![]() |
Hoeveel geld geef jij gemiddeld uit in een week???
Ik geef ongeveer (wel samen met mijn virend) zonder eten € 100,- uit soms meer soms minder... :) :eek:
|
5 gulden
|
zeer weinig...
20 euro... aan eten... misschien iets meer... |
ik weet het niet precies 6 of 7 euro ofzo? uitgaan ofzo en af en toe wat anders geen eten (nja school mars enzo) maaar ook cadeautjes verjaaardagen enzo
eigenlijk verschillend denk wel tussen 0 en 25 euro laaaaaatst x 35 euro in weekend vodn ik veel |
Dast valt allemaal best mee jah! (y) ;)
|
Eén-vierde van mijn salaris. ;) :o
|
denk 5 euro ofzo
|
LIgt echt aan de week..
ik gok op gemiddeld 10 euro... |
5 a 10 euro aan eten
5 a 10 euro aan bier 10 a 30 euro aan cd's dat zijn de vaste kosten |
woww, ik dacht dat ik niet al te veel uitgaf, maar nu zag ik dat ik in de laatste maand van 500 euro naar 70 euro was gegaan :o het leven van een ruige (jahaaa :p) student gaat niet over rozen, maar over euro's (n)
|
20 Euro per week, zo ongeveer!
|
Nou...niets
Tenzij je mijn college-geld meerekent dat automatisch afgetrokken wordt dat plus mijn stu-fi maakt dat ik ongeveer -150 euro uitgeef per maand [kortom iedere week 40 euro verdien] |
Gemiddeld € 220,- per week denk ik.
|
Citaat:
|
hm.. kkrijg zo ongeveer 40-50 euro perweek, die ik dan tegen de vrijdagnacht zeker uitgegeven heb. Als ik ook de zaterdag uitga, dan 10 of 15 meer.
Maar was er een paar weken geleden ook zo geen topic als "met hoeveel kom je rond op een maand?" |
tussen 10 en 15 euro.. tsjahh, ik heb gewoon te weinig te besteden..
|
*woont op zichzelf*
Ik hou het sinds een paar weken bij en het verschilt heel erg. Soms iets van 100 euro, soms 30. Gemiddeld 60 euro ofzo denk ik? |
Verschilt met wat ik koop.
Soms koop ik in één week voor 300 euro aan kleding... Soms koop ik helemaal niks. |
ongeveer 60 euro
|
Met uitgaan en gewoon dagelijkse dingetjes ongeveer 40 euro. Kleding enzo tel ik dan niet mee, dat komt er af en toe bij.
|
Verschilt (logisch).
Nutteloos topic IMHO. |
Nou ik herken anders geen van bovenstaande dingen!
|
Van 0-250 euro
|
Verschilt idd heel erg, maar vooral in december veel aan kadoos enzo....tjaah verder zover mijn rekening het toelaat..
|
tussen de 5 en 10 euro denk ik.
|
hmm zou het niet precies weten, maar ik denk een eurootje of 100 gemiddeld, excl. huur/collegegeld/verzekeringzooi
|
Citaat:
ik goh .. 50, 60 euro schat ik zo.. of meer misschien nog wel. Maarja, dat is dus dan ook alles (uitgaan, kleding, cd's, nutteloze dingen, etc) .. |
n euro of 40 per week.
|
Geen idee, teveel iig wel :/
|
100 euro. veel aan eten en uit gaan
|
Met vaste maandlasten verdeeld in vier delen, denk ik ruim €200,-, 'k denk wel €250,-. Ik moet ook huur, GEB, telefoon, adsl enz. betalen, dus ja. ;)
|
Niets :o
|
70 a 80 euro....
|
Soms niks, dan heb ik niks nodig..
En als ik kleren koop niet meer dan 150 euro. Ik ben niet zo'n gelduitgever. |
voor het uitgaan ong. 20 euro, als ik die week ook nog kleren ga kopen dan rond de 150 euro, ik koop ongeveer 1 keer in de maand iets nieuws, als ik echt ga stadten (dwz van 's middags 12 tot 's avonds 7 uur) kunnen de bedragen hoog oplopen :o
Owja, en dan nog make-up, deo, dagcreme en dat soort dingen, ben ik gemiddeld 5 euro in de week kwijt denk ik. |
Heel weinig, € 35 of zo, alleen maar aan de zaterdagavond: ZUIPUHUH! :D (y) ;)
En heel soms nog € 20 aan een CD, opwaardeerkaart of computerspel, maar das heel sporadisch. |
0 - 40€ / week
|
3 euro?:p
|
ik denk 20 euro voor sam
en 15 voor mezelf. |
65 euro per week zoiets..
|
8 euro per week voor alleen eten :P :eek:
|
Meer dan ik eigenlijk heb...
Zo'n 15-50 euro denk ik, verschilt heel erg. |
Ik zal het eens bijhouden. Iig €3.25 per dag aan sigaretten (shame, shame)...
|
50€ daar zit eten ook in. kleren heb ik ni meegeteld, want dat koop ik ni elke week he
|
20 aan uitgaan
5 aan eten maar soms wat meer als ik nieuwe kleding koop enz |
eehm... €20 denk ik, aangezien ik per maand al €45 aan buskaart betaal
|
denk 20-30 euro... soms zijn er uitschieters naar boven, naar beneden komt bijna nooit voor :o
|
100 - 200 euro :(
ik kan niet zo goed met geld om gaan |
€ 5,- / € 10,- aan reizen (trein)
€ 2,50 aan eten alleen als ik echt ga winkelen wordt dat wel een stuk meer :o |
Een euro of 50 denk ik, alles bij elkaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |