![]() |
Heb jij een DVD-speler?
Ooit zal de DVD de VHS overgenomen hebben, wie van jullie werkt er nu al aan mee? :D
Ik heb er 1 sinds vorige week. Heb: -Bad Boys -Donnie Brasco -Terminator 2 : special edition -Van wilder -LOTR : special edition Mensen nog aanraders? |
Ik wou dat ik er een had.
Neu, ik heb geen aanraders. |
aanrader:
- Trainspotting (verveelt nooit) ik heb een dvd ding op mn pc.. maar ga misschien nog 1 'gewone' kopen. Mijn vader wil er pas 1 als die met opnamefunctie enzo goedkoper worden :D |
ja, in m'n pc :)
erm, Monty python, eigenlijk gewoon alle films die goed zijn, zijn ook goed op DVD :p |
Citaat:
Ik ken hem alleen niet, dus twijfelde. Wel een aanrader dus? |
mn ouders hebben er 1 hier thuis, en op kamers zit er een in mn laptop..
|
Ja, ik heb 'n heerlijke Sony.
Aanraders zijn: - The Godfather DVD Collection (5cd), - The Silence Of The Lambs / Hannibal Boxset (4cd), - The Usual Suspects Special Edition (2cd), - Paul McCartney - Live At The Cavern Club, - Pulp Fiction, - The Last Waltz, - Se7en Special Edition (2cd), e.v.a. |
Mn vader.
|
helaas, nee
|
ja, wij hebben zelfs een hele thuisbioscoop :D
|
We hebben hier 1 standalone en 3 DVD spelers in verschillende PC's zitten.
Onderhand best een grote verzameling films maar de beste zijn imo The Rock Snatch The Matrix The 6th Sense Lord of the Rings Special Edition Face Off '24' Boxed Set Band of Brothers Boxed Set |
nope :(
|
Ik heb een DVD-speler op m'n CD-rom zitten, en 15 films.
Het is alleen minder relaxt om van je bureuastoel een film te gaan kijken :( Binnenkort krijgen we 1 voor in de woonkamer (y) |
Mijn vader heeft er één en ik heb er 1 in mijn pc. Verder ben ik de eigenaar van welgetelt 1 film op DVD, namelijk: Lord of the Rings The fellowship og the ring. Dan wel die met 4 DVD's.
|
Ik heb er een op de computer. Ik heb maar 1 dvd, Chocolat, ik heb hem alleen nog niet gezien. Het schijnt wel een leuke film te zijn en er staat ook veel extra´s op. (dat is altijd leuk :) )
|
wij hebben een dvd-speler, en we hebben dan de Matrix geloof ik, en allemaal concerten op dvd van mijn ouders, verder niets :)
|
(Li)
Ja, we hebben een dvdspeler. Hans Teeuwen- trui Mickey blue eyes She's all that The game The beach Notting hill Veel muziekdvd's enz.. |
Helaas niet..
|
wij hebben een dvd-speler, maar geen dvd's. we huren wel vaak, maar mn broertje moet nog uitvinden hoe hij mp3 om kan zetten zodat ie in de dvd-speler kan :confused: naja
|
Ik heb wel een dvd-speler in m'n comp, maar 'k heb er nog nooit iets mee gedaan.
|
op m'n compu maar dies kapot
kheb btw wel 4 dvd's :/ (nooit gezien dus...) |
Eén in mijn computer, een Aopen 12 speed.
Met de DVD's: - Akira - Donnie Brasco - Wag The Dog - Tokyo Decadence |
Yep, alleen hebben wij niet zoveel DVD's :/
|
yep..
en ik ga niet opnoemen welke films ik heb.. ik weet dat niet eens :o 100+ films ofzo :eek: :( kost veel te veel geld zo'n dvd speler ;) maarja... het blijft mooi :D |
Ja, een Pioneer thuisbioscoop.
Verder zit er 1tje in me PC, maar die gebruik ik haast niet. Kijk liever beneden; groter beeld+beter geluid :) Ik heb ook nog wat dvd's gekregen, maar weet niet welke precies. Ik huur ze dan ook altijd... |
Ninh:
Ja, wij hebben er zelfs 5, overal wel eentje dus behalve op de plee, maar daar moet verandering in komen binnenkort imho ;). Ik heb zelf een ps2 op m'n kamer die als dvd-speler dient ;) Dvd's die ik ZELF heb: - Austin Powers 3: Goldmember (import) - Minority Report (import) - Sum of all Fears (import) - Keizer Kuzco - 51st state - Forest Gump - The Matrix - The One - The enemy's gate - The Others - Donnie Darko (import) - Dude! where's my car? - American pie 1 & 2 - Dogma - Veel jay & silent bob dvd's - Starwars trilogie + episode 1 + 2 - Notting Hill - Bridget Jones Diary - Rush Hour 1+2 - Veel muziek dvd's van oa RHCP, moby, the corrs enz... |
wij hebben er een 1 en we kregen er 3 gratis dvd`s bij:
devil`s advocate lethal weapon (hmmz misschien fout geschreven maar wat wil je op dit tijdstip) en nog een slechte actie film |
Alleen in de computer. :)
|
jep, m'n cd-speler was kapot dus die heb ik vervangen door een dvd-speler :)
[edit]en ja, in de pjoeter ook eentje, maar die heb ik precies 1 keer gebruikt :o [/edit] mijn dvd's? das allemaal muziek (ac/dc, woodstock, rolling stones, freddy mercury etc etc etc) |
Citaat:
|
We hebben er nu één, best een 'simpel' ding, die hebben we nu 3 maandjes ofzo, maar we krijgen nu binnekort een nieuwe maar dan ook met dolby surround-boxen
|
wij hebben dr één in de computer zitten
|
2 computers met dvd speler, en 1 voor op de televisie :)
Welke dvd's we hebben? geen flauw idee. We huren meestal. |
Een DVD ROM speler in mijn computer.
Ik wil ook nog eens een tv-out uitbreiding in mijn computer zetten zodat ik de DVD's op mijn tv kan kijken. Niet om echt te kijken, maar gewoon om te hebben, zie zien dat het kan, gewoon leuk :D:P Net zoals die roze big van Shock en die domijnnaam die ik aangevraagd heb :D |
wij hebben dr 1
koop de feyenoord dvd van vorig seizoen:p |
Citaat:
Aanraders: - De serie The Sopranos: meesterwerkje - De serie Band of Brothers: ook super en, naar mijn mening, beter dan Saving private ryan -Snatch :D - Lock Stock and to smoking barrels Dit vind ik allemaal super :) |
Ehh, 1 in een PC, en ik heb mijn PS2 altijd nog.
Aanraders zijn Sleepy Hollow,The Matrix en Gladiator |
Citaat:
Sopranos moet ik zeker op DVD hebben, alle 4 seizoenen! |
Alleen een DVD speler op de PC.
|
En geen aanraders overigens.
|
Ja we hebben er sinds kort ook eentje.
films: The sixth sense Monsters INC :D Amélie (y) Asterix de Galliër |
Citaat:
Ik heb nu heel seizoen 1, 2 ben ik nog niet echt tegengekomen(?). Drie weer wel... |
Citaat:
|
in mijn pc zit er 1 maja....
ik probeer mijn ouders al zolang een dvd speler aan te smeren maar ze willen er niet aan geloven omdat mijn moeder dan geen soaps meer op kan nemen!! echt erg gewoon maja komt wel goed met de tijd hehe |
Citaat:
|
Citaat:
Vriend van mij doet dat wel (zit in die scene), dus ik kan alles krijgen op DVD :D Moet even achter de sopranos gaan! |
neen :p
|
Ja, maar gebruik hem nooit :D interesseer me niet voor films.
|
Citaat:
|
in de computer wel
maar ik gebruik hem nooit :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |