![]() |
Stelling...
Mensen die zelfs op kerst niet weg kunnen blijven van het forum hebben geen leven :D.
Waar of niet, zo ja, verzin een goed excuus waarom je toch een leven hebt ;):p |
nee natuurlijk heb ik geen leven :p
|
Ik heb oowk geen leven.....
nouja mZZl |
Hihi.... Leuke stelling...
Bij mij gaat hij niet echt op, want ik kom hier niet elke dag. Oké, wel bijna elke dag, maar gisteren ben ik bijvoorbeeld niet geweest. Ik computer wel elke dag, maar dat is voornamelijk omdat ik een internetrelatie heb... Heb je een leven als je zoveel tijd achter de computer doorbrengt? Als je elke dag op dit forum zit? Ik denk van wel, maar het is wel een bijzonder saai en eenzijdig leven....... |
Juist tijdens kerst ! Niks te doen, winkels dicht, rotweer, iedereen is op familiebezoek.. Dat noem ik geen leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou je dan geen leven hebben? Sat ik hier ongeveer 3 keer per dag komt hoeft toch niet te betekenen dat ik geen leven heb?
|
ik zit hier elke dag een aantal keer op dit forum maar ik heb wel vrienden en ik zit echt neit de hele dadg achter de pjoeter dus k ebm het niet echt eens met de stelling
|
:D
Mwoah, heb gister al kerst gevierd, en als er dan toch niets anders te doen is.. :o |
Citaat:
|
ach ik zal het maar meteen toegeven dan ;)
|
Ik voel nog een hartslag...
|
ach, valt wel mee
dit is eigenlijk net als mail chekken voor mij :o, doe ik ook meerdere keren per dag en als ik geen tijd of zin heb laat ik het ook gewoon voor wat het is edit: het is dus absoluut niet dat k geen leven heb ofzo, ik zit hier heus niet de hele dag naar mn monitor te staren, in de vakantie is t wel wat meer dan gewoonlijk, maar als er visite is doe ik dit natuurlijk niet. verder heb ik genoeg andere dingen te doen dan computeren, alleen in de winter is het doen van bepaalde dingen iets moeilijker vanwege het weer enzo. |
Ik kom bij Kerst nog wel op het forum, maar om nou te zeggen dat ik geen leven heb. Ik ga toch nog naar familie enzo :).
|
Oneens! :p
|
:confused: kerst 'vieren' we alleen savonds een beetje, waarom zou je dan niet mogen forummen..
|
Bwah, je hoeft niet de hele dag bij je familie te zitten, ff computeren moet kunnen
|
(Roos)
Denk maar dat ik de hele dag beneden thee ga zitten drinken.... |
Ik ben juist met kerst bij me ouders. Daar heb ik internet. Op me kamer niet.
En nu verveel ik me ff, en hebben we net lekker gegeten. Me paatje wast af en me moeder en zusje zitten op de bank. Kan ik ff surfen. |
Kerst is bij ons niet anders dan andere dagen. Gisteren zijn we op visite geweest, maar anders had ik net als altijd voor de computer gehangen. Vandaag was geweldig: familie het huis uit!! (y) :D
|
Oneens, kerst is voor sommige mensen saaier dan andere dagen.
|
Ben student en heb nooit computer, zit nu thuis en het is vakantie en ik heb wel een computer. Goh wat zal ik eens gaan doen???
|
Citaat:
|
Citaat:
Vrienden, familie, kennissen etc. bezoek je, lijkt mij, sowieso wel op regelmatige basis en dat hoeft dus niet perse op kerst. En dus kan je nog wel een leven hebben als je dit forum op kerst bezoekt. ;) |
Citaat:
Er zijn ook nog mensen die geen kerst vieren :p |
kvind het wel meevallen, juist met kerst na een middag op visite geweest te zijn bij mn oma is het wel es tijd voor ontspanning :o :D
|
waar
of ze hebben gewoon een hekel aan dat kerst-gedoe |
*lol*
serieus: Kerst moet je doorbrengen met vrienden, familie! Niet internetten, want dan ben je wereldvreemd :o |
Fijn, zo'n arrogant egoboostende stelling. :)
|
ik had ( volgens een zeer obscure definitie) al geen leven
maar ik ben met de kerstdagen niet op het forum geweest, ik ...heb gewerkt :D |
Optima leer me nog eens paar moeilijke woorden
|
Dat hangt er nou maar net vanaf hoe jij kerst viert he.. als je nou met kerst op het forum zit en de rest van het jaar niet tsjaa en als je dan al vaak op het forum zit betekend het niet dat je geen leven heb... behalve al je natuurlijk de hele dag op het forum zit natuurlijk
|
Ze hebben een leven, en een internet connectie bij vrienden... :D
|
wie wil er nou een leven? Veel te veel zorgen en drukte :D
|
de VLUCHT VOOR KERST
ik kan er goed inkomen heeft niks met leven, alles hypocritisme te maken. |
disagree kerst sucks ik heb ook niets gedaan met kerst maar ook niet op het forum gezeten
|
Nope, opeens, bullshit
|
en als je in de eerste paar minuten van een nieuw jaar een topic opent hier? :rolleyes:
|
Citaat:
Maar ik zou nooit middernacht hier gaan forummen, hoor! Zo levend ben ik nog net wel :) Maar uiteindelijk moet iedereen maar zelf weten wat ie doet, nietwaar? |
Citaat:
|
nietwaar
kerst is gewoon iets saais waar je verplicht thuis moet zitten, en je jezelf helemaal kapot verveelt, en het enigste wat je kan doen is internetten (of alle verhalen van je oma voor de 5e keer aanhoren ;)) |
Citaat:
|
ik kon niet eens forummen want m'n papa had de router verstopt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je niet kan wegblijven van het forum heb je inderdaad geen leven. Dat heet namelijk verslaafd zijn aan, als je niet zonder iets kunt. Als je verslaafd bent heb je gewoon geen leven. :P Maargoed, ik kan ook zonder. Als ik geen internet tot mijn beschikking heb mis ik het forum niet. Maar waarom zou ik zonder doen? |
Op 0.02 op 1-1-2003 een gelukkig nieuwjaar-topic openen... nee, dan heb je geen leven. Ik ben wel verslaafd, maar zó verslaafd... :p
|
iedereen maakt van kerst een speciale dag. maar ow wat gebeurde er alleen een of andere gast (heel belangrijk voor sommige onder ons) was geboren zo'n 2009 jaar geleden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |