![]() |
Wat een ";" al kan uitmaken...
Ik wilde dus een php script invoegen in een ander php script met deze code:
PHP-code:
PHP-code:
zucht...achja. Ik ben ook maar een mens :D Hebben jullie ook weleens zulke dingen? :rolleyes: |
:confused:
|
Je verward een " met een ;...
:) |
Dit is DK, niet onzin of S&M ;)
|
Citaat:
:D:p Citaat:
:D:P |
Citaat:
Hmm.. Ik heb weleens dat ik 'scr' type in plaats van 'src' :o |
lekker boeiend :rolleyes:
|
Citaat:
waar gaaaaat het over? :\ :o |
Citaat:
|
ik begrijp je ergernis. Het is zoiets kleins en simpels dat je er overheen blijft lezen tot je erachter komt en je super boos bent dat het maar zo'n klein dingetje was!!
|
Citaat:
Citaat:
|
Ninh:
Een simpele parse error, goed naar je error report lezen meneertje :P, dan was je er binnen 2 sec uit :). De error geeft namelijk ook de lijn nummer aan, waar hij een ; verwacht. Hopelijk gebruik je dan ook nog een editor die de lijn nummers automatisch in de kant laat zien. |
dagelijks :confused:
|
Citaat:
notepad...lol :D Moet me er nog eens toe bewegen om een iets geavanceerdere editor te insteleren :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
omfg :D
|
Citaat:
|
Citaat:
:( |
coding is hard knock life :cool:
|
Oh.
|
woehoe
|
In het K3-forum heb je de kans om alles over K3 te lezen en zelf neer te pennen. Om mee te doen aan het forum moet je inloggen met je Webclub-login en -paswoord.
Je kan lid worden van de webclub door in deze site te klikken op Webclub en je gegevens in te geven. Lid worden van de Webclub is volledig gratis. Jouw gegevens worden ook strikt persoonlijk behandeld. Als je lid wordt van de Webclub kan je je inschrijven voor nieuwsbrieven van K3 maar het hoeft niet. Je kan ook gewoon lid worden zonder dat er verder iets met jouw gegevens gedaan wordt. De keuze is aan jou. http://users.skynet.be/k3/images/cd03ak/ak01.JPG Er zijn wel enkele regels in het K3-forum. Schunnige woorden kunnen niet ! Als je toch een vies woord gebruikt, wordt je mail geweigerd. Alle reclame en spam wordt verwijderd. Bezoekers van het forum die regelmatig zondigen tegen deze regels kunnen de toegang geweigerd worden. De webmaster leest mee, dus hou het net ! Als K3 zelf reageert op een boodschap dan staat de boodschap steeds in het paars. Dus, alleen de paarse boodschapjes zijn de enige, echte K3-reacties ! Verder raden we jou ook aan geen persoonlijke gegevens zoals je adres en e-mailadres door te geven via het forum. http://websitemaker.kennisnet.nl/k3-...9983/39422.jpg |
hm leuk forum ;)
|
Citaat:
Ga ergens anders spammen! |
Citaat:
alsof dit topic ergens op slaat :rolleyes: |
Citaat:
Afijn, als je zo graag over k3 wil posten, maak dan gewoon een eigen topic en ga mijnes niet ver*****en |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PHP-code:
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Alles beter dan k3 zeg ik dan maar :P
|
Citaat:
de smileys in je eerste post laten zien dat jezelf ook best weet dat je nu uit je nek zit te lullen |
Citaat:
|
Ik vind het op dit moment echt gezellig in de kantine (y)
|
Citaat:
Die smiles waren er omdat ik gelijk had en jij ongelijk! :D :p |
Citaat:
:) |
Citaat:
-kussie van mij voor jou- gezellig he, zelf kussende mensen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
kleffe boel hier..
|
Citaat:
zulen wij ook ff?? ;) |
Ik vergat een keer een } in een stukje code, mailde daardoor teveel mensen in 't Fotoboek, kreeg een klacht bij @Home en werd 3 dagen afgesloten.
Zo zie je maar, kijk altijd 10x je code over voor je iets cruciaals uitvoert :) |
Citaat:
dank je voor het aanbod, maar liever niet ;) bij sommige andere forummertjes zou ik het niet afslaan btw ;) |
Lijkt me een standaard natuurkundehuiswerkprobleem.
|
Citaat:
Idd, datis best belangrijk...en dan nog merk je niet dat je een ";" of "}" mist :D |
Citaat:
Heeft wneiig met natuurkunde te maken en ook niet met huiswerk :confused: :rolleyes: |
uhm, nee dat heb ik nou nooit :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |