![]() |
je inlognaam
Hoe kom je op het idee van deze (van scholieren) inlognaam.??
-->ik zelf wilde gratis smsjes op zo'n site. Maar je moest je eerst aanmelden. En ik wist geen naam. Dus ik d8.. ik word af en toe weleens Charly genoemd.. Maar dat vind ik niet zo leuk, dus als achternaam 'not' :p Jajaja, heel vaag.. Maar die had ik hier dus ook maar gebruikt omdat ik niets kon verzinnen |
is me omgedraaide achternaam
|
ik wilde een nieuwe
maar had geen inspiratie zoiets :confused: |
Courage- Meeste van jullie kennen hem al ( tekenfilms ) cartoon. Word ook "Bange hondje genoemd" Ik vond die cartoon wel grappig vandaar die naam. :)
|
als gevolg van een gigantisch gebrek aan inspiratie :)
|
je moet toch wat he
|
Bla spreek m'n naam maar snel uit (gerlo) .. en ach. lekker loos ofzo..
Voodoo glow skulls vond ik een tijdje geleden erg vet.. beetje combo dus :) |
Gejat. :p
|
dunno
|
m'n achternaam is verseput.....vond hem leuker in het engels
|
geen commentaar :o
|
Van een geweldige cd en nummer. ;)
|
gebrek aan inspiratie en het perongeluk ophebben van Jiskefet ofzo
|
hehe, kriminalpolizei :p
|
euh.. :o jah.. zit een hele geschiedenis achter :)
|
Altijd aan mijn nick geweest... in de zin van wauwelen, ouwhehoeren en lullen. :p
|
ik vin dees inlognaam echt errug...maarre ik had eerst een ander msnadres en daar zat ook iets in van supergirl enzow...nu heb ik weer es een ander meeladres hoor :o
en tsjah kheb deze naam ook al echt onwijs lang op scholieren...ennuh die *..* (sterretjuhsz dr tussen dusz) heb ik dr tussen gedaan omdat ie al bestond ofzow :s ...maar ach..lol |
ik heb gewoon mn voornaam gebruikt..
|
matice = matthijs
|
figuurtje van KOF
Ik vond haar wel :cool: |
Tja, ik moest een schuilnaam hebben...
Toen ging ik nadenken over hoe ik als persoon op dit forum over wou komen. En toen kwam als vanzelf deze naam bovendrijven... EN NEE, MONRATH HEEFT VERDER ALS NAAM GEEN ENKELE BETEKENIS!!! |
Gewoon, omdat ik Mr.Oizo een geinig beestje vond :D
|
besgrijft een bezigheid waar ik me nogal vaak in verlies :D
|
Soort roepnaam af en toe...
|
ik ben blont ;)
|
Ik heb te veel bijnamen daarvoor deze.
|
Ik heb erwtensoep ooit eens ergens verkeert geschreven (als ertensoep dus) en daar begon iedereen over te zeiken, toen is het een soort roepnaam is geworden.
Eigenlijk vind ik championnensoep veel lekkerder... |
omdat Zaagmanz de week doorzaagt :eek:
|
de mijne spreekt voor zichzelf :)
|
mijn naam in het 'tolkien-elfs' :)
|
initialen..
|
Ik ben altijd en overal Morgan online.... behalve op de msn :p
|
Ik had graag Marlies geheten. Via het forum kan ik toch nog een beetje zo heten.
|
Ik wilde graag een beetje een lange naam, en dan een liedje, dus ik heb gewoon mijn cd's bekeken op leuke titels. En ik ben nogal een dromertje, dus vandaar :)
|
Tis me eigen naam en ik hou niet zo van dat moeilijke gedoe. Heb btw wel me naam laten veranderen door een beheerder toenertijd, kon ik mooi me aantal posts houden aangezien je er toen een minimum aantal nodig had voor een sig.
|
mn opa dacht vaak dat ik zo heette (hij was heel dement)
en hij noemde me dus ook vaak zo en deze naam had ik een x aangemaakt toen ik net van mn opa terug was dus :) |
Citaat:
met de nadruk op de laatste zin graag :) |
(S)
Oke, nu ga ik jullie een geheimpje vertellen ;). Ik kwam hier eigelijk om vet die mensen op Mystiek te irriteren (daar postte een vriendin van me altijd), maar het bleek later op het forum zó leuk te zijn, dat ik sinds die 2 jaar geleden niet meer ben weggegaan. Nu zit ik met Lianne, Roos en Ninh onder deze account (y). |
euh...
|
ik wil graag dreads laten groeien...maar ja, door bepaalde omstandigheden kan dit niet *snik*
|
Ciao=hallo
Che=vriend Hallo vriend dus, met een kleine verwijzing naar Ernesto 'Che' Guevara |
1 ik word soms mart/martje genoemd
2 mn echte naam kon niet meer en die hoofdletters.....pure verveling |
ik had trek in wat lekkers :rolleyes:
|
Citaat:
En dat doe ik nu soms nog :D Maar die nick had ik al veel langer, van de tijd dat er bij mij op zolder nog LANs werden georganiseerd waartijdens heerlijk de hele dag in Duke Nukem 3D en Red Alert tegen elkaar werd gehakt :cool: |
ooit es ergens in een boek gelezen...
|
Hehe, hoe ik aan mn naam kom? Tsja, lees maar mijn homepage, ik ben vliegtuiggek.... :)
|
nou, ik vind 3rd Rock from the Sun een briljante comedy dus vandaar!
isse simpel :D |
Van n plaatske :P
|
komt de uitleg weer :)
is mijn 2e nick, eerste op dit forum eerder had ik black eye als nick, maar er waren mensen die mij graagt zwart maakten, dus heb ik daarvan gemaakt WolterB (T.A.F.K.A.B.E) waarbij ik dat laatste bij aanmelding op dit forum weg heb gehaald |
Dminor, akkoord, muziek!
Muziek en liefde zijn de vleugels van de ziel, althans: van mijn ziel. Goeie combi van letters om te zien, vind ik. Was ook een eerste reflex toen ik ging Bubbledroppen, trouwens. :p Verder zou ik liefde niet in één naam kunnen samenvatten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |