![]() |
Wat zijn jullie tics?
En dan bedoel ik kleine irritante dingetjes...
Nagelbijten, met de benen heen en weer gaan, vaak met een pen tikken... Ik heb zelf een tic om droog te gaan keyboardspelen als ik niet zit te denken aan mijn lieve Annika. |
met mijn vingers op tafel oid tikken :o
|
-vingers op tafel tikken
-pen klikken heel pw lang, lullig vvoor de rest van de klas maar ik word dr rustig van - met mn benen lopen trillen - in mn slaap spastisch doen -gewoon spastisch doen -mn handen krabben -ijsberen |
mouwtjes van shirts goeddoen... schijnt :D
|
Op sjieke auto's tikken/ze aanraken en hopen dat het alarm afgaat.. of dan stiekem hopen dat dat niet gebeurt
ofzo :-s :o |
Ik heb volgens mij geen tics.
Of ik heb ze wel, maar weet dat zelf niet. |
ik zeg altijd blablabla aan het eind van een zin als ik bijvoorbeeld aan het uitleggen ben.
ik tik met mijn pen ik tik met mijn voet, en dan wel de voorkant |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-op mijn horloge kijken
-ijsberen, soms wel een uur lang -en ik schijn vaak aan mijn kin te zitten met mijn rechterhand :o :p |
Citaat:
|
kraken met vingers (wat ik mezelf aan het afleren ben)
ook met andere lichaamsdelen trouwens. kauwgombellen heeel veel klappen |
(Li)
Nagelbijten |
vingers "knakken".
tegen harde dingen stompen om te zien of het zeer doet. van dat ruwe puntjesbeton doet auw. |
Ninh:
Citaat:
|
Vroeger deed ik constant mijn haar naar achter, of achter mijn oren... Blij dat ik 't kort heb laten knippen!! :D
|
Met mijn ring spelen (en kwijtraken, maar wel weer vinden :p ), met m'n haar spelen, kijken hoelaat het is, om me heen kijken alsof ik iemand zoek..
|
dunno (maar ik heb er ongetwijfeld veel)
|
Vingers knakken.
Nagel bijten (sporadisch, was vroeger erger). Neuspeuteren. Vervelend zijn. |
haren plukken is een van mijn tics
|
Knippen met mn vingers (of hoe je dat ook noemt :)) als ik loop. Deuren dicht doen, op slot, weer van t slot af en weer op slot draaien. Tja, het lijkt ook wel soort van dwangneurose. :o Oja en met mn ring spelen.
|
aan sieraden frummelen
|
Citaat:
Heu heu heu daar zou je mee stoppen, nare! :p |
Op tafels tikken, polsen knakken, enkelgewrichten knakken :o
|
Vroeger nagelsbijten, nu afkloppen... Das echt erg! :(
|
Mouwen omslaan, mouwen terugrollen, m'n telefoon grondig onderzoeken, pennen uit elkaar halen...
|
Met mn benen heen en weer gaan,
met mn vingers rammelen, telkens aan mn neus zitten.:o |
ik kan heel moeilijk met mn haden stilzitten
stilzitten voor een lagere tijd is voor mij sowieso al moeilijk :o |
bibberen met mijn been...echt heel irri..
en ja verder weet ik er niet van mezelf. Ik weet er wel nog een van mijn vriend. Die kan het niet hebben als er haren op mijn kleding zitten, dus die loopt me telkens te plukken (ik heb heel dik haar en het is half lang, dus hij heeft veel te doen) |
vingers knakken
|
- Aan mijn wenkbrauw frunniken.
- Ik kan mijn botje bij mijn neus heen en weer halen, knakken. Dat doe ik dus ook constant. Sja :p |
Citaat:
|
als ik een fles dichtdoe hou ik hem altijd even op zijn kop om te kijken of ie goed dicht zit. doek altijd en soms zelfs onbewust.
|
- Met pen tikken
- Op pennen kauwen - De hele tijd Hans Teeuwen nadoen :D (y) |
met m'n tenen met muziek meetikken, soms ook met m'n handen
|
:eek: :p heel irri naar andere mensen staren, die worden er erg nerveus van :p :eek:
|
^ dit hierboven heeft een vriendin van mij ook, dat staren, echt superirritant!
Ik trek soms met m'n ogen, om m'n lenzen goed te doen of zo.. ja slaat nergens op. Ik kan ook nooit stilzitten, zit altijd met een voet te wiebelen of met vingers te tikken.. en ik zit ook altijd te neurien. |
tikken en stampen
me been omhoog houden en nagelbijten (zucht) |
- ik moet altijd iets in me handen hebben
- m'n haar achter m'n oren doen doe ik ook altijd :D - ik kauw op m'n vingers, dus niet op m'n nagels maar daarnaast... |
Citaat:
|
M'n haar achter me oren doen, en op m'n horloge kijken terwijl ik een minuut daarvoor ook al gekeken had. En aan m'n sieraden frummelen, heen en weer schuiven enzo. En aan me kleren zitten, rechttrekken of me armen in me mouwen trekken. Ow..en nog een...:o ik ga altijd in me ooghoeken wrijven om die zwarte slapertjes (door me oogpotlood) weg te wrijven, doe ik om de paar minuten, maar dat doe ik altijd ook als ik geen make-up heb...omdat ik het zo gewend ben...
|
met één been, irritant trillen. Wat dan vanzelf gaat.
Aan m'n gezicht jeuken, terwijl ik helemaal geen jeuk heb, vooral als i me ergens geen houding weet te geven. |
lipvelletjes trekken (:mad: (n))
|
Mijn vingers langs elkaar wrijven, en ik kijk soms of mijn lenzen nog goed zitten, met mijn vingers. Dan zit ik met mijn vingers in mijn ogen en dat ziet er tja euh... bizar uit.
En ik ben best wel lichtgelovig, maar dat is geen tik geloof ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn rechterarm strekken en dan net iets té ver :o
rare tic |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58. |