![]() |
Wat ik je wilde zeggen
Toen je daar zat
(oude kleren, lieve lach je haren half voor je gezicht twijfel in je ogen) kwam de waarheid aan het licht. Want jij voelde wat ik voelde heel even dacht jij wat ik dacht (het komt wel goed) de houvast in de stilte maar ook onzekerheid en kracht. Toen ik daar zat (vol gedachten, is dit echt? ik hoor mijn leven in jouw woorden) wou ik je zeggen alles wat tussen haakjes staat heel eerlijk en oprecht. |
Moojj:) Goed omschreven, leest fijn weg.:)
|
ik vind dit echt een heel mooi gedicht.. origineel en gewoon 'eerlijk' geschreven!
|
Tenks :)
|
apart vindingrijk en zeker geen slecht gedicht
zeer leuk gevonden eigenlijk 2 gedichten in elkaar gewoven :D zeker leuk gedaan kusselsSS d |
Een echte delicatesse!
Je hebt echt een aparte stijl van schrijven. Vooral dat schrijven tussen haakjes geeft er een aparte (bijna denkende) stijl aan... k= Flip |
Leuk gedaan hoor! leest makkelijk
|
heel erg mooi en apart deze! wow
deze doet echt iets met me, heel mooi gedaan en origineel, het past gewoon precies in elkaar... |
Haha zie je wel je bent gewoon wel heel erg in LOVE! (nou alleen die vriendin nog... :( :mad: ) Meis dees vinnik echt SUPER! En ja vooral dat eerste stukje ;)
kusje ikke |
Citaat:
Heb morgen nog een verhaal voor je, laten we maar flink gaan feesten in Belgie, wordt dit weekend toch nog leuk ;) XXXX Fan |
Sterk gedicht!
De vorm vind ik erg goed en vooral de regel "(het komt wel goed)" maakt het heel sterk! Liefs, Caroline |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |