![]() |
Zijn hier Warhammer40k Spelers ???
Lees de titel.
|
Wasdat? :o
|
Ehm.. :confused:
Ik iig niet. :o :) |
Citaat:
|
nope lijkt me te ingewikkeld
|
en als ze dr zijn, wat dan??????
ik ken het iig niet |
nee, en nu?
|
Ik heb ooit wat Eldar gehad... Nooit echt serieus gespeeld.
|
ooit paar spacemarines gekocht en paar terminators :-) warhammer gewoon heb ik wel serieus gespeeld, maar nu ook niet meer :-)
|
nee
en hier: wat niet is, zal ook nooit komen lees een boek |
Citaat:
Ik zeg toch ook niet tegen jou ga paardrijden (al zou dat misschien niet eens zo gek zijn). |
Maar wat is t nou? T is wel n heel vaag iets.....
|
Ik ken het, een vriend van mij heeft me ooit ingeleid. Ik heb een boek met alle spelregels en een paar proefmodellen gekregen. Helaas nooit mee verder gegaan. Alhoewel, helaas... het klinkt mij allemaal Chinees in de oren en hij doet alsof het allemaal echt is... Hij gelooft ook in the Emperor enzo.. :(
|
Zegt me absoluut niets, dus ik iig niet!
|
Jups , fanatiek Warhammer 40.000 speler
8,700P Chaos,Khorne WE En mja , voordat Faery gaat reply'n IK BEN GEEN POWERGAMER U#@)(*&@!(*&!@$(*&!@$ Empire hund. :-P |
Pfffft meet my stepbrother! Een zwaar verslaafde...... En hij is pas 14, kan je nagaan hoe hij later zal worden... :rolleyes:
|
Warhammer40k is voor wankers, rot op locutus :p
Warhammer Fantasy olé olé |
Citaat:
|
Citaat:
okay , Potje wanken onder het motto, "VOOR SLAANESH !!!" ? |
Citaat:
*zet 2 Warrior Priests neer*. STERF, HEIDEN! May Sigmar guide us! *huppelt rond en kijkt trui* |
Citaat:
Zet zijn Chaos Lord of Khorne neer ;] (zet er snel stieken een heel battalion Chaos Bezerkers achter) Kijkt intimiderend naar die Warrior Priests. SIGMAR WILL NOT SAVE YOU !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
#1 , Daemontjes summonen is een redelijk snelle aangelegenheid. #2 , Het moet u toch bekend staan dat Chaos Lords onsterfenlijk zijn ? , hoe wilt die gast nu sterven ? ;] |
Citaat:
2. Runefang, kanonnetjes, en een pizza met veel kaas. Adios :p |
Citaat:
VUILE CHEEEEEZYYY POWER PLAYER !!!!!!!!!!!!!!! |
pizza's met kaas zijn idd cheesy.
|
warhammer was toch een sociaal spel?
|
Citaat:
U conclusie ziende ons braaf onderonsje ? |
Die Lacutus is echt zwaar verslaafd zeg (n)
:p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |