werken....
happy happy joy joy |
Heb het ook wel eens geprobeerd hoor, maar gewoon omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad en die best wel wil hebben :) maja dates via i-net lopen over het algemeen toch op nix uit. Bovendien wil ik iemand die bij me in de buurt woont.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen die NIET op het dating forum komen in en de kroeg gaan rondhangen zijn soms nog
200% KANSLOZER |
Citaat:
|
Citaat:
tsss...:rolleyes: |
Citaat:
mar. Kan me nie zoveel boeien wat mensen doen en laten. Van mijn part gaan ze daten om elkaar op te eten. Zolang ik er niet aan mee hoef te doen is het mij best. |
Citaat:
|
Citaat:
|
neeh hoor, :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |